Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

2 proiecte si 2 intrebari.....


notchman

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • notchman

    11

  • C0B

    5

  • Mircea Bartic

    5

  • Sharky

    2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Haide ca nu vreau sa deschid o polemica pe tema asta, sunt multe de spus , si pot veni cu argumente si contraargumente pentru fiecare tip de dif in parte .....Dupa cum am mai spus si ma repet ..eu unu in masina imi pun ordine in ganduri ,sunt atent la trafic , etc, ascult muzica la volum infim , si mi se pare mult si un subwoofer cu dif de 10" fie el special destinat pentru auto , sau prof, .......Dar am prieteni care nu au toate tiglele pe casa , si dat fiind ca ma mai pricep cat de cat sa fac o incinta etc, si am si sculele necesare , ceea ce mai fac , fac pentru iei , tinand cont de gusturile lor , ..si daca li se pare EXTRACOOL, sa aiba in portbagaj un subwoofer cu dif , sau difuri de 15 , asta fac , in fond sunt banii lor.......

Link spre comentariu

Ca spatiu :Portbagaj, CIELO, SUPERNOVA , ...LOGAN...Amplificatoare sunt curios ce aduc , ..au zis ca le aduce cineva care lucreaza in Italia....Pana cand isi fac rost de amp'uri , le fac la pistol/viteza niste amplificatoare cu tda1562.....pentru fiecare canal ...........

Link spre comentariu

Nu sunt in totalitate de acord cu "Sunt difuzoare cu muschi...mari..stiu sa "dea" bine dar in masina nu isi au locul. ...................... parerea mea este ca difurile profesionale nu isi au locul pe auto" Poa sa fie de auto poa sa fie profesionale , dif de 10" ,......de 18" au aceeasi diametru fie ca sunt auto sau pro , iar incintele sunt la fel ....., nu poti sa zici ca o incinta pentru dif de 15" , auto , are un volum mai mic decat una de 15" pro...Una din diferente este ca alea de auto specializate, au randament si putere suportata mai mare decat alea "pro"...dar volumele sunt volume , ia

Difurile auto sunt special proiectate ca sa iasa cutie mica la ele.Parametrii lor le permit utilizarea in incinte mici. Randamentul e mai scazut dar se compenseaza prin putere si cursa lunga. De coborat nu trebuie sa coboare prea mult deoarece mai amplifica si spatiul mic din interiorul masinii
Link spre comentariu

Am polemizat ce am polemizate , dar acuma serios vorbind , lasand la o parte , "gusturi si preferinte".cu DY 1556 8O merge facut subwoofer? sau unde pot gasi parametri pentru iel ..ca am cautat pe net de am innebunit.......Daca nu merge , sau nu gasesc specificatiile dif'ului DY 1556 8O, fac un subwoofer cu un singur dif si anume :DYA1270-68-40.....diametru convenabil , constructie simpla, volum mai mic....43~44 litri , cu un singur rezonator Helmholtz.

Link spre comentariu

ca tot veni vorba de difuri mari puse in portbagaj sa va zic ce am vazut azi :shock: :shock: unu avea in portbagaj la un PEUGEOT 405 doua difuri de 18"

 

dar mie mia placut modul lui de montare a difuzoarelor :lol: - in fundul portbajajului - sau aproape de fund avea un panou vertical cat tot portbagajul - si acolo erau infipte difuzoarele cu magnetul spre interiorul masinii si fata in portbagaj (ceea ce a mai ramas din el) si pe difuri scria

I`VE GOT (pe ala din stanga) THE POWER (pe cel din dreapta) :twisted: - si referitor la sunet - va dati si voi seama ce era acolo :twisted:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări