Vizitator doctor_gsm2009 Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 va salut am si eu o mica nelamutire in legatura cu 2 finale audio de la un radio casetofon.iam dat finalele jos pentru ca sunt arese vreau sa le cumpar si nu gasesa asa ceva TA 8229K am gasit unele dar difeta unpik sunt asa TA 8229P. stiti cumva se potrivesc? multumesc Link spre comentariu
Relav Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 De ce vrei sa cutam noi pe net daca se potrivesc sau nu? Fa tu acest lucru !!! Link spre comentariu
lorik199 Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 da, merg inlocuite Link spre comentariu
Vizitator doctor_gsm2009 Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 pai vam cerut ajutorul ca sunteti profesori in lelcronica Link spre comentariu
Relav Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 Poate ca uni sunt profesori in electronica ( si nu in '" lelcronica" cu faci tu misto) dar nimeni nu are in cap toate informatiile din foile de catalog. Asa ca solutia este pentru toti sa cautam pe net si sa comparam daca se potriveste inlocuirea ce vrei sa o faci. Eu nu ti-am spus-o cu rautate dar vad ca ai inteles gresit mesajul meu. Link spre comentariu
Vizitator doctor_gsm2009 Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 poate am inteles eu gresit dar vam cerut parerea pentru a compara finalele Link spre comentariu
Vizitator comfel Postat Martie 30, 2010 Partajează Postat Martie 30, 2010 (poate am inteles eu gresit dar vam cerut parerea pentru a compara finalele ) poti incerca TA8231l cu mici modif ia si comparale ca sa nu te superi cauta aici,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, http://www.digchip.com/datasheets/parts ... s_ta06.php Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!