The Stressmaker Postat Septembrie 14, 2011 Partajează Postat Septembrie 14, 2011 Eu consider ca din partea lor chiar este o joaca si scopul final este sa "zgandare" orgoliul omului prin comparatia EV-ului cu un auto clasic de putere si eficienta energetica mult mai mare. Treaba cu cercetarile EV oricum vor evolua, dar in domeniul acumulatorilor viteza este cea a melcului.Comparatia cu primul autovehicul pe benzina este putin fortata pentru ca inainte nu a existat altceva asemanator, ca functionalitate, asa cum exista azi.Consider ca trebuie sa se delimiteze "electricele" pe categorii, de gen oras / extrajudetean sau clasa business / eco pentru ca, daca cineva face naveta 25 km pe zi in oras de ce sa plateasca pentru o autonomie de 600 km. La cele clasice autonomia marita, este raportata la zeci de kilograme in plus, cat este un rezervor mai mare, iar la "electrice" autonomia, comparativ cu cele pe combustibil, este raportata la sute de kilograme, la acumulatori.Ca idee, poti face si 100 km in oras chiar daca ai autonomie de 50 km, daca gasesti prize electrice prin zona iar magazinele pot face astfel de "gratuitati" pentru a atrage clienti.Cred ca prin standardizare si adaptabilitate va castiga "electrica" in fata "benzinarei". Momentan nu este cazul, existand foarte putine modele din care se poate alege (de obicei comparative cu cele pe combustibil la parametri) iar hibridele seamana, din punctul meu de vedere, cu scarpinatul la urechea stanga cu mana dreapta peste cap. Link spre comentariu
gica70 Postat Septembrie 15, 2011 Partajează Postat Septembrie 15, 2011 "hibridele seamana, din punctul meu de vedere, cu scarpinatul la urechea stanga cu mana dreapta peste cap." sau ce castigi la mere dai pe ..pere!! Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 15, 2011 Partajează Postat Septembrie 15, 2011 Cam asa e, singurul avantaj la hibride este ca nu ramai in "pana prostului" indiferent ca e de benzina sau electric. Altfel, doua sisteme de propulsie diferite sub aceeasi caroserie ar putea profita de avantajele celor doua tehnologii dar daca te hotarasti sa folosesti doar un sistem (chiar si in oras este posibila aceasta problema daca alegi "eco"), pe celalalt trebuie sa-l cari, scazand randamentul global, neavand cum sa-l scoti de la greutate. Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 15, 2011 Partajează Postat Septembrie 15, 2011 Eu din cate stiu altfel sta treaba la hibride , conducand una ocazional .De regula motorul electric este actionat numai la nevoie si mai ales acolo unde consumul de combustibil o cere , indeosebi la pornirile de pe loc si undeva pina la 40 sau 50kmh . Acolo unde motorul cu arde interna cere , nu se incurca . Cu Toyota Prius pe care o mai conduc cand si cand , pina la 40kmh merge pe acumulatori , peste acea viteza intra motorul secundar ( cel pe benzina ). Consum mixt ptr ditai hardughia , undeva de 3,3 litri la 100km. In oras consumul de combustibil scade dtrastic daca nu mergi sportiv . Depinde si de stilul de condus . Cum mie imi place nitel mai sportiv cam sar calul. Dar daca m-as incadra in vitezele legale in localitate as iesi super ca si consum .Oricum senzatia pe care o ai pe electric este imposibil de descris pina nu o traiesti. Demarajul avut de electric la fel . Te lipeste de scaune . Simti cum te afunzi in scaune . Cei care au mers cu avionul stiu senzatia de la decolare . Cam asa o pot compara . Asta in cazul meu , cand bag talpa in acceleratie . Link spre comentariu
C.D. Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 Hibridele sunt bune incontestabil, sunt niste bijuterii tehnice, dar ghinion, preturile sunt doar pentru bogati. (nu ma refer la cei cu salariile in jurul a 800 de lei, categorisiti drept bogati de catre autoritati). Link spre comentariu
Vizitator gabriel2222 Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 energia magnetica este raspunsul accceleratoarele de particule sunt sursa Link spre comentariu
Vizitator gabriel2222 Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 numai fiti paranici va dau eu viiitorul in maxim 2 luni cu ajutorul vostru ajutatima sa construiesc u n accelerator magnetic.punct...... stiu cum electronica ma incetineste )))) Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 What in the hack is this ? Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 Acum vad ca si Nissan a scos ceva electric , se numeste Nissan Leaf : Zici ca e bordul unei nave spatiale iar schimbatorul ala de "viteze" e genial . In luna mai Porche a afisat un vehicul electric de la ei : http://www.gizmag.com/electric-porsche- ... re/134755/ Geniala este masinuta aia de epoca electrica . Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 O fi vre-o clona de a lui @alinia.@aygun: si cat consuma "hibrida" fara sa-i "arati" priza, numai cu motorul pe benzina?Asa cred ca ai consumul real pentru ca acumulatorii ori se vor incarca de la motorul pe benzina ori va functiona doar motorul pe benzina, indiferent de situatie tot benzina va consuma. Faptul ca intervine electronica pentru eficientizarea consumului (accelerari electrice, frana recuperativa) se reflecta asupra acestuia, dar pana la o limita. Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 Pai cine a zis ca ii arati priza ? Ca nu inteleg . O hibrida nu se incarca la priza .Credeam ca stii asta . Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 17, 2011 Partajează Postat Septembrie 17, 2011 Ei nu cred asta (Eng): http://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_hybrid , http://www.ehow.com/how_2145771_charge- ... eries.html . Acestea sunt primele doua rezultate pe google la cautarea dupa "hibrid car charger" si la aceasta categorie ma refer si am presupus ca ai condus una din astea. In principiu, din ce cunosc, exista posibilitatea ca o "hibrida" sa functioneze cu motorul pe benzina ca motor principal sau ca incarcator de acumulatori. In prima situatie tractiunea electrica este ajutatoare, marind eficienta iar in al doilea caz tractiunea electrica este baza. In prima situatie ai autonomie de 600km, de exemplu, iar in a doua situatie de numai 60km (fara reincarcare acumulatori). Nu ai mentionat ce fel de masina ai condus asa ca mi-am permis sa aleg aceste modele "cu stecker" gen "plug-in hibrid". Pana la urma termenul de "hibrid" include o gama larga de puteri ale motorului pe benzina. Link-ul acesta se pare ca face lumina referitor la tipurile de hibride (Eng): http://www.hybridcars.com/index.php . Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 17, 2011 Partajează Postat Septembrie 17, 2011 Imi cer scuze dar recititi penultimul meu post. Am scris acolo ca e vb de toyota prius hibrida. Am spus clar ca pins la 40 - 50 kmh merge electric abia dupa aceea cupleaza benzina. Adica exsct in momentele in care un motor clasic consuma ( plecari de pe loc sau demaraje ). Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 17, 2011 Partajează Postat Septembrie 17, 2011 Ia sa vedem ce noutati mai avem din domeniul EV : http://www.engadget.com/2011/09/16/arte ... o-eyes-on/ http://www.engadget.com/2011/03/14/arte ... la-roadst/ Iata ca Toyota Prius trece in categoria Plug-In de le Synergy : http://www.engadget.com/2011/09/16/toyo ... available/ Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 19, 2011 Partajează Postat Septembrie 19, 2011 Ai mentionat acolo "motor secundar" pe benzina si pentru mine a fost suficient sa o incadrez in categoria "cu stecker" fara sa mai cotrobai pe net ca sa aflu daca are "gaura" sau nu. De abia la prima atentionare am inceput sa caut diferentele intre cele cu "gaura" si cele fara. Pentru cine nu a inteles mica gluma, ma refeream la cele hibride clasice si la cele "plug - in" care se pot cupla la priza unde "gaura" este priza in care se baga steckerul de incarcare. Acel autoturism are motorul principal pe benzina (98CP spre deosebire de cel electric de 36kW) si acesta nu poate fi oprit in mers pe o distanta mai mare de 23km (atat tin acumulatorii), acesta fiind necesar in toate conditiile de drum iar acumulatorii sunt doar pentru compensarea consumului marit in perioada de accelerare sau pentru cei 23km pe electric. Tinand cont ca "viata de oras a soferului" include porniri si opriri dese, asa se vede avantajul la consum, eliminand consumul instantaneu la accelerare de peste 20L de benzina. Aici am gasit informatiile (Eng): http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum