Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Documentatie energie alternativa

Vizitator uniune

Postări Recomandate

Vizitator uniune

Buna ziua!Sunt nou pe forumul acesta, insa nu sunt nou in domeniul electronicii. Am apelat la acest forum deoarece doresc sa imi largesc cunostintele legate de energie alternativa. As dori, daca are cineva documentatie legata de proiectarea integrala a sistemelor bazate pe energie verde. De exemplu, pasii ce trebuie urmati pentru a proiecta o instalatie pentru iluminarea unei case. M-ar interesa un sistem care sa aiba si eoliana, si fotovoltaice, si microturbina.Am cautat pe net, insa as dori ceva documentatie mai "profesionala", cu calcule specifice ingineresti(sunt inginer electronist de profesie). Sper sa fie locul potrivit, mentionez ca pe forum nu am gasit ceva palpabil.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• The Stressmaker

1

• florinellll

1

Zile populare

Top autori în acest subiect