Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Un ajutor cu RCF L 12-854 K plsss!

mihaikorg

Postări Recomandate

Salutare ! as vrea sa stiu ce parere aveti de rcf l12-854k . a lucrat cineva cu el? le pot obtine foarte ieftin, dar vreaus a stiu daca sunt bune pentru 2 sateliti la care nush deocamdata ce drivere voi pune dar pbb cva gen RCF N350. si inainte sa le iau as vrea cateva pareri de la cei care stiu meserie (eu sunt incepator). multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mihaikorg

17

• ahegyes

8

• hpavictor

1

defapt sa zicem ca sunt ca si cumparati (ar trebui sa soseasca poimaine) si sunt kam presat de timp. la acest dif. am urmatoarele caracteristici :Nominal Diameter 300 / 12 mm/inchRated Impedance 8 ΩProgram Power 700 Watts AESPower handling capacity 350 Watts AESSensitivity 98 dBFrequency Range 50 Hz ÷ 3000 HzTHIELE SMALL PARAMETERS Resonance frequency 63 HzDC resistance 5.0 ΩMechanical factor 3.4Electrical factor 0.43Total factor 0.38BL Factor 13.7 T · mEffective Moving Mass 38 grEquivalent Cas air load 58 litersEffettive piston area 0.053 m²Max. linear excursion (mathematical) 3.0 mmVoice - coil inductance @ 1KHz 1.1 mHHalf-space efficiency 3.91 % De aici am inteles ca incinta ar trebui sa aibe 58 de Litri si sa fie acordata la 63 de hz. E corect?daca da, spuneti-mi voi ( ca eu unul sunt varza la mate si oricum nu stiu formulele) care ar trebui sa fie dimensiunile incintei? multumesc. app. vreaus a o fac trapezoidala

Link spre comentariu

si atunci care ar fi si dimensiunile incintei de 40 de l la 70 de hz. ?app. crezi ca viitoarele boxe :d vor avea si cva bass? ele coboara pana la 50 hz. (pe hartie) la driver mai aveam o varianta de la selenium D220Ti. dar nush ce poate acest driver.

Link spre comentariu