boboBOBO Postat Iunie 20, 2010 Partajează Postat Iunie 20, 2010 Salut cosmos si multumesc de rapuns. Momentan invertorul sta aruncat printr-o cutie... nu prea am timp de el acum insa in viitorul apropiat poate ma voi apuca de el ! Multumesc inca o data ... Link spre comentariu
LostCell Postat Iunie 21, 2010 Partajează Postat Iunie 21, 2010 In functie de putere modifici tranzistorii, Link spre comentariu
LostCell Postat Iunie 21, 2010 Partajează Postat Iunie 21, 2010 Vezi ca mai este un topic lung despre smps auto.de taote puterile. Link spre comentariu
Vizitator adi123q Postat Iunie 25, 2010 Partajează Postat Iunie 25, 2010 buna baieti cred ca cea mai simpla solutie e sa il cumperi eu am unul de 1000w rezista1200w 30 sec cu ampermetrul pe acumulator 80-90amp dar ce sa spun trebuie as ai acumulator nene sunt tirist si camionul are acumulatori de 225a/h si dupa o noapte de bizait dimineata pauza am fost nevoit sa ma ajute alt coleg sa pornesc va spun asta din experienta.DACA vrei sa te incalzesti cumpar un sirocoo de transporter ,sprinter care cons curent foarte putin si 2-3litri motorina pe noapte si dormi boiereste la ger de mines 20g/c investitia e putin mai mare dar confortul nu se compara 100-150 euro cel putin asa gindesc eu BAFTA Link spre comentariu
cristi_ro Postat August 5, 2010 Partajează Postat August 5, 2010 salutare,am si eu o intrebare, cum se poate face un invertor cc-ca adica sa transform curentul continuu in alternativ de 50hz?o schema daca aveti la indemanamultumesc Link spre comentariu
adimoscaty Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 Salutare Ce parere aveti despre aceasta schema? A mai incercat cineva sa o realizeze?In locul la 2sc1061 am bd243c.Cat despre traf merge folosit unul cu secundarul de 220 si primarul de 2x12V? Si cam cati amperi or trebui pentru primar si pentru secundar?Ce diode imi trebuiesc ? adica care au 2A ? Multumesc Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 Scheme asemanatoare s-au mai vazut. Dezavantajul este ca nu ai nici un fel de protectie, nici un fel de control al tensiunii de iesire. Incearca mai bine sa convingi un UPS industrial sa plece din offline.Conteaza un pic si cat de pretentios este consumatorul tau. Link spre comentariu
adimoscaty Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 Vreau sa alimentez un subwoofer activ. Care nu consuma decat 70-80W de la retea.Deci nu va fi nici 100% folosit invertorul.Amplificarea in subwoofer e cu 2x lm1875 Link spre comentariu
baga Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 De la bateria de la masina vrei sa alimentezi?.vezi ca in schema asta tensiunea de iesire variaza odata cu cea de intrare, dar si cu consumul.Pe deasupra are si randament mic.Nu recomand asa ceva pentru alimentare cu 220V.Exista scheme mai bune, dar sunt mult mai complicate.Mai bine faci o sursa care sa alimenteze direct integratele din subwoofer, sau cel mai simplu faci un amplificator cu tda1562q care scoate cam 30w sau 55w pe difuzor de 8 respectiv 4 ohmi Link spre comentariu
nel65 Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 adimoscaty, cata experienta in construirea invertoarelor ai? Link spre comentariu
adimoscaty Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 adimoscaty, cata experienta in construirea invertoarelor ai?Nici una .Ar fi prima incercare. Ma intereseaza un invertor dar doar pentru un subwoofer activ ce vreau sa il bag in masina. Link spre comentariu
nel65 Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 pai si-atunci ,pe ce limba vorbim? Link spre comentariu
adimoscaty Postat Octombrie 2, 2010 Partajează Postat Octombrie 2, 2010 De la bateria de la masina vrei sa alimentezi?.vezi ca in schema asta tensiunea de iesire variaza odata cu cea de intrare, dar si cu consumul.Pe deasupra are si randament mic.Nu recomand asa ceva pentru alimentare cu 220V.Exista scheme mai bune, dar sunt mult mai complicate.Mai bine faci o sursa care sa alimenteze direct integratele din subwoofer, sau cel mai simplu faci un amplificator cu tda1562q care scoate cam 30w sau 55w pe difuzor de 8 respectiv 4 ohmiDe la bateria masinii as vrea... ...dar cred ca mai bine pun banii deoparte si imi cumpar un invertor gata facut de 300w( unul la vreo 200RON)Cat despre tda1562q e putin cam scump . Cei de la mine din oras il vand cu 60RONpai si-atunci ,pe ce limba vorbim?Nu cunosc electronica foarte bune.Eu pot decat sa calculez o rezistenta, sa fac un montaj dupa o schema,lucruri simple.Nu sunt sigur ca as cunoaste acea "limba".Multumesc Link spre comentariu
nel65 Postat Octombrie 2, 2010 Partajează Postat Octombrie 2, 2010 uite o schema destul de simpla pe care am facut-o acum cativa ani si a functionat foarte bine .eu ii pusesem cate doi tranzistori pe ramura iar trafo era de de vreo 25 cm2 (2x12v/220v) mergea pana la 400w fara sa-i scada tensiunea de iesire prea multps.e normal sa stiu pe ce limba vorbesc cu cineva, nu? Link spre comentariu
adimoscaty Postat Octombrie 2, 2010 Partajează Postat Octombrie 2, 2010 uite o schema destul de simpla pe care am facut-o acum cativa ani si a functionat foarte bine .eu ii pusesem cate doi tranzistori pe ramura iar trafo era de de vreo 25 cm2 (2x12v/220v) mergea pana la 400w fara sa-i scada tensiunea de iesire prea multps.e normal sa stiu pe ce limba vorbesc cu cineva, nu?Va multumesc pentru sfaturi si pentru schema.Imediat ce fac rost de piese si fac montajul revin.Si , da , e normal sa vorbim pe aceeasi limba. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum