Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

senzori detectare directie de mers

Vizitator gorady

Postări Recomandate

Vizitator gorady

salutare tuturorStiu ca exista niste senzori care sesizezaza directia de mers sau directia de deplasare.Ma intereseaza mai multe documentatii despre ei,dar si daca exista importatori de asa ceva in romania.Sunt incepator ,asa ca sa imi scuzati eventualele stangacii .cu stima

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• q_acdc

4

• srdjan

3

• cristiansen

1

• gica70

1

Top autori în acest subiect

salutare tuturorStiu ca exista niste senzori care sesizezaza directia de mers sau directia de deplasare.Ma intereseaza mai multe documentatii despre ei,dar si daca exista importatori de asa ceva in romania.Sunt incepator ,asa ca sa imi scuzati eventualele stangacii .cu stima

Asa cum am recomandat si altora arhiva revistei Tehnium e la dispozitia tuturor. Cautati "numaratoare".
Link spre comentariu
Vizitator gorady

daca s a mai discutat pe forum despre acest subiect ....o sa caut mai amanuntit.Am gasit o pagina de internet cu o arhiva a celebrelor reviste ............insa sute seci ,chiar sute de numere...........iar prin cautare nu imi gaseste nimic.Va multumesc pentru ajutor

Link spre comentariu

Exista senzori perdea la sistemele de alarma care stie directia de intrare si iesire si totodata se pot seta ca la o anumita directie sa poti se revi inapoi in 10 secunde fara a declansa alarma.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

...Stiu ca exista niste senzori care sesizezaza directia de mers sau directia de deplasare...