ioan vasile Postat Aprilie 8, 2010 Partajează Postat Aprilie 8, 2010 Va rog sa ma ajutati cu o intrebare care se leaga de alarma auto cumparata de la mivarom si care vreau sa o montez pe un audi din 95 care are inchidere centralizata pneumaticiata modelul de alarma ...cum se numeste aceasta alarma?... iata care este problema am montat-o dar nu sta cuplata sau decuplata din cauza acelui fircare nu stiu unde sa il leg << release trunk(+output) >> si cel green care are sageata.ati mai montat asa ceva .... Link spre comentariu
Myhayxx Postat Aprilie 9, 2010 Partajează Postat Aprilie 9, 2010 cam neclare imaginile. n-am inteles mare lucru deoarece se vede in ceata. "release trunk" este pentru deschidere portbagaj. nu cred ca asta e cauza pentru care nu functioneaza. Link spre comentariu
ioan vasile Postat Aprilie 9, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2010 am aflat ,este o alarma URZ 0222 care a mai montat asa ceva ... Link spre comentariu
Myhayxx Postat Aprilie 10, 2010 Partajează Postat Aprilie 10, 2010 ce audi este al tau? cumva 80. si eu mi-am montat alrma pe un audi, al meu este 80 b4 di '93. prima data am cumparat o alarma pilot si n-am avut ce face cu ea deoarece atunci cand apsam butonu "deblocare" aveam pe iesire (-) la fel si pe cel de "blocare" tot minus. problema e ca pentru a functiona, pe acelasi fir care vine de la inchidere usa sofer odata trebuie sa ai (-) pentru inchis si tot pe acelasi fir (+) pentru deschis. cand am achizitonat a doua alarma m-am uitat pe schema si avea acolo trecut pozitiv/negativ pentru ichidere pneumatica.... da mai multe detalii. poate cineva te poate ajuta in rezolvarea problemei.. Link spre comentariu
davidut5 Postat Aprilie 10, 2010 Partajează Postat Aprilie 10, 2010 vezi ca alarma este universala deci ar trebui sa aibe si iesiri pozitive si iesiri negative. Am luat si eu alarma, nu de la miv, si pe langa schema principala mai avea si inca vreo 4 scheme pentru diferite tipuri de inchideri: pneumatica, iesire pozitiva, iesire negativa, iesire pozitiva+negativa, uitate in carte vezi poate sunt scheme sau scrie ceva Link spre comentariu
ioan vasile Postat Aprilie 11, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2010 da domnilor mai am diferite scheme la aceasta alarma pentru mai multe tipuri de masini printre care si audi A4 cu inchidere pneumatica iar la usa din partea soferului am 5 fire -rosu cu albastru pe care am tot timpul 12,40Vcc-galben cu albastru pe care am aceasi tensiune de 12,40 dar numai cand usile sunt inchise iar in schema acest fir se taie si se leaga la U.Centrala-maro de masa-maro cu alb pe care am 1,16vdar numai un impuls cind inchid usa cu cheia-maro cu negru tot 1,16v dar numai un impuls cind inchid usa cu cheiaaceasta alarma este prevazuta pentru inchidere cen pneumatica dupa cum am documentatianumai ca anumite fire nu au o destinatie clara am sa revin cu scheme si amanunte.masina este un AUDI A4 1995 Link spre comentariu
ioan vasile Postat Aprilie 13, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2010 iata schema pentru audi , eu spun ca nueste corecta fiindca pe firul alb(white) nu imi apare tensiune desi eu pe firul YLW/BLK (galben cu negru )am introdus 12Vcc. ce spuneti.... Link spre comentariu
Vizitator cip1976 Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 O alarma simpla , o masina veche veche , dar complicata. Trebuie sa o iei metodic: 1. Timpul de actionare a inchiderii centralizate trbuie sa fie de 4 secunde., daca alarma nu are aceasta optiune a mai aparut o problema. Nu mai stiu exact firele, dar pe firul care apare si dispare 12v la inchidere/deschidere trebuie sa dai o data plus pentru inchidere si masa pentru deschidere sau invers, dar trebuie taiat, iar comenzile le dai in partea care duce la compresor; folosind cele 6 fire care duc la doua relee de centralizare din alarma (cele 6 fire din partea de sus a schemei) asta in cazul in care renunti la comanda de inchidere deschidere de la usa soferului. Legarea exacta o gasesti intr-o schema de Alcar 21 sau 5 daca vrei sa pastrezi aceasta facilitate. 2. Rleleul cu fir verde este pentru blocarea pornirii: atunci cand este armata alarma da masa, daca se incearca pornirea motorului, de pe accesorii releul are si plus ,atunci se intrerupe conexiunea nc a releului, demarorul hu primeste curent, motorul nu porneste/ contactele releului(30 si 87a) se inseriaza pe firul de la demaror. 3. Trunk release nu se foloseste Ai AUDI nu CIELO. 4.Firul alb al alarmei se leaga pe accesorii(12v cand pui contactul, cea dinaintea demarorului). 5.Firul albastru door input il legi pe firul care da comanda la plafoniera. 6.Firele de semnalizare vezi negru/alb negru/verde. Toate le gasesti in stanga sub volan. Cositorirea tuturor legaturilor e indicata. Cu putina atentie si multa rabdare ar trebui sa reusesti. SPOR LA TREABA. Link spre comentariu
Vizitator Cristi Holban Postat Martie 29, 2016 Partajează Postat Martie 29, 2016 ma poate ajuta sa montez si eu o inchidere tot pe un audi a4b5 di 1995 care are inchidere pneumatica din fabrica?..este vb.de o alarma cenmax cm222..pe care am montato incuie masina dar nu descuie. aceasta este schema alarmei pe care am incercat sa o conectez pe comanda negativaSchema_CM222 - Copy.pdf Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum