Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aparat de sudura din alternator


florinellll

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 123
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • florinellll

    13

  • pusu

    12

  • Ion_Bumbu

    11

  • Dr.L

    9

Top autori în acest subiect

Cauta ceva cu regulatorul ars,poate il gasesti la un pret mult redus. Ca un regulator...ori pui unul de dacie,ori faci tu unul (scheme sunt destule).Poate ar merge si ceva cu diode arse,ca s-asa in alternator racirea e destul de precara

Link spre comentariu
Vizitator pisica matache

Cauta ceva cu regulatorul ars,poate il gasesti la un pret mult redus. Ca un regulator...ori pui unul de dacie,ori faci tu unul (scheme sunt destule).Poate ar merge si ceva cu diode arse,ca s-asa in alternator racirea e destul de precara

Nu-i rea ideea;am prieteni care repara masini.Poate gasesc moka unul defect.Sau macar unul de imprumut...
Link spre comentariu

nu stiu sigur, 200-300ron...Unul de fiat doblo (cargo-marfa) m-a costat 500 lei

Depinde si de unde il cumperi,si probabil si de model.Eu am luat un alternator de 75A cu 100ron,si era defect adica nu mai avea carbuni,i-am pus altii (adaptat fiindca erau prinsi direct de regulator,si nu se gaseau decat cu regulator la pretul de 350ron ) si merge stas.Sunt alternatoare care au la interior atat in fata cat si in spate doua elici sa le spunem,care culmea dar isi fac treaba.Rog a nu se considera reclama dar am gasit pe un site un anunt :

"vand alternator nou 120 amp cu fulie cu ambreiaj ina merge pe mai multe tipuri de motoare Pret negociabil 500 ron tel 0745161163 Seat Alhambra Alhambra 2.8 V6 4 Motion MPV 7MS Skoda Octavia Octavia 1.9 TDi 4x4 Stationcar 1U5 VW Golf Golf IV 1.9 TDi Hatchback 1J1 PERSON EU VW Golf Golf IV 1.9 TDi 4 Motion Hatchback 1J1 PERSON EU VW Golf Golf IV 1.9 TDi Hatchback 1J1 PERSON EU VW Golf Golf IV 1.9 TDi 4 Motion Hatchback 1J1 PERSON EU VW Golf Golf IV 1.9 TDi Stationcar 1J5 PERSON EU VW Golf Golf IV 1.9 TDi 4 Motion Stationcar 1J5 PERSON EU VW Bora Bora 1.9 TDi 1J2 PERSON EU VW Bora Bora 1.9 TDi 4 Motion 1J2 PERSON EU VW Bora Bora 1.9 TDi 1J2 PERSON EU VW Bora Bora 1.9 TDi 4 Motion"

Acelasi model de alternator s-a vandut si mai ieftin de atat.
Link spre comentariu

Lasa imprumutul ,cel mai bun imprumut e cel definitiv .Cu ceva saptamani in urma mi-a trecut unul prin mana ,un Bosh cu diode de 90A ,9 buc ; o perie era scurta si facand contact si nefacand sa incalzit si a decalit arcul de rapel . Proprietarul a cumparat altul si dupa a intrebat ce are la recomandarea celor de la service. Probabil ca nu e un caz singular ,ce bani frumosi se pot face pe asemenea pacaleli !

Link spre comentariu

In curind totul va fi o pacaleala ... din lipsa de timp si meseriasi , in toate meseriile se va merge pe schimb de subansamble si nu pe reparatii ... munca putina , calificare mai mica , venituri ( pentru patroni ) mai mari , piesele noi sint scumpe ...

Link spre comentariu

Cautati ceva alternatoare de 24Vdc de la camioane , curent de 120Adc e ceva comun la ele.Mai trebuie tinut cont ca in gol tensiunea creste mult si se pot strapunge diodele din punte , ar trebui pusi ceva linitatori ( varistori) .Pt sudura MMA e nevoie de o tensiune in domeniul 22-24Vdc in sarcina la un curent intre 40-120Adc.GrigP.S. Bosch are program de refacere a componentelor produse de ei.Se refera la alternatoare , pompe de injectie parca si ABS.Trebuia contactata reprezentanta Bosch si iesea mult mai ieftin.Se returneaza componenta defecta si primesti altul refacut , nu reparat.

Link spre comentariu

Pai asta-i sistemul :reparare prin inlocuire ,piesele defectese trimit la ateliere care numai cu asta se ocupa -reconditionare .E mult mai economic si asa toata lumea are de lucru -intocmai ca in comunism .

Link spre comentariu

Nu, nu se repara , se refac.Asta inseamna ca la un alternator refacut ai schimbate periile , reconditionat colectorul , rulmentii inlocuiti , tot ce este electric testat ,spalat in baie cu ultrasunete, la final este ca nou.La un Nissan alternatorul nou era pe la 600E , refacut la Bosch a fost 105E.Bosch are in Turcia un sediu mare de refurbish , inclusiv sisteme de injectie.La noi se chema RRR pe vremuri.Grig

Link spre comentariu

Exact -RRR .In engleza se numeste refurbish dar tot aia e .Deosebirea de noi ,care avem mesteri 'repara tot' ,in vest se repara prin inlocuire cu piesa noua sau reconditionata si de reconditionat piesele se ocupa altii ,in ateliere specializate . In acest fel lucrurile merg mai bine si 'toata lumea' are ce lucra .

Link spre comentariu

Si cum procedezi, sudezi in timp ce le incarci, sau le folosesti doar cand sunt incarcate?

Trebuie sa precizez ca nu sudez ore in sir , momentan le incarca continuu 4 panouri fotovoltaice cu celule de 4,2w x36 buc ,variatia de tensiune pe baterie este cam de la 13v pina la 12v in acest interval topesc cam 25- 30de electrozi de 2,5.bateriile i-si revin cam in 20 de minute daca este soare.
Link spre comentariu

Si cum procedezi, sudezi in timp ce le incarci, sau le folosesti doar cand sunt incarcate?

Trebuie sa precizez ca nu sudez ore in sir , momentan le incarca continuu 4 panouri fotovoltaice cu celule de 4,2w x36 buc ,variatia de tensiune pe baterie este cam de la 13v pina la 12v in acest interval topesc cam 25- 30de electrozi de 2,5.bateriile i-si revin cam in 20 de minute daca este soare.
DAI CU PRAFURI RAU DE TOTadica ne iei de fraieri .Stii ce energie electrica este necesara pentru a topii un electrod de 2,5mm?Sa o inmultim cu 30,deja ma doare capul,cu atat mai mult ca acumulatorii sunt de la "fier vechi" adica 80% uzati.
Link spre comentariu

D-le florinel,sti citi amperi debiteaza o baterie de 225 Ah in scurt?iar bateriile nu sint 80 la suta uzate poate invers ,am lucrat la o firma mare de transport cu camioane ,si schimbau bateriile cam la 2 ani.Astea sint masuratorile efectuate de mine practic.Nu ma intereseaza daca crezi tu sau nu, poate o sa fac in curind un filmulet cu toata treaba .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări