Vizitator frantiar Postat Februarie 12, 2010 Partajează Postat Februarie 12, 2010 Am cumparat masina acum 3 ani ,timp in care am consultat multi mecanici care nu au reusit sa rezolve o problema.Intrerupe in timpul mersului,cind plec de pe loc prima data ma pune in bot si dupa aia pleaca.Dupa mine ar fi din alimentare,am schimbat toate sondele posibile ,prin sondaj de pe alte opeluri ale cunostintelor, un mecanic m-a facut sa schimb si cutia de viteze dar tot degeaba ,am schimbat si aprinderea tot de pe alta masina si nimic.In forta trage bine si nu simt ca intrerupe ,numai la viteze constante in special cind dezaccelerez si accelerez usor chiar daca motorul e turat 2500-3000tur.am fost si la 2 testere si nu au gasit nimic.Va multumesc. Link spre comentariu
ionut20 Postat Februarie 13, 2010 Partajează Postat Februarie 13, 2010 din ce an e masina? Link spre comentariu
Vizitator frantiar Postat Februarie 13, 2010 Partajează Postat Februarie 13, 2010 1990.Motor 1,6. c16 nz Link spre comentariu
ionut20 Postat Februarie 15, 2010 Partajează Postat Februarie 15, 2010 Dupa tipul motorul, din cate stiu ai injectie monopunct pe ea, nu? Daca da, eu zic ca ai catalizatorul infundat .... il dai jos, pui teava in locul lui si vezi cum merge. Link spre comentariu
Vizitator frantiar Postat Februarie 15, 2010 Partajează Postat Februarie 15, 2010 da e injectie monopunct,dar daca e catalizatorul infundat se poate cind o calc sa traga ,ca asta se intimpla ,acum nu stiu eu cum ar trebui sa traga normal.Dar am sa fac si asta,il dau jos cind e vremea mai buna ,miine sau poimiine si bag un levier in el cred ca merge si asa.Multumesc pentru sfat si revin cu amanunte. Link spre comentariu
ionut20 Postat Februarie 15, 2010 Partajează Postat Februarie 15, 2010 eu am dacie pe injectie monopunct tot bosh, aproape identica cu cea de pe modelele de opel '90 '95, si avea aceleasi simptome cu masina ta, mai precis la plecarea din intersectie, dadea in nas violent, daca incercam sa plec cu viteza, la fel la acceleratul din frana de motor. Am dat jos catalizatorul si situatia e cu totul alta. Link spre comentariu
Vizitator frantiar Postat Martie 2, 2010 Partajează Postat Martie 2, 2010 Am scos catalizatorul si nici o schimbare cred ca am sa-i schimb carburatorul Link spre comentariu
dorofteius Postat Martie 2, 2010 Partajează Postat Martie 2, 2010 Nu te complica. A avut un amic de-al meu acelasi necaz. E centrala.S-a schimbat cu alta si a mers ok masina. Link spre comentariu
Vizitator frantiar Postat Martie 3, 2010 Partajează Postat Martie 3, 2010 te referi la calculator ,sincer m-am gindit si la el ,anul trecut am fost la un srot am cerut unul de proba ,unul singur au avut dar cu el nici nu mi-a pornit masina ,am sa mai caut si am sa renunt la carburator deocamdata.Multumesc pt ajutor. Link spre comentariu
Vizitator frantiar Postat Martie 9, 2010 Partajează Postat Martie 9, 2010 Am rezolvat problema,intre monopunct si chiulasa undeva pe admisie exista un bidonas ca o ciuperca din el pleaca un furtun catre carburator ,un mecanic a scos furtunul din el si la astupat cu un surub si furtunul si ciuperca.masina merge ca avionul nu mai intrerupe ,eu simteam ca nu are benzina dar de fapt avea prea mult aer ,nu cunosc mecanica dar mecanicul mi-a spus ca pot circula si asa pina gasesc alta cutiuta,totul in 5 min fara nici un leu,si cind ma gindesc in 3 ani citi nervi si bani.In fond si pina la urma asa e viata,cu bune si rele noi sa fim sanatosi.Multumesc celor care au incercat sa ma ajute. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum