Vizitator volfied1st Postat Iulie 21, 2005 Partajează Postat Iulie 21, 2005 Folosesc la pc niste boxe de la magnetofon Kashtan de 8 Ohm si as avea nevoie de un amplificator ca sa scot tot ce e mai bun din boxe. Eu sunt incepator si nu ma pricep, si de accea apelez la voi daca se ofera sa imi confectioneze cineva un amplif, eu numai cat sa-l bag in priza si vreau sa imi spuneti si din ce componente il construiti. Am mai citit pe forumuri ca s-ar gasi amplifuri pt Pc...dare unde? Cred ca un amplif de 2x50w ar fi super suficient! Sunt site'uri care comercializeaza amplifuri gata confectionate, finisate tot ? Link spre comentariu
adi_0106 Postat Iulie 21, 2005 Partajează Postat Iulie 21, 2005 din cate stiu eu magnetofonul Kashtan scoate 16 W/8 ohmi si nu cred ca boxele suporta mai mult de atat :roll: un amplif cu 50 W reali s-ar putea sa iti arda boxele daca le dai blana :twisted: amplifurile pt pc de care ai auzit tu sunt cele cu TDA8560 care scoate 40 W pe 2 ohmi si in jur de 20 W pe 4 ohmi iar pe 8 ohmi nu depaseste 12 - 13 W :? ca sa iti faca cineva o stati de-a gata - adica tu numai sa o bagi in priza si sa ii conectezi intrarea/iesirea te ajunge destul de mult :( problema principala fiind pretul ridicat al transformatoarelor la care se mai aduga amplificatoarele, cutia si multe alte componente care mai intra in constructie Link spre comentariu
adrian_pintea Postat Iulie 21, 2005 Partajează Postat Iulie 21, 2005 Un vecin foloseste boxe de 4 ohmi de cativa ani buni pe un Kashtan si nu i s-a ars inca Link spre comentariu
adi_0106 Postat Iulie 21, 2005 Partajează Postat Iulie 21, 2005 Un vecin foloseste boxe de 4 ohmi de cativa ani buni pe un Kashtan si nu i s-a ars incanu stiu exact ce stie sa faca un KASHTAN dar eu mam curentat la firele de iesire :shock: :cry: stiu ca au amplifuri cu KT 818 si KT 819 dar nu stiu la cat sunt alimentate Link spre comentariu