Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Emitator

Vizitator cristinr1

Postări Recomandate

Vizitator cristinr1

Salutare! M-am gandit putin unde sa postez acest subiect, dar din moment ce sunt incepator si doresc sa cer cateva sfaturi, am hotarat sa il postez aici. Cautam pe internet o schema pentru un emitator Fm simplu ( adica fara conndensatorii aceia cu pF, pentru ca nu gasesc asa de mici), dar am realizat ca imi este imposibil sa gasesc asa ceva :d . Eu vreau sa va intreb la ce foloseste schema urmatoare si daca pot conecta o mufa jack sau ceva de genu la ea pentru a transmite un semnal audio. Nu stiu daca m-am exprimat bine si va rog sa ma scuzati daca da. In caz ca, cunoasteti o schema simpla fara acei condensatori mici, sau orice altceva in legatura cu subiectul, va astept cu idei si pareri :d. O zi buna!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• junior

4

• Den

4

• Spitfire

1

• teoilca

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator cristinr1

Poti sa mi-o trimiti daca vrei :d . O sa o incerc... Multumesc anticipat... Vroiam sa va mai spun ca am incercat deja sa fac schema de aici http://www.bobtech.ro/catalog/headphones/index.html , dar fara reusita :( . In loc de condensatorii aceia 2 cu pF, am improvizat eu unii facuti din carton si staniol :d si in loc de tranzistorul 2n3904, am folosit un STC945. Dupa cum era de asteptat nu functioneaza ... :(

Link spre comentariu

Tot e ceva pt un incepator sa faca condensatori cu staniol si hartie :aplauze .Dar e departe montajul de functionare.1.Se gasesc absolut toate piesele care iti trebuiesc tie in tunerele de tv vechi si noi.Inclusiv sarma pt bobina.

Link spre comentariu