Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Transponder cheie supernova


Vizitator soimule

Postări Recomandate

Vizitator ionut musat

Nu e Sf chiar a functionat. Atata timp cat o cheie merge si celalta nu e clar ca nu e de la decodor. Mai intai m-am uitat si la decodor ca in poza atasata de tine si arata OK. M-am uitat special pentru ca stiam si de treaba asta. In acest caz trebuie schimbat sau daca mai poate cineva sa lipeasca fire pe pinii ruginiti cred ca ar merge. La alte integrate eu am reusit si am lipt fara probleme. Frezezi un pic sau pislesti cipul in locul unde pinii sunt terminati (cipul este in mijlocul integratului si nu ajungi la el) si lipesti cu lite din fire pin cu pin si apoi prenandez peste ele.De acord cu tine , dar nu e bine sa incerci inainte de ate duce in alta parte. Poate merge. Nu costa nimic.

Link spre comentariu
  • 8 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 24
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • augustin87r

    4

  • alfabit

    3

  • Relav

    2

  • ollync

    1

Top autori în acest subiect

Cred ca o exlicatie plauzibila este cea legata de cablaj. Altfel nu ar avea ce sa se intample acolo in interior. Sunt si eu in cautarea cauzei problemei, ca de schimbat totul e usor dar scump...

Link spre comentariu

Inainte sa va aruncati cu sfaturi ( cei care habar nu au si nu au programat o cheie in viata lor, dar ii invata pe altii ) spuneti-ne si noua, cheia fara telecomanda are baterie in interior ? Daca nu are atunci cum de o recunoaste uce-uch-ul ? Are vreo un cablaj in interior ? NU ? Si totusi poti porni masina cu ea .Intrebarea asta v-ati pus-o ?

Link spre comentariu

Bateria are treaba doar cu inchiderea si deschiderea. Cum spunea si userul relav, la SuperNova, Solenza cu UCE se distruge cablajul dintre bobina si transponderul U9280M-H din cauza apasarii pt inchidere si deschidere. Se fisureaza trecerile ca e dublu-placat ca apesi de sute de ori pe an....unii se mai si joaca de plictiseala... Conform datasheet-ului, bobina are rol de antena si de alimentare a transponderului.

 

Cheia fara baterie are transponderul si bobina incapsulate in plastic sau sticla asa ca legaturile dintre ele sunt foarte bine protejate. Adica asa :

 

http://affordablelock.net/Portals/0/keyblank_5.jpg

 

http://www.ecutrade.com/files/ID48.jpg

 

http://www.jiutech.net/prod/big_1284548445.jpg

 

Arata cam ca un martisor facut din fiola in care e pusa o floare...indestructibil...Daca transponderul nu o ia razna din cauza campurilor electromagnetice puternice sau a altor cauze (ca aici habar n-am ca nu am codat chei), atunci singura explicatie e cea cu cablajul....pe care am probat-o si deocamdata functioneaza din nou cheia....

Link spre comentariu

...Arata cam ca un martisor facut din fiola in care e pusa o floare...

 

Asta chiar n-am inteles-o, pe pozele alea nu se vede nici un martisor . La Daewoo este ( era ) in cheie ceva ce spui tu cu martisorul, transponderul e in sticla, infipt in cheie si lipit, la Dacia nu e cazul.

 

Dar asta e alta treaba, pentru unii vine Revelionul, pentru altii... 1 Martie .

 

Si astea fiind zise, va urez tuturor LA MULTI ANI ! si un an 2011 mai bun, sa ne vedem si auzi cu bine si anul viitor !

Link spre comentariu

Da, de altele era vorba, pusesem in link poze cu ele...Eu sunt oarecum in avans cu sarbatorile :) Pentru unii abia vine Craciunul (rep. Moldova care au calendarul pe stil vechi) :101 Numai bine si sanatate pt 2011!!!! :101 :101

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
Vizitator ure4che
Salut!

Probabil cei care au avut supernova/solenza s-au lovit de aceiasi problema. Cheile mele au inceput sa nu mai fie recunoscute de catre uc decodor. Asta pana am descoperit ca daca scot chip-ul din carcasa de plastic a cheii si il tin apropiat de bucsa in momentul pornirii, cheia este recunoscuta (ledul antidemaraj se stinge).

 

Problema este ca in intregul process de recunoastere a cheii sunt implicate minim trei parti: capul de cheie(chip-ul), bucsa antidemaraj si uc decodor.

In cartea de reparatii scrie ca se verifica fiecare piesa in parte si se inlocuieste daca este nevoie pe cand cei de la service(Dacia service) au zis ca uc decodor se schimba obligatoriu la un loc cu capetele de chei si mi-au facut un deviz de 900 lei+manopera.

 

Intrebarea este cum as putea verifica daca uc decodor este ok si doar capetele de chei sunt duse. Din ce am citit pe alte forumuri pare o problema curenta ca acea bobina din montajul cheii sa nu mai emita semnal suficient de puternic pentru a fi receptionat de bucsa si transmis mai departe.

foarte simplu,in cazul tau apesi pe butonul de deschidere a usilor in timp ce dai la automat si daca porneste este inregula UCH-ul

Link spre comentariu
  • 10 luni mai târziu...
Vizitator spiridon

Atit timp cit ledul rosu din ceasuri clipeste des la punerea contactului pe motor inseamna ca nu recunoaste cheia (99% cheile sunt defecte) ! Cit timp ledul clipeste rar cind masina e inchisa, telecomenzile merg sau macar butonul din bord merge pentru inchis-deschis decodorul e bun ! Solutia cu apasarea butonului telecomenzii in timp ce dai la demaror e una de compromis si nu tine mult si in plus forteaza si sistemul de deschidere (scurtind perioada de viata a telecomenzii si fortnd si decodorul), intr-un final se strica definitiv ambele !E obligatoriu sa va faceti un cip si sa-l puneti in cheie !

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări