Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Convertor VGA(RGB) - PAL/NTSC

Vizitator bobytza

Postări Recomandate

Vizitator bobytza

Salutare tuturor ! As dori sa conectez laptop-ul (iesire VGA - RGB) la un tv mai vechi, grundig. Nepermitand semnal RGB, am nevoie de acest convertor. Problema este ca am cautat la toate magazinele din Craiova acel circuit (AD722) si nu-l gasesc , pe Reclama. Eu sunt incepator, voi majoritatea care utilizati forumul aveti ceva experienta in electronica, va rog mult, daca stiti, sa-mi spune si mie de unde pot cumpara acel integrat sau un echivalent al acestuia daca exista (gasisem eu ceva AD724 - AD725). Va multumesc mult !

------------------------

edit zvasile

http://www.elforum.info/viewtopic.php?p=17653#p17653

Link spre comentariu
  • 7 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• fenobarbital

2

• marinescug

1

VGA = 640x480 pixeli.VGA e numele generic dat conectorului video in format DB15. Forteaza un monitor uzual sa-ti arate o imagine 640x480.Esti multumit ? Daca da treci la lucru cu urmatoarele amenamente.Ai nevoie de o placa video care sa stie o frecventa de baieiaj pe verticala de 50 Hz. Poti praji usor placa video sau montajul daca apar tensiuni intre masa TV-ului si masa PC-ului, destul de uvual al TV-uri vechi.Solutia eleganta, daca chiar vrei sa folosesti acel TV, un laptop/pc cu TV out, aplicat unui modulator/ mic emitator. Asa ai separare galvanica OK intre PC si TV, fara grija la tensiuni nedorite (pot sa vina si cu ajutorul vecinilor, prin cablul CATV)

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...