buzea Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 mia starnit interesul acest tip de masina cand am vazut azi in gara un transportor de bagaje electric-eu nu vreu sa dau bani pe acumulatori dar in schimb mam gandit ca daca pun generatoru meu de curent de 800w si cu un motor probabil ar merge..........Astept indicatiile voastrep.sOare cu un motor de masina de spalat cu reductor merge? Link spre comentariu
boederyakumo Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 Ce idei nastrusnice ai.Daca chiar vrei sa aplici aceasta strategie la o masinuta, sa se duca pe ea, sa care si generatorul si sa te duca si pe tine, merge si cu motor de masina de spalat si reductor, dar va merge probabil ca melcu. Link spre comentariu
buzea Postat Martie 19, 2010 Autor Partajează Postat Martie 19, 2010 Ce idei nastrusnice ai.Daca chiar vrei sa aplici aceasta strategie la o masinuta, sa se duca pe ea, sa care si generatorul si sa te duca si pe tine, merge si cu motor de masina de spalat si reductor, dar va merge probabil ca melcu.generatorul nui e f greu are numa 5-6 kg eu sunt mai mare........si decat sa o incarc cu acumulatori si sa o fac si mai grea dupaceea sa gasesc un motor de 12 24 v destul de puternic sau un convertor la 220v cred ca e mai complicatsi acum nu am pretenti sa ma duca cu 60km numa maxim 30 poate gasesc un motor de 220v cu turatie mai maredesi cred ca daca as avea un generator de 2000w care are in jur a 10kg si un motor mai puternic ar putea ajunge si pe la 60kmastept pareri in continuare Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 D.p.d.v. teoretic este posibil sa invingi inertia si sa o clintesti din loc, dar in practica apar cateva mari impedimente :- puterea utila (electrica) de care dispui este de maximum 800 w. Motorul electric nu stiu ce putere nominala are, insa stiu sigur ca are un randament subunitar (orientativ 0,6 - 0,8), asa ca puterea la axul acestuia va fi intre 480 W - 640 W. (0,64 CP - 0,85 CP).- aceasta trebuie sa fie puterea constructiva a motorului. Orice motor electric de putere mai mare va functiona mai prost, nu mai bine.- Este de maxima importanta masa totala a jucariei.(sasiu, roti, sistem directie, generator, combustibil, motor electric, reductor, sistem franare, pilot, si altele care or mai fi). De airbaguri, ABS, GPS, nu cred sa ai nevoie. (glumesc)Vei ajunge, probabil, la cateva zeci de kilograme bune - nu stiu tu cat cantaresti - spui ca generatorul are 5-6 kg si tu zici ca esti mai mare, dar nu cred sa ai numai vreo 8-9 kg, nu-i asa ?Ca sa urnesti din loc toata hardughia asta ai nevoie de un cuplu zdravan. Folosind un simplu reductor, nu ai cum sa visezi la viteza maxima pe care ti-o propui, de 30 km/h. Ti-ar trebui deci o cutie de viteze. (pe care vei avea pierderi, deci puterea la roata va fi si mai mica)Ai un lant prea lung de transformare a energiei : motor termic - generator electric - motor electric, iar puterea utila de care dispui este foarte mica.Tare ma tem ca, in cel mai bun caz, ai putea provoca la concurs o broasca testoasa care are febra musculara. Link spre comentariu
buzea Postat Martie 19, 2010 Autor Partajează Postat Martie 19, 2010 D.p.d.v. teoretic este posibil sa invingi inertia si sa o clintesti din loc, dar in practica apar cateva mari impedimente :- puterea utila (electrica) de care dispui este de maximum 800 w. Motorul electric nu stiu ce putere nominala are, insa stiu sigur ca are un randament subunitar (orientativ 0,6 - 0,8), asa ca puterea la axul acestuia va fi intre 480 W - 640 W. (0,64 CP - 0,85 CP).- aceasta trebuie sa fie puterea constructiva a motorului. Orice motor electric de putere mai mare va functiona mai prost, nu mai bine.- Este de maxima importanta masa totala a jucariei.(sasiu, roti, sistem directie, generator, combustibil, motor electric, reductor, sistem franare, pilot, si altele care or mai fi). De airbaguri, ABS, GPS, nu cred sa ai nevoie. (glumesc)Vei ajunge, probabil, la cateva zeci de kilograme bune - nu stiu tu cat cantaresti - spui ca generatorul are 5-6 kg si tu zici ca esti mai mare, dar nu cred sa ai numai vreo 8-9 kg, nu-i asa ?Ca sa urnesti din loc toata hardughia asta ai nevoie de un cuplu zdravan. Folosind un simplu reductor, nu ai cum sa visezi la viteza maxima pe care ti-o propui, de 30 km/h. Ti-ar trebui deci o cutie de viteze. (pe care vei avea pierderi, deci puterea la roata va fi si mai mica)Ai un lant prea lung de transformare a energiei : motor termic - generator electric - motor electric, iar puterea utila de care dispui este foarte mica.Tare ma tem ca, in cel mai bun caz, ai putea provoca la concurs o broasca testoasa care are febra musculara.bine multumesc ptr raspuns o sa visez la at ceva Link spre comentariu
boederyakumo Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 De ce nu incercati sa realizati o masina cu macar 2 baterii de 12v 55 sau 65A, v-ar ajuta mult mai mult.Sau cu un motor cu ardere interna in 2 timpi.Si eu am visat la asa ceva, dar in vara o sa fac un cart pentru fiul meu cu o baterie de masina si un electromotor + un reductor + variator tensiune.(cadru cat mai usor).etc. Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 Cu placere, nu ai pentru ce.Sa stii ca ideea ta este mult mai realizabila decat multe alte idei de pe acest forum, dar total neeconomica.Ai iesi mult mai bine daca ai cupla direct motorul termic la o cutie de viteze, dar nu merita sa dezmembrezi acel generator pentru acest lucru.Unele realizari industriale contin in esenta acelasi lant energetic, dar folosesc sisteme complexe si deloc ieftine de recuperare a energiei produse la franare de motorul electric de tractiune si de stocare a acesteia, care poate fi astfel folosita in momentele de accelerare.In Timisoara sunt in exploatare troleibuze care la nevoie se pot decupla de la reteaua electrica. (avarie in reteaua electrica, blocare a circulatiei, etc.) In acel moment porneste un motor diesel ce antreneaza un generator electric care alimenteaza motorul electric de tractiune, permitand astfel troleibuzului sa se deplaseze independent de reteaua electrica.Pana si puterea produsa de forta musculara a unui ciclist este pe undevape langa valorile din "visul tau", iar o bicicleta totusi nu se deplaseaza cu viteza melcului. Insa o bicicleta, pe langa faptul ca are o masa proprie mica, este astfel proiectata incat sa ruleze cu pierderi prin frecare cat mai mici, si in plus beneficiaza de o cutie de viteza, oricat de rudimentara. Pana si ritmul si forta "pedalarii" indeplineste partial acest rol.Ca tu sa te deplasezi cu acel vehicul cu o viteza cat de cat acceptabila,ti-ar trebui deci neaparat aceasta cutie de viteza, altfel cu un simplu reductor probabil ca vei putea pleca de pe loc, dar nu ai posibilitatea sa accelerezi pe masura ce este invinsa inertia. Ai avea nevoie si de un sistem tip ambreiaj, in concluzie o constructie mecanica mult prea complicata pentru ideea in cauza.Oricum, iti doresc "vise" cat mai inspirate, interesante si utile ! Link spre comentariu
buzea Postat Martie 21, 2010 Autor Partajează Postat Martie 21, 2010 multumesc pentru raspunsuricred ca pana la urma pai pun umpic bani de oparrte si ma apuc sa caut un motor de masina.....trebant lada warzpurg ceva cu maxim 3 cilindri..........dar pana la vara mai e .................multumesc mult Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum