Vizitator rammstein_08 Postat Martie 17, 2010 Partajează Postat Martie 17, 2010 Buna ziua!am nevoie de putin ajutor.ma ocup cu decodare,resoftare,reparare telefoane.recent miam luat un LETCON si fludor Lukey de 0.3 mm pt lipiri fine la telefoane.sunt incepator la lipit.am facut cateva operatii dar am vazut ca nu prea tine lipitura...fludorul cica are 60% cositor si miez cu pasta decapanta.si nu am folosit sacaz.asta sa fie motivul?de fapt ce rol are sacazul asta?ajutatima si pe mine vreau detalii Link spre comentariu
yo9hnf Postat Martie 17, 2010 Partajează Postat Martie 17, 2010 Repari telefoane si nu stii ce face sacazul?Decapeaza, adica curata grasimea si face sa adere cositorul.E posibil sa nu ai caldura sufucienta - asta inseamna ca faci lipituri "RECI", lipituri care la socuri mecanice mici se rup. Link spre comentariu
Vizitator rammstein_08 Postat Martie 17, 2010 Partajează Postat Martie 17, 2010 am inteles ca aceeasi treaba o face pasta decapanta care e inclusa in fludor.mai e necesar si sacazul? lipirile le faceam la 250-300 grade C.e ok?(in repararea telefoanelor foarte rar trebuie facute operatii de lipire,schimbare circuite,etc.majoritatea problemelor sunt din soft sau de la piese care se inlocuiesc fara lipire) Link spre comentariu
Mihai85 Postat Martie 17, 2010 Partajează Postat Martie 17, 2010 in primul rand nu se foloseste sacaz sau pasta decapanta la pcb de telefoane , se foloseste FLUX care are niste proprietati aparte fata de astea, s-a mai discutat. si mie mi s-a parut de proasta calitate fludorul mentionat de tine, este din acela ecologic cu putin Pb ,temp de topire mai mare, este si casant. daca lipitura dupa ce se raceste nu iese lucioasa si iese mata sa fii sigur ca este din acela ecologic. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!