Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Eroare...help pls

wolfei

Postări Recomandate

Buna...folosesc un picKIT2 pe un breadboard...sunt incepator apropo...Voiam sa falfai niste LED-uri pe un 18f4550...Am verificat programul in Proteus si mergea bine se aprindeau cate 2 LEDuri succesiv...un fel de shiftare..Cand am vrut sa programez uC mi-a dat eroarea asta...Am cautat pe net si am gasit in mai multe locuri k baietii dupa ce au apasat pe mai multe butoane...nu le-a mai dat eroarea asta :sparge: EU am tot incercat sa apas...da nimic...tot eroarea asta... :cry: Folosesc MPlab...si am incercat si cu PICkit2 Programmer...acolo nu a dat nici o eroare...dar nu s-a aprins nici un LED..Daca vreau sa sterg uC...imi zice k il sterge...dar cand fac verificarea memoria nu e goala...Daca ma poate ajuta cineva ...va sunt foarte recunoscator...AM atasat programul pe care il folosesc..Programming Target (3/1/2010 5:23:46 PM)PIC18F4550 found (Rev 0x7)Erasing TargetProgramming Program Memory (0x0 - 0x15F)Verifying Program Memory (0x0 - 0x15F)Programming Configuration MemoryVerifying Configuration MemoryPK2Error0027: Failed verify (Address = 0x30000C - Expected Value 0x0 - Value Read 0xF)PICkit 2 Ready

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• wolfei

4

• puiu

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator thenoble66

Ce versiune de MPLAB folosesti?Personal m-am luptat degeaba cateva ceasuri bune cu versiunea 8.43.Pe urma m-am resemnat si am trecut la 8.36. Brici!Succes,thenoble66

Link spre comentariu

Momentan folosesc 8.30...instalat de pe CD pe care l-am primit cu picKIT2...Dar inainte de acest 18f am programat un 16f877A si a mers...asa ca nu cred sa fie de la versiunea de MplabChiar nu stie nimeni sa imi dea un raspuns?

Link spre comentariu