Vizitator crick Postat Octombrie 26, 2010 Partajează Postat Octombrie 26, 2010 Prin anii 89-90 incercam si eu asemenea "resuscitari" dar rezultatele nu erau prea grozave;dupa incarcarea cu apa distilata apoi umplerea cu electrolit nou(densitate 1,28) acesta nu mai scadea in densitate ca la o baterie nou formata deci practic nu mai intra in reactie cu placile,asa ca la final aveam densitate "beton",tensiune la fel,insa curent undeva spre 0.Nu vreau sa te dezamagesc,atunci aveam marfa romaneasca,acum este alta tehnologie de fabricare ...Dupa parerea mea,o baterie descarcata in 0 si pusa imediat la incarcat,mai are o sansa de revenire dar dupa 2 saptamani,slabe sperante...Baietii de la statuia aviatorilor au aparut imediat dupa revolutie,au ceva experienta si stiu ca aveau statie de format si incarcat acumulatori deci in privinta electrolitului nu cred sa existe dubii.Oricum orice decizie ai lua,iti urez bafta! Link spre comentariu
costy1 Postat Noiembrie 23, 2010 Partajează Postat Noiembrie 23, 2010 Am urmat pasii lui @remus68 si acum trebuie pusa bateria la incarcat cu noul electrolit. Problema se puna ca nu sunt in domeniul asta foarte priceput si nu stiu cum sa fac incarcarea cu maxim 1/20 ohm la redresor. Am incercat sa pun asa pe redresor dar scala lui sare la 12 , sta cateva secunde apoi cade brusc pe 0 ( probabil ii taie incarcarea ).Cum sa procedez? Link spre comentariu
georgeleus Postat Mai 26, 2011 Partajează Postat Mai 26, 2011 (...) nu stiu cum sa fac incarcarea cu maxim 1/20 ohm la redresor.Man, esti sigur ca nu e vorba de 1/20 C (adica C/20, unde C este capacitatea nominala a acumulatorului) ?Zic si eu... Oricum, daca acumulatorul despre care vorbesti nu era terminat, te sfatuiam sa faci cum am procedat eu cu un acumulator uitat de colegii mei prin beci vreo 2 ani de zile: pornesti masina cu o baterie noua si in timp ce motorul merge (preferabil sa fie dizal) faci schimb de baterii (o pui pe cea consumata); daca ai un drum destul de lung de facut, io zic ca-i suficient ca sa-i readuci cat de cat la viatza reactiile chimice... ipotetic vorbind. In principiu stiu ca (virgula) curentul de incarcare trebuia sa fie undeva intre C/10 si C/20, deci la un acumulator de 60 Ah tre' sa-i dai intre 3 si 6 A, lasandu-l asa vreo 10+ ore cu atenta supraveghere a "bolboroselii". Correct me if I'm wrong. Link spre comentariu
costy1 Postat Iunie 22, 2011 Partajează Postat Iunie 22, 2011 intre timp am facut prostia sa ii schimb intreg electrolitul si am stricat-o de tot. A intrat in scurt si a trebuit s-o dau la schimb cu una noua ! Ar fi fost mai bine cum spui tu sa fac un drum lung cu ea . Asta e acum ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum