Abram Burel Postat Februarie 1, 2008 Partajează Postat Februarie 1, 2008 Horia, ca tot le-ai spus aici pe toate (ca pe topicul ala de care vorbesti ai zis doar ca nu iti recunoaste cipul), cheia aia nu are si o baterie? Daca nu iti merge inchiderea, atunci prima chestie de suspectat e bateria. Trebuie sa fie un surubel-ceva, care sa te lase sa ajungi la baterie. Nu-mi e clar daca chestia asta are legatura si cu chip-ul, dar poate cine stie... Link spre comentariu
Vizitator HORIA C Postat Februarie 2, 2008 Partajează Postat Februarie 2, 2008 are baterie,am si schimbat-o,a fost primul lucru pe care l-am facut. led-ul de pe cheie functioneaza,doar atit. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Februarie 2, 2008 Partajează Postat Februarie 2, 2008 Logica spune ca exista doua alternative:- s-a intamplat ceva cu cheia; accidental, asta se poate intampla de exemplu din cauza scaparii cheii pe jos; este insa putin cam dubios sa nu mearga nici telecomanda, nici chip-ul (care in mod normal e alimentat inductiv, nu din baterie); remedierea presupune sa faci rost de o alta cheie si sa o programezi corespunzator, chestie care nu se poate face decat cu un dispozitiv corespunzator, de regula disponibil in service sau la... pasionati.- s-a intamplat ceva in instalatia masinii; si asta e dubios, pentru ca de obicei inchiderea centralizata nu are neaparat legatura cu imobilizatorul care este actionat de detectia cheii; pentru a avansa pe pista asta, trebuie in primul rand schemele si pana la urma tot se ajunge la necesitatea unui tester adecvatDeci ori service, ori cauti pe forumurile de Renault din lumea larga.Solutia radicala de rezerva (planul B) este dezactivarea sistemelor originale implicate si montarea unei alarme care sa suplineasca functiile respective (inchidere+imobilizator). Link spre comentariu
Vizitator HORIA C Postat Februarie 2, 2008 Partajează Postat Februarie 2, 2008 salutare.mai abramburel,asta si incerc sa gasesc,pe cineva care sa-mi anuleze sistemul asta idiot de care se pling multi detinatori de laguna 1.cit despre defect in sine,ai f.mare dreptate,nu trebuie neaparat sa fie in legatura directa ichiderea cu antidemarajul.insa dupa ce scoteam opream contactol de tot,in 30 de secunde se arma idiotenia asta de sistem,si se dezarma numai daca apasam pe butonul de deschidere de pe cheie.nu si daca apasam pe cel di masina.ASTA E CIUDAT RAU! nu se pune problema de ce sugerai tu cu alta ocazie,am acte la masina.dar nu mai stiu incotro sa o iau,stau de vreo 2 luni pe dreapta,si am tot intrebat incolo si incoace dar degeaba.trebuie sa existe cineva care sa stie s-o faca! Link spre comentariu
Vizitator ANSWERS Postat Februarie 3, 2008 Partajează Postat Februarie 3, 2008 cauta-ma la tel 0722656987 ..... vom discuta despre problema ta ..... Link spre comentariu
Vizitator yo8aiv Postat Februarie 24, 2008 Partajează Postat Februarie 24, 2008 pt PEUGEOT 406 SV 2.0 TURBO .. ce-mi recomandati .. precizez ca nu sunt in tara .. deci e posibil sa gasesc ceva peaici. Problema la mine ar fi .. DIagnostic moteur .. becul e aprins, dar masina merge fara probleme .. si m-am gandit ca poate cu asa ceva as putea vedea ce are .. pt ca unii dintre francezii astia de paci sunt chiar cretini (ma refer la astia din service ) si .. dupa cum stiti ca e romanul ... am decis sa vad eu ce are :weedman: ; Problema e ca muncesc si nu am prea mult timp la dispozitie .. si distantele sunt mari deci inca odata timp 0. :smt022 A inca o chestie banuiesc dar nu cred ca e posibil .. proprietarul mi-a zis ca trebuie schimbat freonul de la instalatia de climatizare .. nu cred ca poate fi de la asta .. dar am mentionat ca sa se stie.THX. :partyman: Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Februarie 25, 2008 Partajează Postat Februarie 25, 2008 pt PEUGEOT 406 SV 2.0 TURBO .. ce-mi recomandati .. precizez ca nu sunt in tara .. deci e posibil sa gasesc ceva peaici. Problema la mine ar fi .. DIagnostic moteur .. becul e aprins, dar masina merge fara probleme .. si m-am gandit ca poate cu asa ceva as putea vedea ce are .. pt ca unii dintre francezii astia de paci sunt chiar cretini (ma refer la astia din service ) si .. dupa cum stiti ca e romanul ... am decis sa vad eu ce are :weedman: ; Problema e ca muncesc si nu am prea mult timp la dispozitie .. si distantele sunt mari deci inca odata timp 0. :smt022 A inca o chestie banuiesc dar nu cred ca e posibil .. proprietarul mi-a zis ca trebuie schimbat freonul de la instalatia de climatizare .. nu cred ca poate fi de la asta .. dar am mentionat ca sa se stie.THX. :partyman: Tare mi-e frica ca singura ta "salvare" este asta: http://cgi.ebay.fr/FACOM-Valise-diagnos ... dZViewItem ... nu de alta, dar pentru PSA nu se gasesc prea usor interfete de legat la laptop... (de aici si pana sa-ti spun "ia-ti VW" nu e decat un pas...) Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Februarie 25, 2008 Partajează Postat Februarie 25, 2008 Eventual incearca aici: http://www.obdtoolstore.com/shop/index.php Link spre comentariu
MirceaM Postat Martie 19, 2008 Partajează Postat Martie 19, 2008 In cazul unor masini mai vechi (care au conector cu liniile K si L) cum se poate comunica? Exemplu: Peugeot 405 benzina 1992, ECU Mag Marelli G6, Citroen BX16. Se pare ca este vorba de ISO-9141 (1989) si nu de ISO-9141/2 care a fost definit si utilizat ceva mai tarziu. Cum se poate folosi un elm327 pt comunicare cu acest ECU? Comenzile AT functioneaza (de exemplu ATRV imi arata tensiunea) dar inca nu am reusit sa comunic cu ECU. Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator luci4uta Postat Iunie 10, 2008 Partajează Postat Iunie 10, 2008 Pentru cei cu Maisni din grupul Vag, puteti folosi Vag-COm Aveti nevoie de interfata (se gaseste si la 100 ron) Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Iunie 10, 2008 Partajează Postat Iunie 10, 2008 @mircea> catalizatorul a devenit obligatoriu in 1993, daca masinile care doresti sa le testezi sunt "pe carburator" nu ai nici o sansa, sau mai bine zis in unele cazuri poti citi doar parametrii "de confort" nu si cei ai motorului...Raspunsul este foarte gneral, nu sunt "competent" decat pe Opel si (eventual) VAG...Termenul "competent" trebuie folosit la modul relativ... Link spre comentariu
MirceaM Postat Iunie 12, 2008 Partajează Postat Iunie 12, 2008 Nu este vorba de masini pe carburator (de unde ai scos asta?) ci de masini pe injectie, care au ECU (Engine Control Unit) si conector de diagnoza, chit ca nu este conectorul de 16 pini standardizat dupa 1996. Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Iunie 12, 2008 Partajează Postat Iunie 12, 2008 Asa cum am spus (dar poate nu am fost suficient de clar...) in 92 injectia Nu era inca obligatorie, de unde deductia, care poate fii corecta sau nu...La masini mai "vechi" am lucrat pe AstraF, iar la cele mai "noi" pe Astra G si Golf... In rest stiu... tot ce stie Google sa-ti spuna si tie... Link spre comentariu
MirceaM Postat Iulie 24, 2008 Partajează Postat Iulie 24, 2008 In caz ca echipamentul de diagnosticare este bine gandit, el poate sa ramana permanent pe masina si sa fie considerat, de exemplu, board computer. Deci ma refer la (si sustin ideea unuia precum) Scangauge si altele asemenea. Dificultatea de montaj, fire suplimentare (plus gauri, alte probleme) sunt aproape intotdeauna de neacceptat! Ce face acest tester mentionat din acest pdv? Se fixeaza cu un arici sau cu ventuza undeva (in parbriz, pe bord, pe coloana centrala etc) si are un unic cablu cu care se conecteaza in conectorul de diagnoza.Deci lucrurile sunt duse "la extrem" in sensul ca alimentarile sunt luate din acest conector iar absolut tot ce are nevoie sa afiseze (referindu-ne la el ca la un board computer) este luat prin dialog, prin comunicatie de date cu ECU si alte CU-uri. Adaugarea macar a unui singur fir suplimehtar este exclusa! Citirea directa de la sensori (fie existenti fie nou adaugati) este exclusa. Ce/cum opinati legat de asta? Eu zic ca e bine. Asta trebuie facut. Asta poate asigura "succesul". Link spre comentariu
t-daniel Postat Iulie 29, 2008 Partajează Postat Iulie 29, 2008 Salutare la toata lumea.De doua zile incerc fara succes sa ma conectez la calculatorul masinii mele (Astra G motor Z16XE) folosind o interfata facuta de mine cu max232 si OP-com varianta demo.Am masurat tensiunile pe conectorul OBD si sunt urmatoarele:-pin16 - Vbat tot timpul-pin3,7 - 0V tot timpul-pin12 - 0V fara contact si 0.6V cu contactul pusDaca initializarea ECU se face punand la masa pinul 7 timp de 25ms (pt KWP2000) si apoi se asteapta raspunsul de ce eu am tot timpul 0V pe acest pin?Poate cineva sa-mi spuna care sunt tensiunile corecte si daca problema este de la interfata sau de la masina. :prayer: :prayer: :prayer: Multumesc mult. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum