Cilibiu Postat Februarie 5, 2010 Partajează Postat Februarie 5, 2010 Sunt incepator si am primit ajutor de la un user de pe acest forum pana acum, dar din cauza timpului prea ocupat nu prea poate sa ma ajute cu totul, il inteleg este baiat "om" de nota zece! "nickrvl"Vreau sa imi afiseze pe un display cu 7 segmente si 6 digi, adik afisarile sa fie de forma "LOAD" "BASS" etc , care sunt comandate de un buton push!Deci un buton push comanda MC-ul la randul lui afiseaza pe display sa zic "LOAD", imi trebuie doar pentrua fisare nu si comanda prorpiuzisa pentru cea ce imi trebuie!Miam bagat nasul prin unele proiecte de incepator dar leam priceput repede.Aici ce nu stiu cu acesti "digi" , mai exact comenzie pentru acestia, nu stiu daca am zis pe intelesul tuturor dar as fi multumit daca as avea un manual pentru comenzi!Daca vreti pun si o poza cu schema care o vreau pentru acest display! Link spre comentariu
JQ Postat Februarie 5, 2010 Partajează Postat Februarie 5, 2010 sincer nu am inteles prea bine ce vrei sa faci, un afisaj cu 6 display-uri digitale fiecare avand 7 segmente? Link spre comentariu
Cilibiu Postat Februarie 5, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 5, 2010 Da, daca este vorba vorba de aceasi chestie, deci sunt 6 displayuri care au 7-segmente-LED!La asta ma refer! Link spre comentariu
danzup Postat Februarie 6, 2010 Partajează Postat Februarie 6, 2010 Deseneaza ce vrei sa faci ( pentru ca nu stii nici electronica , nici limba romana , fara suparare !! ) ca sa te putem ajuta ! Link spre comentariu