pusu Postat Iunie 20, 2011 Partajează Postat Iunie 20, 2011 Am gasit un motor de Trabant pe benzina (functional), m-il da cu 100 lei inclusiv cutia de viteze... Cu motorul asta vreau sa antrenez alternatorul. Ce pareri aveti? Link spre comentariu
gica70 Postat Iunie 20, 2011 Partajează Postat Iunie 20, 2011 De cutie de viteze n-ai nevoie; vei avea un randament mic. Link spre comentariu
pusu Postat Iunie 21, 2011 Partajează Postat Iunie 21, 2011 De cutie de viteze n-ai nevoie; vei avea un randament mic.Da stiu ca n-am nevoie, dar daca o da in banii astia ce sa fac sa o las acolo ? Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 21, 2011 Partajează Postat Iunie 21, 2011 Am gasit un motor de Trabant pe benzina (functional), m-il da cu 100 lei inclusiv cutia de viteze... Cu motorul asta vreau sa antrenez alternatorul. Ce pareri aveti?Dealungu anilor am avut 2 Trabanturi si pot sa spun ca motorul este perfect pentru ce vrei tu,numa ca o sa cam faca mult zgomot. Link spre comentariu
TESSLA Postat Iunie 21, 2011 Partajează Postat Iunie 21, 2011 Da stiu ca n-am nevoie, dar daca o da in banii astia ce sa fac sa o las acolo ?Las-o domle acolo, poate poti sa schimbi amperajul cu ea. Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 21, 2011 Partajează Postat Iunie 21, 2011 Da stiu ca n-am nevoie, dar daca o da in banii astia ce sa fac sa o las acolo ?Las-o domle acolo, poate poti sa schimbi amperajul cu ea. Decat sa te complici cu cutia de viteze mai bine umbli la excitatie si rezultatul este acelasi. Link spre comentariu
nelute8 Postat Iunie 24, 2011 Partajează Postat Iunie 24, 2011 N-am mai citit ultimele pagini, dar nu crezi ca e infasurarea din stator prea subtire? Un prieten a incercat cu un electromotor de 24V, invartit in strung si rotorul excitat direct din baterie. E minunat! Electromotorul fusese si el modificat in stator, ca din patru bobine, doar doua erau cu bara de Cu, iar doua cu sarma de diametru mic. Cele cu sarma au fost inlocuite, tot cu unele cu bara.Il poti bobina si singur la nevoie. Link spre comentariu
pusu Postat Iunie 24, 2011 Partajează Postat Iunie 24, 2011 N-am mai citit ultimele pagini, dar nu crezi ca e infasurarea din stator prea subtire? ...Pe alternatorul de la masina mea scrie 120A. Inca mai caut unul care este capabil de 150-180A. Asta inseamna ca totul e confectionat pt intensitatea asta. In plus mai sunt experiente atat aici pe forum cat si pe alte forumuri straine, care confirma functionarea... De curiozitate, a masurat cineva frecventa tensiunii ce se alica puntii trifazice (sa zicem pe la 3000 rot/min)? Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Iunie 25, 2011 Partajează Postat Iunie 25, 2011 Frecventa tensiunii este direct proportionala cu turatia si numarul perechilor de poli aflate pe rotor.Astfel la 3000RPM,un alternator cu 6 perechi de poli pe rotor,va genera o tensiune cu frecventa de 300Hz. Link spre comentariu
CIBY2 Postat August 26, 2011 Partajează Postat August 26, 2011 Foarte interesant subiectul!Curentul de iesire nu se poate regla si din turatia motorului? Link spre comentariu
florinellll Postat August 29, 2011 Autor Partajează Postat August 29, 2011 Curentul il poti "regla"din excitatie . Daca stai cuminte acasa excitatia este "0" Daca mergi la gagici excitatia este 100% Link spre comentariu
Maricel Postat Septembrie 4, 2011 Partajează Postat Septembrie 4, 2011 Va salut! Am o nelamurire... se folosesc diodele alternetorului s-au se pun altele iar bobina cate spire are si care este diametrul sirmei. Va multumesc. Link spre comentariu
pusu Postat Septembrie 4, 2011 Partajează Postat Septembrie 4, 2011 Va salut! Am o nelamurire... se folosesc diodele alternetorului s-au se pun altele iar bobina cate spire are si care este diametrul sirmei. Va multumesc.Alternatorul (de ala de la 120A in sus), il folosesti sa cum e, nu-i schimbi nici diodele nici sarma. Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 4, 2011 Partajează Postat Septembrie 4, 2011 El intreba de bobina de filtrare,care vine intre alternator si electrod Link spre comentariu
pusu Postat Septembrie 4, 2011 Partajează Postat Septembrie 4, 2011 El intreba de bobina de filtrare,care vine intre alternator si electrodAtunci, mai mult orientativ, ii recomand linkul colegului Ion Bumbu: http://diy-welder.com/proto2.shtml Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum