Vizitator mtnicu Postat Aprilie 5, 2010 Partajează Postat Aprilie 5, 2010 Salut.Ce sanse sunt sa modifc intrarea unui invertor din 24Vcc in 12 Vcc? Link spre comentariu
lorik199 Postat Aprilie 5, 2010 Partajează Postat Aprilie 5, 2010 Salut.Ce sanse sunt sa modifc intrarea unui invertor din 24Vcc in 12 Vcc?slabe, daca nu aveti o experienta destul de mare Link spre comentariu
vfp_marius Postat Aprilie 5, 2010 Partajează Postat Aprilie 5, 2010 care e cauza modificarii, doar randamentul e mai mare la alimentarea cu 24 v , nu ai baterie de 24v , pune 2 de 12 v Salut.Ce sanse sunt sa modifc intrarea unui invertor din 24Vcc in 12 Vcc? Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 Fara polemici...Spuneti ca :"... doar randamentul e mai mare la alimentarea cu 24 v"Sunteti sigur ?Mai studiati... Link spre comentariu
vfp_marius Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 esty OFF TOPIC am destule cartzi citite mai multe dacat avetzi dumneavoastra prin biblioteca , si fara polemiciraspundetzi la subiect . oare de ce nu ai alimentat tu acel invertor de 4kw la 12v si ai alimentat la 6oov cc, ai idee sami raspunzi ? Fara polemici...Spuneti ca :"... doar randamentul e mai mare la alimentarea cu 24 v"Sunteti sigur ?Mai studiati... Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 vfp_marius scrie :"de ce nu ai alimentat tu acel invertor de 4kw la 12v si ai alimentat la 6oov cc, ai idee sami raspunzi ?"La asa intrebare, chiar vrei un raspuns ?Si sunt absolut ON TOPIC, nu trebuie sa-l derutezi cu afirmatii false pe cel care a initiat topicul. Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 Pai la 24v curentul e mai mic,de unde si pierderile prin trasee si tranzistorii de putere sunt mai mici... Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 De acord, d-le Dr.L, dar randamentul este definit ca fiind raportul dintre puterea utila si cea consumata, nu are nici-o legatura matematica cu pierderile.Pierderi pot fi in ambele cazuri daca se utilizeaza cabluri de sectiune necorespunzatoare.Am intervenit in discutie deoarece am crezut ca cel care a initiat topicul poate lua, ca si mine, "ad literam" acea remarca. Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 Dar atentie,ca pierderile pe tranzistoarele comutatoare nu pot scadea sub o anumita valoare,pt un anumit curent! Asa ca daca injumatatim curentul,marim randamentul Link spre comentariu
tim_matrix Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 Este imposibil de modificat un invertor cu alimentare a 12V sa il faci la 24V.Trebuiesc inlocuite foarte multe piese,de la mosfeturi care sunt pe 50V100Ah sa zicem cu altele de 100V50Ah sau dupa caz,daca este cu transformator,trebuie umblat la primar,placa electronica cu stabilizatori,pana la ventilatoare si bateria de condensatori. Asa ca mai bine nu,daca a fost pe 12V proiectat mai bine sa ramana asa,implica muult efort. Link spre comentariu
lorik199 Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 Este imposibil de modificat un invertor cu alimentare a 12V sa il faci la 24V.Trebuiesc inlocuite foarte multe piese,de la mosfeturi care sunt pe 50V100Ah sa zicem cu altele de 100V50Ah sau dupa caz,daca este cu transformator,trebuie umblat la primar,placa electronica cu stabilizatori,pana la ventilatoare si bateria de condensatori. Asa ca mai bine nu,daca a fost pe 12V proiectat mai bine sa ramana asa,implica muult efort. aveti multe tampenii scrise aicidupa ce trec cei 100Ah sau 50Ah mosfetiii se consuma/descarca?pt ce trebuie condensatori la un invertor?prea mult efort nu este, daca ai ceva experienta Link spre comentariu
tim_matrix Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 Eu m-am referit pt cei care cunosc. Mosfeturile din fabricatie daca sunt pe 12Vcc vor fi de maxim 50Vcc si sa zicem 100A la placa ridicator de tensiune.Condensatorii ce rol au? Pai vezi in schema si tot la fel sunt de o tensiune anume poate 16V?Daca vrei sa modifici invertorul,ala facut de fabrica nu homemade,trebuie sa...........cum spuneam.Invertoarele sunt clar fabricate pentru alimentare la 12V sau 24V sau 48V sau 300V. etc. Link spre comentariu
lorik199 Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 bateria auto este o sursa de tensiune perfect continua, nu are nevoie de filtraj Link spre comentariu
vfp_marius Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 tim poate nu te supar da cred ca nu ai citit destul de atent , omu vrea sal transforme de la 24 la 12 v si nu invers , invertorul in cauza merge acum la 24 vcc Link spre comentariu
vfp_marius Postat Aprilie 6, 2010 Partajează Postat Aprilie 6, 2010 corect nu are nevoie de filtraj dar driverul (integratul mai bine zis ) cel care da comanda la mofeturi cam are nevoie de condensatori chiar daca este alimantat dintro sursa foarte continua .Ia uitate la schema atasata si vezi condensatorii c 13 si c 14 bateria auto este o sursa de tensiune perfect continua, nu are nevoie de filtraj Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum