Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Incepator DIY caut sfaturi in privinta incintelor!!!`

Vizitator crocodilu

Postări Recomandate

Vizitator crocodilu

Salut, sunt incepator in realizatul incintelor si dupa destul de multe cautari pe net si o sumedenie de materiale citite am ajuns la concluzia ca pe net gasesti si prostii ambalate frumos si lucruri bune, problema se pune in diferentierea celor bune de cele rele.

In sufrageria de 20+ mp doresc sa ansamblez 2 incinte pe care le voi amplifica cu amplituner Delia din cate tin minte cam 2x20w, uitandu-ma pe net am ramas intre doua tipuri de incinte si anume VTP si BR la care nu m-am hotarat inca, initial vroiam sa le echipez cu PA 800k dar acuma ma gandesc sa achizitionez 2 difuzoare Monacor SPH 170 http://www.europe-audio.com/Product.asp?Product_ID=5126 care cred ca s-ar preta mai bine pentru statia de 20W. Tweetere am dat comanda de doua monacor DT 300. Intrebarea este ce fel de incinte se preteaza mai bine pentru aceste doua difuzoare ?

Am vazut si difuzoare mai ieftine de la Blue tech pe aici prin oras care aveau toate specificatiile dar inca nu sunt am achizitionat niciunele , poate aveti optiuni mai bune in aceeasi gama de pret, mentionez ca pentru inceput nu vreau sa ma arunc la difuzoare foarte scumpe pentru incinte, aceasta va fi prima incercare de DIY dupa care dupa ce voi vedea rezultatele probabil imi voi da seama daca o sa investesc in ceva mai HI-FI.

Genuri de muzica pe care le ascult sunt variate exclus manele.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ahegyes

1

• VTP

1

• CBI

1

Top autori în acest subiect

Daca parametrii TS publicati pe site-ul de mai sus sunt reali, difuzorul monacor merge foarte bine intr-o incinta bass-reflex de 35-40 litri, cu cun tuning de 35-40hz. La pretul asta pare un difuzor destul de bun.... :aplauze

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator crocodilu