Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aparat de sudura din alternator


florinellll

Postări Recomandate

Am gasit un motor de Trabant pe benzina (functional), m-il da cu 100 lei inclusiv cutia de viteze... Cu motorul asta vreau sa antrenez alternatorul. Ce pareri aveti?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 123
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • florinellll

    13

  • pusu

    12

  • Ion_Bumbu

    11

  • Dr.L

    9

Top autori în acest subiect

Am gasit un motor de Trabant pe benzina (functional), m-il da cu 100 lei inclusiv cutia de viteze... Cu motorul asta vreau sa antrenez alternatorul. Ce pareri aveti?

Dealungu anilor am avut 2 Trabanturi si pot sa spun ca motorul este perfect pentru ce vrei tu,numa ca o sa cam faca mult zgomot.
Link spre comentariu

Da stiu ca n-am nevoie, dar daca o da in banii astia ce sa fac sa o las acolo :d ?

Las-o domle acolo, poate poti sa schimbi amperajul cu ea. :rade:
Decat sa te complici cu cutia de viteze mai bine umbli la excitatie si rezultatul este acelasi.
Link spre comentariu

N-am mai citit ultimele pagini, dar nu crezi ca e infasurarea din stator prea subtire? Un prieten a incercat cu un electromotor de 24V, invartit in strung si rotorul excitat direct din baterie. E minunat! Electromotorul fusese si el modificat in stator, ca din patru bobine, doar doua erau cu bara de Cu, iar doua cu sarma de diametru mic. Cele cu sarma au fost inlocuite, tot cu unele cu bara.Il poti bobina si singur la nevoie.

Link spre comentariu

N-am mai citit ultimele pagini, dar nu crezi ca e infasurarea din stator prea subtire? ...

Pe alternatorul de la masina mea scrie 120A. Inca mai caut unul care este capabil de 150-180A. Asta inseamna ca totul e confectionat pt intensitatea asta. In plus mai sunt experiente atat aici pe forum cat si pe alte forumuri straine, care confirma functionarea...

De curiozitate, a masurat cineva frecventa tensiunii ce se alica puntii trifazice (sa zicem pe la 3000 rot/min)?

Link spre comentariu
Vizitator pisica matache

Frecventa tensiunii este direct proportionala cu turatia si numarul perechilor de poli aflate pe rotor.Astfel la 3000RPM,un alternator cu 6 perechi de poli pe rotor,va genera o tensiune cu frecventa de 300Hz.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Va salut! Am o nelamurire... se folosesc diodele alternetorului s-au se pun altele iar bobina cate spire are si care este diametrul sirmei. Va multumesc.

Alternatorul (de ala de la 120A in sus), il folosesti sa cum e, nu-i schimbi nici diodele nici sarma.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări