Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor proiect circuite digitale...

Vizitator Bogdan3l89

Postări Recomandate

Vizitator Bogdan3l89

Salut !!!Sunt student in anul 2 la Facultatea de Inginerie Electrica si Electronica in Galati, specializarea Inginerie electronica si telecomunicatii.Ieri am primit un proiect individual pe care trebuie sa-l predau pana la sfarsitul acestui semestru. Este un proirct de circuite digitale care suna cam asa:Sa se proiecteze un circuit care sa realizeze functia de modulare cu salt de frecventa a unui sir binar, cu viteza binara de 160 kbps.Schema trebuie sa fie implementata cu multiplexor (MUX) si/sau demultiplexor (DMUX).Modulatorul are urmatoarea regula de functionare:* imparte sirul binar in 2 siruri de rang impar, respectiv par;* compara cate 2 biti, fiecare bit fiind din sirul de rang par, respectiv de rang impar; daca cei doi biti sunt egali,atunci se selecteaza frecventa sus; daca bitii difera se alege frecventa jos;* daca primul bit este 0, se inverseaza faza; daca primul bit este 1, faza ramane neschimbata.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cirip

4

Interesant proiectelul. Am presupus ca pozitia clockului este in mijlocul datelor si e activ pe front crescator. Vezi daca te inspira pozele de mai jos. Nu garantez ca e corect 100%, ca e facut la repezeala, dar sper ca ai prins ideea.Nu e de picuri si probabil ca va fi mutat.Bafta!Cirip[attachment=1]FH_mod_sch.GIF[/attachment][attachment=0]FH_mod_signals.GIF[/attachment]

Link spre comentariu
Vizitator Bogdan3l89

Multumesc mult pentru informatiile oferite.Un tabel de adevar si o organigrama se poate sa primesc ? Si legat de frecventa sus si frecventa jos, cica ar trebui sa le obtin din acea viteza binara de 160kbps;

Link spre comentariu