Administratori Badman Postat Februarie 27, 2010 Administratori Partajează Postat Februarie 27, 2010 sa vedem care ghiceste in ce epoaca a fost facut Link spre comentariu
boboBOBO Postat Februarie 27, 2010 Partajează Postat Februarie 27, 2010 cine ghiceste il primeste ca premiu ? Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 27, 2010 Partajează Postat Februarie 27, 2010 Cred ca este de la un robot de bucatarie sau storcator de fructe, cam in anii `70. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 27, 2010 Partajează Postat Februarie 27, 2010 Dupa ce se vede in poza aerul de racire este filtrat de praful din jur cu un filtru care trebuie schimbat dupa 300ore de functionare.Ca perioada eu zic ca prin anii '57 parerea mea. Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Februarie 27, 2010 Autor Administratori Partajează Postat Februarie 27, 2010 Cred ca este de la un robot de bucatarie sau storcator de fructe, cam in anii `70.nu e motor de storcator de fructe, scrie pe spate ca este pentru gaurit si frezatDupa ce se vede in poza aerul de racire este filtrat de praful din jur cu un filtru care trebuie schimbat dupa 300ore de functionare.Da, are filtru de aer si e perfect curat, daca este cel original inseamna ca masina nu a functionat mult Link spre comentariu
boederyakumo Postat Februarie 27, 2010 Partajează Postat Februarie 27, 2010 Eu cred ca este o masina construita in germania dupa o licenta americana, de prin anii 50.Si s-ar putea sa mearga si foarte bine. Mai cred inca ca lucrurile vechi pot valora imens si acum. Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Februarie 27, 2010 Autor Administratori Partajează Postat Februarie 27, 2010 am gasit firma care le facea, era facuta in sua pentru germania dar nu am gasit perioada in care au fost facute modelele astea http://www.fischerprecise.com/main/prod ... -spindles/ Link spre comentariu
boederyakumo Postat Februarie 27, 2010 Partajează Postat Februarie 27, 2010 Ce turatii fantastice au unele 160.000 rpm Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Februarie 27, 2010 Autor Administratori Partajează Postat Februarie 27, 2010 sunt si cu 200.000 pe situ ala http://www.fischerprecise.com/main/prod ... -spindles/ Link spre comentariu
boederyakumo Postat Februarie 28, 2010 Partajează Postat Februarie 28, 2010 Acum nu le mai trebuie la nemti de la americani. Au si ei.http://www.alfredjaeger.de/de/startseit ... 3godygrrdw Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 1, 2010 Partajează Postat Martie 1, 2010 sa vedem care ghiceste in ce epoaca a fost facut Vasile, pozele tale imi amintesc de o masina de frezat elvetiana, de tipul ACIERA, pe care am avut-o cu imprumut (acum vre-o 2..3 ani) de la un fost coleg de serviciu din anii '80, actualmente proprietarul unui atelier de prelucrari mecanice. Performantele motorului nu erau atat de inalte. El avea cam 4000 rpm la o putere de 180 VA. Turatia mai putin obisnuita a motorului denota faptul ca masina era special construita pentru prelucrari de gaurire, frezare, ascutire si probabil alezari si/sau rectificari interioare pentru scule de diametru mic (probabil cel mult 3...5 mm) Daca cineva ar avea curiozitatea sa demonteze brosa pe care o deserveste motorul, ar cauta zadarnic dupa rulmenti, intrucat la aceasta turatie toate lagarele sunt probabil de alunecare cu aliaj compozit. Nu indraznesc sa avansez un an anume, dar daca este contemporana cu freza despre care vorbeam, atunci dateaza probabil din anii '30...'40. As putea chiar restrange perioada la 1935...1939. Din pacate motorul este doar inima unei masinarii de foarte inalta performanta, cu ghidaje prismatice nebanuit de rigide pentru marimea ei. De aceea, cel ce-l va primi ca premiu... nu va putea sa-l foloseasca nici macar la a azecea parte din potentialul conferit de proiectant. La 45.000 rpm si la lagare de alunecare bine ajustate si fara uzura, se aude doar un fluierat. Nici nu stii ca este vorba despre un motor electric. Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Martie 1, 2010 Autor Administratori Partajează Postat Martie 1, 2010 este pe rulmenti, i-am facut autopsia completa... de fapt nici nu am mai montat-o la loc ca nu am mai avut chef vreau sa elimin parte aia cu filtru de aer ca e urata dar suportii de la perii sunt in ala si inca ma gandesc la o alta solutie de a fixa periile Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 2, 2010 Partajează Postat Martie 2, 2010 Daca este pe rulmenti, atunci sunt rulmenti cu ace foarte fine probabil in colivie de textolit sau teflon!?Daca este pe rulmenti atunci racirea este esentiala, iar lipsa prafului asijderea. deci nu cred ca faci bine eliminand filtrul de aer. Daca rulmentii sunt sustinuti de o colivie de textolit sau orice alt material sintetic moale, ei se ung la montaj cu o vaselina speciala pentru turatii ridicate (alba la culoare) Orice particula abraziva ajunsa in contact cu aceasta colivie, va fi retinuta datorita acestui strat de vaselina si se va "infige" in materialul moale al coliviei uzand in cel mai scurt timp arborele, care probabil este tratat termic (cementat si calit in coaja la cel putin 54 HRC) Link spre comentariu
romioltean Postat Mai 2, 2011 Partajează Postat Mai 2, 2011 Salut,am dat si eu peste o "rasnitza-robot de bucatarie sau storcator de fructe",care din pacate nu mai are o parte de maner si comutatorulSe pare ca lucra si ea cu convertizor Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum