Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Setari IP router KONIG CMP12

MazyMan

Postări Recomandate

Salutare, de curand mi-am cumparat un router CMP-KONIG12 si i-am dat si vecinului meu internet. Setarile le-am facut foarte usor, am intrat pe pagina routerului am setat ppoe si apoi numele si parola date pe provider, internet am pe AKTA C-Lung Muscel !Problema e urmatoarea : vreau sa am acelasi ip dat de Provider , acum am un ip dat de router ceva de genu : 192.168.1.100 si cu ip-ul asta nu pot sa ma conectez la serveru meu de cs , hub-ul de Strong si in plus pe Strong DC nu pot cauta apsolut nimic imi spune ca ip-ul meu e fals si imi da BAN ! Unde trebuie sa umblu sa pot sa am doar eu acelasi ip cum il aveam inainte sa am router ???cand spun doar eu ma refer sa nu afecteze pe vecinu cu apsolut nimic ! vreau sa chimb ip-u de acum 192.168.1.100 in ip-u asta 89.33.147.37 !? sunt incepator cu chestiile de retea / net !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• MazyMan

7

• adicontakt

4

• MifTy

1

• yo9gcc

1

Top autori în acest subiect

Eu personal nu cred ca porti, routerul da ip de retea asa cum ai acum 192..........La Strong vezi ca este o setare ,, GENERAL - CONNECTION SETINNGS si parca trebuie sa setezi passive ( mai mult ca sigur), asa trebuie sa ai daca esti in spatele unui router.

Link spre comentariu

lin setraile de strong dc vbezi ca ai o optiune unde trebuie sa iti bagi manual ipul extern , mai intai baga unde screiwan dupa care selecteza la network interface ..... , ipul tau

uite si o poza

Posted Image

pt serverul de cs banuiesc ca tot manual trebuie bagat ipul dar nu stiu cum ca nu joc cs

bft

Link spre comentariu

Multumesc " yo9gcc " , chiar functioneaza Strong-ul ! Dar daca nu merge sa pun ip-ul de la provider, cum as putea sa-mi schimb ip-ul in ce vreau eu in afara de cel de la provider ???

Link spre comentariu