bogdan666 Postat Martie 6, 2010 Partajează Postat Martie 6, 2010 am scos dintr-un tv traful acela de inalta. cum trebuie sa-l alimentez ca sa scoata voltaj inalt ? Am incercat sa-i dau pe 2 dintre cei 12 pini curent alternativ dar nu merge.cateva idei va rog ? Link spre comentariu
vsurducan Postat Martie 6, 2010 Partajează Postat Martie 6, 2010 Transformatorul de linii din TV-ul analogic functioneaza la frecventa de de cca 16KHz.Cel mai simplu este sa faci rost de un transformator de TV linii di TV sport, care are primarul alimentat la 12V.Cu un oscilator facut cu 555 pe la 16KHz ataci un tranzistor de comutatie in baza si in colector legi primarul transformatorului la +12V. Tranzistorul trebuie sa fie un BU407 sau similar, altfel scoti fum din el. Link spre comentariu
bogdan666 Postat Martie 6, 2010 Autor Partajează Postat Martie 6, 2010 dar daca fac un astabil si alimentez 2 bobine din cei 12 pini nu o sa mearga ?app daca spun prostii imi cer scuze de pe acuma sunt incepator... Link spre comentariu
ROBEERT Postat Martie 6, 2010 Partajează Postat Martie 6, 2010 dar daca fac un astabil si alimentez 2 bobine din cei 12 pini nu o sa mearga ?app daca spun prostii imi cer scuze de pe acuma sunt incepator...Halal depanare. Link spre comentariu
bogdan666 Postat Martie 6, 2010 Autor Partajează Postat Martie 6, 2010 dar in mesajul meu nu apare cuvantul depanare.. vreau doar sa faca arc. am intrebat si eu iar daca am spus o prostie mi-am cerut scuze inainte... Link spre comentariu
remus68 Postat Martie 6, 2010 Partajează Postat Martie 6, 2010 dar daca fac un astabilLa colectorul unui tranzistor din astabil, vei monta baza unui tranzistor care va avea ca sarccina de colector, primarul respectivului transformator. Vsurducan ti-a dat toate detaliile necesare. Link spre comentariu
bogdan666 Postat Martie 6, 2010 Autor Partajează Postat Martie 6, 2010 da el zicea cu un transformator linii (nu stiam ce e de aia am intrebat de astabil)multumesc pentru rapunsuri Link spre comentariu