Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce e mai rentabil ? amplificator facut in casa sau cumparat?

godanlex

Postări Recomandate

Salut! Eo sunt incepator, nici vorba de electronist sau asa cv.. :nas: M-am tot uitat pe posturile voastre si am vaz ca multi va face-ti amplificatoarele acasa si ma intrebam daca e mai rentabil la pret sau la cv decat unul cumparat in magazin.. daca da la cine pot sa fac comanda de unul..?!?!? :dans:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• godanlex

10

• __farad__

3

• Sharky

2

• mariobe

2

Top autori în acest subiect

Ca si pret, un amplificator diy facut bine, e de cateva ori mai scump ca unul din comert cu caracteristici apropiate.Cum tu spui ca nu ai habar de electronica si te intereseaza sa fie cat mai ieftin, solutia ta ar putea fi un amplificator second hand

Link spre comentariu

daca esti incepator iti recomand sa cumperi unul gata facut. Ca sa ajungi sa faci amplificatoare comparabile cu unele bune ajungi sa strici multi bani pe scule si piese.

Link spre comentariu

poi nu neaparat facut de mine, de exemplu daca un amp facut de cineva costa 2mil si unul de la magazin cu aceleaasi capacitati costa 5mil as putea sa ii dau banii pe piese plus inca cv celui care se ocupa cu asa cv.. :da pt ca eo nu ma stiu nici macar daca e kitul aproape complet.. :sparge:

Link spre comentariu

de exemplu daca un amp facut de cineva costa 2mil si unul de la magazin cu aceleaasi capacitati costa 5mil as putea sa ii dau banii pe piese plus inca cv celui care se ocupa cu asa cv..

Ce calcul 'bine gandit"... :rade: Pai, da asa dai 200 lei pe componente, plus 100 lei ciudatului care face amplificatoare, in loc sa bea bere, si te-ai scos...

Realitatea este alta, insa... :freaza: