bogdan666 Postat Februarie 7, 2010 Partajează Postat Februarie 7, 2010 sunt incepator. chestile cu doi pini le pricep destul de bine (zic eu) cad ajung la 3 pini ma pierd si asta are 4. cum sa-l alimentez ca sa functioneze fara placuta aia a lui ? Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 7, 2010 Partajează Postat Februarie 7, 2010 O poza ... ceva ? Link spre comentariu
Stefan Postat Februarie 7, 2010 Partajează Postat Februarie 7, 2010 nu poti sa il alimentezi direct, ala e un motoras pas cu pas si deci are nevoie de un controler pt comanda (nu neaparat controlerul din HDD) Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Februarie 7, 2010 Administratori Partajează Postat Februarie 7, 2010 nu este motor pas cu pas, este motor bldc Link spre comentariu
Stefan Postat Februarie 7, 2010 Partajează Postat Februarie 7, 2010 eu si la alea din ventilatoare,floapa,cd-rom tot steppere le ziceam Link spre comentariu
bogdan666 Postat Februarie 7, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 7, 2010 ok atunci o schema pentru cel mai simplu controler se poate(appo sa fie un pic mai mult de 12v ) Link spre comentariu
bogdan666 Postat Februarie 8, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 8, 2010 eu si la alea din ventilatoare,floapa,cd-rom tot steppere le ziceam dar alea din ventilatoare nu sunt deloc stepere merg cu 12v continuu. Link spre comentariu
Mindware Postat Februarie 8, 2010 Partajează Postat Februarie 8, 2010 Ia desface tu unul....si mai vorbim ....Si in HDD intra 12 v continuu...dar ca si ventilatorul...contine un controller pentru acel motoras.Acel controller alimenteaza pe rand bobinele motorului.Motorul tau ar trebui sa prezinte 3 prize ( pentru fiecare bobina)..si o priza comuna.Daca ai cauta macar putin pe google... sunt sigur ca in 5 minute ai fi inteles deplin modul de functionare si comanda....Dar traim in romania,tara lui "mura in gura". Link spre comentariu