Bercu Giuliano Postat Iulie 19, 2005 Partajează Postat Iulie 19, 2005 cine ma poate ajuta si pe mine cu un manual tp opel ascona b(1975-1982) de preferat in varianta electronica?multumesc Link spre comentariu
Vizitator balog Postat Iulie 19, 2005 Partajează Postat Iulie 19, 2005 Pai cauta pe DC++ sau pe Edonkey...Pai ce este asa sofisticat la ea.Ia si tu un manual de opel de prin perioada aceea. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Iulie 20, 2005 Autor Partajează Postat Iulie 20, 2005 daca gaseam crezi ca mai ceream ajutor aici?eu vreau tot manualul nu parti cum am gasit pe net...la un singur user de pe dc++ am gasit manualul in franceza(super misto ca nu stiu germana) am dl putin din el si nu-l mai gasesc(nu mai intra)de vreo2 saptamani....am motorul facut bucati si vreau sa-l incheg....il fac si asa dar pt siguranta mea ma mai uit si pe manual...mersi oricum! Link spre comentariu
Vizitator balog Postat Iulie 20, 2005 Partajează Postat Iulie 20, 2005 Daca te intereseaza am pentru Opel Astra si Belmot din 84 pina in 95.Si Opel Calibra 90-96. le-am facut rost si eu cu greu.Oricum motoarele sunt in comun la mai toate modelele asa ca manualul de astra si belmot din 84 pina in 95 cred ca iti este bun.Nu am manuale pentru vechituri dinastea de dinainte de 80. Link spre comentariu
Vizitator balog Postat Iulie 20, 2005 Partajează Postat Iulie 20, 2005 Scuze am sters ce am scris aicea pentru ca m-am repetat din gresala. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Iulie 20, 2005 Autor Partajează Postat Iulie 20, 2005 nu prea se portivesc motoarele...al meu e cu chiuloasa si bloc din fonta longitudinal.....ma rog,difera mult de opelurile de dupa 82 care majoritatea au motoarele transversale....si te rog....e vechitura mea.... :lol: ...bafta si mersi...mai astept Link spre comentariu
Vizitator Ford_V6 Postat Septembrie 25, 2005 Partajează Postat Septembrie 25, 2005 zi-mi ce te doare la opelul ala . . .eu am manualul ei de reparatie dar din pacate il am in cap :wink: Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Septembrie 26, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2005 pai ce ma doare...motorul e super simplu,cred ca sti....am cumparat totul nou(segmenti,cuzineti,garnituri,reparat si planat chiuloasa,etc.) si l-am pornit....toate bune si frumoase pana aici dar dupa cateva minute constat ca presiunea la ulei scade si cand scot joja vad ca mi-a amestecat apa cu uleiul....planeaza din nou chiuloasa,schimba garnitura(de 3 ori cu ulei si filtru cu tot),intreaba meseriasii,ma rog tot tacamul(cauta fisuri,cauta neetanseizari corecte) pana cand dupa 2 saptamani(2 ore dupa servici,fara ajutor)am cedat psihic si fizic si am inceput sa ma gandesc unde am gresit....acum sunt la stadiul de control al capacului distributiei unde eu nu am pus si garnitura de carton ci numai silicon(garnitura asta e singura care se vinde doar la set iar eu le-am luat pe rand cand am avut bani)si cred ca pe aici ar fi singurul loc in afara de bloc pe unde se amesteca cele doua fluide....ce ma sfatuiesti in afara sa-mi iau alta masina ca nu ma intereseaza...in rest merge brici motorul pana sa bage ulei in apa si viceversa...pun si niste poze... Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Septembrie 26, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2005 aaaaaa...am uitat sa pun dobitocul de rigoare..adiaca pe mine... :lol: Link spre comentariu
bogdan69 Postat Septembrie 26, 2005 Partajează Postat Septembrie 26, 2005 pe la capacul distributiei sigur nu are cum sa-ti bage apa in ulei. Cel mult vei avea o pierdere de ulei. Garnitura de chiuloasa este originala sau facuta cine stie pe unde? Ai strans chiuloasa la cuplu recomandat sau ochiometric? Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Septembrie 26, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2005 garnitura este AJUSA(am mai folosit si sunt multumit) chiuloasa a fost stransa cu dinamometrica de doua ori(treptat de la 6 Nm la12 Nm de un amic mecanic care face numai opel dar acum e plecat in italia)si o data de mine la mana cand ,parerea mea,am strans-o asa de bine ca atunci cand am dat iar jos chiuloasa doar la ultimul surub a curs apa din ea....cred ca intra apa pe la capacul de distributie ca pe el e montata pompa de apa si se face ceva presiune acolo nu?iar eu poate ca neetansand bine acolo apa s-a infiltrat intre bloc si capac pana in baie...uite si capacul mai jos... Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Septembrie 26, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2005 distributia Link spre comentariu
Vizitator blondu' Postat Septembrie 27, 2005 Partajează Postat Septembrie 27, 2005 nu e chiuloasa.camasile le-ai scos?daca da ai schimbat garniturile?sub camasa unde se aseaza pe bloc are o garnitura acolo,daca nu ai scos camasile le-ai miscat si a intrat sub ele mizerie si nu mai etanseaza.asa am patit eu anul trecut,am o Skoda 105,segmentat,vibrochen,cuzineti.montez tot si am apa in ulei(si eu nu am rectificat chiuloasa)am zis ca de acolo este.de unde am miscat camasa si intrase mizerie sub ea.eu am acolo niste inele de cupru de sub un mm grosime.le-am schimbat=no problemedit; acum dupa ce am postat sau incarcat si pozele si am vazut/citit ca ai blocul din fonta.adica nu ai camasi? la Lada am mai vazut asa Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Septembrie 28, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 28, 2005 nu am camasi,e monobloc Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Septembrie 28, 2005 Partajează Postat Septembrie 28, 2005 Vezi ca uleiul sub presiune trece de la bloc la chiulasa printr-un orificiu etanseizat prin garnitura de chiulasa, este destul de probabil, dupa mine, ca acolo sa fie problema... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum