Vizitator tyc Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 La noi se schimba bateriile de Desiro (Sageata Albastra cu baterii de 225Ah) atunci cand una e defecta -se schimba tot setul de 4 buc. S-au schimbat seturi de 1 an sau mai putin ,bateriiile noi nu le poti combina cu bateriiile folosite dar din doua seturi schimbate se poate alege un set perfect functional .Iar curentul de pornire (bateriile nu se pun in scurt ,curentul de pornire se presupune a fi curentul maxim dat) e pe undeva pe la 1100A .La acest tip de sudura ,scurt se face doar pt initierea arcului. Link spre comentariu
florinellll Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 Un electrod rutilic de 2,5mm arde cam 50sec . Curentul este intre 60-100Adc , asa da ESAB la OK 46.00. Inseamna ca bateriile alea tin cam 20min. Daca iei curentul de 80A rezulta ca ai nevoie cam de 24Ah. Acum depinde si de ce baterii au fost cele duse la REMAT. http://products.esab.com/Templates/T041.asp?id=91491 Grig Voi ,faceti niste confuzii grave cand vorbiti de acumulatori.Daca uiti 3---4ore farurile(acumulator 70Ah) aprinse(2*55wbecurile) ,crezi ca mai reusesti sa pornesti masina???? 4 ore inseamna 400w(0,1kw/ora) adica 0,4 kw in total ,asta daca ai un acumulator bun ,daca este "lesinat",in 0,5ore esti pieton. Un acumulator de 80Ah nu poate furniza 100A timp de 50de secunde sau da ,daca vrei sa il distrugi insa poate furniza 200A timp de 5 secunde fara probleme(in conditii extreme la -20grade) asa cum necesita electromotorul. Asa ca de unde sa reziste la 30 de electrozi consecutiv,dupa aceia o arunca pe aia cu panourile solare Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 D-le florinel,sti citi amperi debiteaza o baterie de 225 Ah in scurt?iar bateriile nu sint 80 la suta uzate poate invers ,am lucrat la o firma mare de transport cu camioane ,si schimbau bateriile cam la 2 ani.@florinellOmul spune ca`s baterii de 225Ah, chiar epuizate dupa 2 ani alea tot sint mai bune decit unele de 50Ah.Ai nevoie pentru a suda electrozii aia doar de 24Ah, atit si nimic mai mult.Daca te uiti mai bine o sa vezi ca merge la curent de descarcare de C/2-C/3 .Daca stii ce inseamna asta si cauti in ceva docu de batt o sa vezi ca merge bine o baterie cu Pb pentru auto in conditiile alea..Si ca sa fii linistit sa stii ca merge bine chiar practic , incercat si de mine in conditii de avarie. Grig Link spre comentariu
florinellll Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 D-le florinel,sti citi amperi debiteaza o baterie de 225 Ah in scurt?iar bateriile nu sint 80 la suta uzate poate invers ,am lucrat la o firma mare de transport cu camioane ,si schimbau bateriile cam la 2 ani.@florinellOmul spune ca`s baterii de 225Ah, chiar epuizate dupa 2 ani alea tot sint mai bune decit unele de 50Ah.Ai nevoie pentru a suda electrozii aia doar de 24Ah, atit si nimic mai mult.Daca te uiti mai bine o sa vezi ca merge la curent de descarcare de C/2-C/3 .Daca stii ce inseamna asta si cauti in ceva docu de batt o sa vezi ca merge bine o baterie cu Pb pentru auto in conditiile alea..Si ca sa fii linistit sa stii ca merge bine chiar practic , incercat si de mine in conditii de avarie. GrigAi masina pentru a incerca ce am spus eu?Ai incercat sa masori cat consuma un aparat de sudura clasic(cu transformator) in timpul sudurii ????Consum: 2,5KW-----4KWin functie de electrod si aparat,CE CREZI CA POATE FACE UN ACUMULATOR uzat 80%.Chestia cu acumulatori inlocuiti fiind in foarte buna stare era valabil pe vremea comunismului ,acum firmele nu arunca componente ce pot fi flosite,asta pentru cultura voastra generala. Patronii nu platesc salariile insa arunca acumulatorii valizi Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 Si eu am convingerea ca topirea celor 30 electrozi,avand in vedere acumulatorii folositi,nu e ceva iesit din comun.Si inca ceva;nu cred ca s-au sudat electrozii respectivi,contra cronometru;adica regimul de lucru a fost relativ lejer pentru acumulatori.Am fost martorul si nu o data,a incercarii de pornire a unui motor,timp de peste 30 secunde;acumulatorul era de 150A,motorul era de tractor... In legatura cu electrozi de 2,5;am facut masuratori ale curentului optim,cand am testat un invertor.Optimul,80-100A exact cum scrie un coleg,anterior.@florinelll,nu-ti inteleg atitudinea,chiar daca e dreptul tau sa nu crezi varianta descrisa.Dar parca tratezi cu superioritate,colegi care am convingerea,stiu ce spun.Asta apropo de toleranta "afisata" in semnatura.. Link spre comentariu
florinellll Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 Si eu am convingerea ca topirea celor 30 electrozi,avand in vedere acumulatorii folositi,nu e ceva iesit din comun.Si inca ceva;nu cred ca s-au sudat electrozii respectivi,contra cronometru;adica regimul de lucru a fost relativ lejer pentru acumulatori.Am fost martorul si nu o data,a incercarii de pornire a unui motor,timp de peste 30 secunde;acumulatorul era de 150A,motorul era de tractor... In legatura cu electrozi de 2,5;am facut masuratori ale curentului optim,cand am testat un invertor.Optimul,80-100A exact cum scrie un coleg,anterior. @florinelll,nu-ti inteleg atitudinea,chiar daca e dreptul tau sa nu crezi varianta descrisa.Dar parca tratezi cu superioritate,colegi care am convingerea,stiu ce spun. Asta apropo de toleranta "afisata" in semnatura.. Deci se pot trage 100A dintr-un acumulator de 8oAh timp de 20minute fara sa il distrugi?Trebuie sa ma retrag ,aici este vorba de bioenergie ,perpetuum mobile,fenomene paranormale,viata de dupa!!!!!! Imi cer scuze am gresit topicul(desi este initiat de mine)din cauza varstei icon_jook Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 Nu, nu se repara , se refac.Asta inseamna ca la un alternator refacut ai schimbate periile , reconditionat colectorul , rulmentii inlocuiti , tot ce este electric testat ,spalat in baie cu ultrasunete, la final este ca nou.La un Nissan alternatorul nou era pe la 600E , refacut la Bosch a fost 105E.Bosch are in Turcia un sediu mare de refurbish , inclusiv sisteme de injectie.La noi se chema RRR pe vremuri.GrigRezultatele sint aceleasi ... proaste ... dovada pozitia firmei Bosch ... mai traieste datorita pietei est-europene , cu declin de 20 % pe an , saturata de BOSCH made in Turcia , la firma unde am lucrat din 3 rotoare noi venite ca piese de schimb , unul era reconditionat si vindut ca nou , asa ca s-a renuntat la distributia BOSCH ...au facut-o si altii , acum e tirziu pentru nemti ... se fac in Romania Makita la fel de proaste , barem acestia recunosc ... in industria auto a fost un mare scandal , s-au gasit piese reconditionate pe masini noi ... marcile respective au simtit bine efectele ... probabil voi fi contrazis , ce daca ... stiu de la sursa , acum regreta desteptaciunea la care punem si noi botul , n-a mers la ei si pentru noi e minunat ... cit timp ? Vin ( au venit ) altii mai mincinosi , dar fara ifose , BOSCH a insemnat ceva cit era in Germania ... cine nu crede sa ia o trusa de scule BOSCH chinezeasca , sa faca bani cu ea ... Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 florinellll ,un acumulator uzat 80% nu are 13V tensiune la borne ci 12,2V . Intradevar nu e posibil sa topesti 30 de electrozi iar tensiunea sa scada numai cu 0,2V . Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 @ Gauss Fara comentarii.....Am vazut si eu ceva rotoare de GBH facute in Mehico..... Oricum la trusele de scule si scule macar au bun simt sa scrie Made in China pe ele.Cei de la Makita insa nu scriu asta , pe cele facute in China, scriu doar Makita Corporation Anjo Aichi -Japan , sediul firmei.Pe cele facute la ei scriu Made in Japan.Mai au o fabrica in UK dar la astea scriu Made in UK .Oricum eu am si din China , 9020 si 2414 si`OK ambele.Din pacate asta e mersul lucrurilor cu globalizarea economiei.Grig Link spre comentariu
verde Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 Revin cu date mai exacte,cei 30 de electrozi de fapt au fost 26, am numarat azi chistoacele,electrozii cu pricina au o lungime de 30cm,si normal ca nu i-am topit contra cronometru,tensiunea de 13v si ceva, era cu panourile decuplate deci numai pe baterie iar cu panourile cuplate ajungea pina pe la 15v pe baterie ,si precizez ca nu s-a simtit o scadere semnificativa a amperajului dar masurind 12v am decis sa ma opresc , pt. protejarea acumulatorilor .Florinel ,,cei de prin jurul meu nu nu ma stiu de mincinos, ce sa zic , incearca singur, practic si te vei convinge.si inca ceva ,acumulatorii cind i-am ales i-am scurtcircuitat 2-3 secunde cu o sirma de 2mm ,la care se inrosa cel mai repede pe aceia i-am luat. Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 @ Gauss Fara comentarii.....Am vazut si eu ceva rotoare de GBH facute in Mehico..... Oricum la trusele de scule si scule macar au bun simt sa scrie Made in China pe ele.Cei de la Makita insa nu scriu asta , pe cele facute in China, scriu doar Makita Corporation Anjo Aichi -Japan , sediul firmei.Pe cele facute la ei scriu Made in Japan.Mai au o fabrica in UK dar la astea scriu Made in UK .Oricum eu am si din China , 9020 si 2414 si`OK ambele.Din pacate asta e mersul lucrurilor cu globalizarea economiei.GrigProblema nu e cu fabricatia ... ci cu vinderea produselor reconditionate ( refurbished ) ca fiind noi ... un produs poate fi fabricat si in Burundi , daca e specificat explicit , conform reglementarilor , e hotarirea cumparatorului daca il achizitioneaza ... cu furtul prin vinzare al produselor reconditionate e altceva , mai ales cind sint incluse ca subansamble in produse noi ... am vazut si rulmenti cumparati de la BOSCH , care parcursesera ceva circumferinte de corp ceresc , in cutii noi , ca si cei noi nefolositi ... cu industria auto a iesit scandal in parlamentul european , s-a emis o directiva prin care se interzice incorporarea produselor reconditionate in ansamble noi , vindute ca atare , restringindu-se folosirea numai catre persoane fizice , la reparatii , in baza unui accept scris explicit ... in Germania nu se practica ... n-are treaba cu globalizarea , e pentru cei care sint creduli , neinformati , si de pe meleaguri cu oameni iertatori , care au ca ideologie tepuirea oricui , de cite ori se poate ... oare cine or fi aceia ??? ... ma gindesc citeodata ca noi am fost dusmani cu turcii sute de ani ... mai bine ca Mihai Viteazul si Stefan au murit de ceva timp , poate nu vad ce se intimpla acum ... cu scuze catre moderator si cititori pentru off-topic ! Link spre comentariu
stefan_k Postat Noiembrie 26, 2012 Partajează Postat Noiembrie 26, 2012 Cei de la Makita insa nu scriu asta , pe cele facute in China, scriu doar Makita Corporation Anjo Aichi -Japan , sediul firmei. Pe cutia/ambalajul a produsului, e specificat clar "made in prc". Deci daca chiar cumperi, stii. Daca doar admiri, trebuie sa stii cum sa citesti ce vezi pe raft. Si, de asemenea, sa ignori recomandarile baietilor de la vanzari ("e japonez dom'le, cum sa nu fie, uite ca scrie ..."). Deja de mult ii ignor ...Pe produsul in sine, cel asezat frumos pe raft, nu au obligatia sa precizeze, asa ca abuzeaza.La fel si cei de la Hitachi, si probabil nu sunt singurii.Diferenta de pret intre Makita Japonia si Makita China se simte. La mijloc (cu pretul) e Makita UK. Am vazut si Makita USA, nu m-a impresionat.Am scule provenite din cel putin 3 locuri (UK, Japan, China), si nu am reusit sa distrug niciuna. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 26, 2012 Partajează Postat Noiembrie 26, 2012 E off da totusi e utila discutia si de aia revin.Ce spui e perfect adevarat cu cutia!Doar o mica exceptie , acolo unde ar trebui sa scrie Made in PRC e troznita bine merci o eticheta cu codul de magazin! Deci mai citeste ceva.....De aia am spus ca pe unealta e scris Made in Japan , Made in UK ( ceva freze am vazut ) sau Makita Corporation Anjo Aichi -Japan . La alea daca te uiti pe cutie si gasesti eticheta magica cu Made in PRC sau ceva ce o acopera.Asta e cea mai sigura metoda sa aflii unde e facuta unealta.De asemenea e de vizitat makita romania si luat manualul utilajului, acolo e specificat unde e facut.Grig Link spre comentariu
Vizitator selariu Postat Decembrie 23, 2012 Partajează Postat Decembrie 23, 2012 cam tarziu am vazut topicul,dar am si eu o situatie: am un alternator de vw 90A cu releu incorporat, ce nu sunt in clar: se leaga plusul de la baterie direct pe firul de excitatie ce vine in tabloul de bord (bineinteles scos de acolo...)???? Tot respectul pentru cei ce au reusit sa se foloseasca de aceasta ''aplicatie'' Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Decembrie 23, 2012 Partajează Postat Decembrie 23, 2012 Daca e cu releu incorporat are o singura borna + iar minusul e masa . Trebuie sa intrerupi releul de incarcare si sa scoti fir de pe o perie in exterior iar cealalta sa o legi la masa . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum