Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Construire amplificator

ShadowDaniel

Postări Recomandate

Salut, as dori sa fac si eu un amplificator audio dupa schema: http://i48.tinypic.com/2dsfq6w.jpg folosing cablajul: http://i48.tinypic.com/4s0aa0.jpg . Eu sunt cam incepator si am cateva intrebari. In primul rand... e buna schema ? ce credeti ? merita sa o incerc ? Dar intrebarea cea mare e ca nu am inteles ceva la alimentare, adica ce fel de traf trebuie ? Am vazut ca trebuie 2x24V, adica 24-0-24 ? si la primele 2 borne de sus (din partea stanga jos de la filtrare) vine nulul ( 0 ) iar la celelalte 2 vin fazele (adica cele 2 de 24V) ?

Astept pareri, sfaturi :)

Multumesc Anticipat.

Robeert ( reeditat titlu )

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

4

• costilx

4

• sebi

3

• ShadowDaniel

2

Top autori în acest subiect

DA este un transformator cu priza mediana..! Dar poti pune si unul cu 2 infasurari separate! Priza mediana este conectata in partea de sus(unde pe desenul ala al cablajului alimentarii vine cate un capat al unei infasurari). Astfel realizezi o alimentare diferentiala - + si GND.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

era referitor la schema data de zal,am vazut acea schema cu tda7294 cu tranzistori si cu doua alimentari, mi sa parut interesanta schema,intrebare era daca se poate forta acel tda7294 cu tranzistori de putere.

Link spre comentariu

daca se poate forta acel tda7294 cu tranzistori de putere

:nas: Cum adica "sa-l fortezi" ? Tocmai de aceea se monteaza finalii suplimentari, ca TDA7294 sa lucreze lejer, in limita puterii disipate. Daca te uiti bine pe schema, montajul se alimenteaza la tensiuni diferite (doua railuri pozitive si doua negative). TDA-ul se alimenteaza cu jumatate din tensiunea de alimentare a etajului cu tranzistoare.
Link spre comentariu