Gabriel_S Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 Va salut, sunt oarecum incepator in domeniul microprocesoarelor de aceea as dori daca se poate sa-mi dati un sfat. Doresc sa realizez un manipulator electronic cu PIC16F84, schema este aceasta: iar despre acest montaj se vorbeste aici: http://www.radioamator.ro/articole/view.php?id=2 Insa am o intrebare: Manipulatorul functioneaza si fara a fi programat? daca raspunsul este nu, atunci cum se poate programa? Link spre comentariu
puiu Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 1.PIC-ul trebuie programat.2.Se programeaza cu ajutorul unui programator facut sau cumparat. Link spre comentariu
Spitfire Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 Notă: Este cât se poate de clar faptul că elementul de interes în cazul acestui echipament nu constă în schema electrică. Aceasta este de o simplitate care nu are rost să o punem în discuţie. Remarcabil este însă suportul software care este înglobat şi care permite o multitudine de funcţii, implicit utilizări pentru orice radioamator pasionat de CW.Microcontroller-ul acela nu va face nimic(va consuma doar curent), daca nu-l programati cu soft-ul aferent. Link spre comentariu
Gabriel_S Postat Martie 10, 2010 Autor Partajează Postat Martie 10, 2010 Am inteles, uite am gasit pe un site un programator pentru pic care are inclus si un soft.. cred http://buy.mikado.ro/product_info.php?c ... ts_id=1390 Link spre comentariu
puiu Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 1.Pentru yo9igs: acolo este softul pentru programator; lui ii trebuie softul care este introdus in acel microcontroler si care se pare ca se gaseste pe situl lui Microchip (inca nu am verificat acest lucru) Link spre comentariu
Gabriel_S Postat Martie 10, 2010 Autor Partajează Postat Martie 10, 2010 Fisierul hex il am, dar nu am partea de hardware a programatorului de pic Link spre comentariu