Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

probleme,renault megane scenic,ajutatima


Vizitator manu_2009

Postări Recomandate

Vizitator manu_2009

am o problema.am un renault megane scenic 2 litri benzina din 1998 ,iar cand motorul este cald se tot ineaca si nu mai merge acceleratia,ma poate ajuta cineva in privinta asta sa stiu ce este?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Andr3y

    2

  • Trabant

    2

Top autori în acest subiect

Vizitator viobio

debitmetrul de aer!daca nu schimbi filtrul de aer se duce debitmetrul in timpeu am un Peugeot 407 1.8 benzina 116000km ,este cea mai proasta masina cara am avut ofratilor nu mai cumparati masini frantuzesti ca sunt jalniceam si patru Logan care au peste 100000km ,fara reparatii costisitoare ,numai consumabile eu in rapandula am bagat cam 15000 ron de cind o am,ultima reparatie a costat 52oo ron ,un calculator + tampoane motormasina asta nici de pomana nu e buna sa o dai

Link spre comentariu

Vezi sa nu ai probleme si cu EGR, pompa de benzina, si in plus motorul ala ce are : IAC ( Idle Air Control) sau MTIA ( Main Throtle idle actuator) ? Nu cumva ramane deschisa clapeta ? Verifica si fisele de bujii, bujiile, senzorii de turatie , si sonda lambda, eventual scoate-o dar se va aprinde becul MIL in bord. De asemenea, daca ai posibilitatea, fa-i o diagnoza. Vezi ce coduri de eroare da.Cat despre masinile frantuzesti, dau perfecta dreptate lui Viobio. Scumpe, proaste, scumpe la service.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

ai mare grija la servicela asemenea simptome ,cind vor pune motorul pe tester vor vedea ca defecte ,urmatoarele:debitmetru de aersenzor de turatiesonda lambdapoate si alte componentecei de la service vor spune ca sunt defecte cam toate,au nevoie de bani!tu insista sa gaseasca numai componenta defecta! eu am avut masina in sevice(vara trecuta) 5 zile ,pentru un amarit de senzor de turatie,nu a fost disponibil in nici un service din Bucuresti,costa astronomica suma de 35 lei :ras: ce am schimbat eu la cazanul cu care merg zilnic:pivoti,bucse bascule ,bielete antiruliu ,de trei oriamortizoare spateamortizoare fata placute fata/ spateun furtun de la ACpompa de apadistributieambreiaj ,la 60000kmscut de doua ori ,dupa iarna asta nu mai am scut,nici nu il mai pun freon ,de doua oriun bloc de lumini din dreapta spate ,pur si simplu s a topittampoane motor ,nu tin mai mult de un anun calculator,care nu trecea in stare de standby,descarca bateria noaptea ,zavoarele electrice de la usi ramineau tot timpul alimentate,se incuia singura cu cheia in contact4 chei de contacttot cam 15000lei ,mai cumparam inca o masina!eu am mai multe masini nimic nu se compara cu cele germane!mai am si nu BMW520I din 94 ,masina are cam 280000km si este impecabila din toate punctele de vedere,au mai fost ceva reparatii dar minore si cam toate au fost consumabile,un pivot ,o bieleta ,etc astea se sctrica oricum pe drumurile noastreeu vreau sa vind Peugeotul 407 ,in iunie face 6 ani ,vreau 5000 de euroi pe el ,sa scap repede de elsfatul meu este sa scapi de masina asta! altfel este pe viata si o sa muncesti pentru frantuzoaica

Link spre comentariu

Viobio: Conform numelui meu de forum, Trabantul a fost prima mea masina.......300.000 km. Evident trebuia sa schimb ambielajele, cam la 30-35000 km, incepea sa bata. In plus, uleiul pus cu masura, nu 1 litru de ulei indiferent ca umpleai cu 5,10 sau faceai plinu de benzina. Suflat filtru, verificat bujii, curatat toba si carburator.....mi-a placut masina aia , iar sunetul motorului in 2 timpi, mai ales fara teava de esapament, rupt de sub motor din camera de evacuare, e o incantare , mai ales sa intri in pasaj. L-am indragit enorm. Multi ii ziceau broscoi, era verde......trabantu limuzina....adevarata masina nemteasca. :rade: Actualmente detin un kalos 2005,negru, 1,2 8V, 5 usi. Are in prezent 154000 km. Schimbari pe masina:Pe garantie: Un releu , 2 senzori de ABS, amortizoarele fata ( 39000).Post garantie: Sonda lambda ( la 69000 km), bateria (76000), amortizoarele spate ( 76000), bara fata cu un far ( pe casco - am lovit-o) , si de curand garnitura de la capacul de chiulasa.Masina nu mi-a cerut bani, m-a plimbat peste tot, am carat cu ea nenumarate, ma declar multumit.Am avut in paralel, deoarece am vrut sa o inlocuiesc kalosul in 2007 cand avea 64000, un opel corsa D, model 2007, la care in 27000 km am inlocuit destule pe garantie, iar cand a venit criza, la vreo 4-5 luni, am dus-o la leasing....sa se spele cu ea pe cap.... Am inlocuit asa: Turbina ( 10000 km) , ceva la sistemul de injectie( 12000 km - cica sensibil la motorina), rulment presiune care haraia la 21000 km....piese nu tocmai ieftine. Scuza lor: eh, dom'le ati dat peste una mai slaba......treaba e ca am vazut destule in service atunci. Voiam sa dau kalosul dar m-am lecuit . Si da, logan e mai bun ca renault.Doar din cauza ca e mai simpla, si simplitatea conduce la defecte mai putine. Nu zic ca o fi kalosul o cine stie ce masina, ca mai scartaie un plastic, troncane o bucsa, dar imi fac treaba cu ea. Dupa 3 ani de garantie reviziile le fac eu in parcare. Consumabile de calitate, apa paie si bataie.Eu sunt de parere ca cele mai fiabile sunt masinile japoneze, in special Toyota si Honda. Lasand la o parte problemele cu acceleratia.....

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări