Hubrus Postat Ianuarie 15, 2010 Partajează Postat Ianuarie 15, 2010 Salutare,Am de facut o masina umblareatza care sa ia singura decizii in functie de ce vede prin intermediul unei camere video (format NTSC).Sunt incepator si acum sunt in faza de documentare.Pentru inceput m-am blocat la urmatoarea idee: cum fac sa procesez un sir de pixeli?Nu reusesc sa imi dau seama cum fac sa bag o linie intreaga de pixeli in uC, dupa care sa procesez acea linie. As putea sa procesez semnalul si fara sa-l memorez undeva ... da` tot mi-e neclar cum ma uit la intregul sir de pixeli dupa care sa iau niste decizii in functie de ce am vazut?Luminati-ma voi, ca eu am intrat intr-o mare ceata...Va multumesc!Cu stima,Vlad Link spre comentariu
nana Postat Ianuarie 15, 2010 Partajează Postat Ianuarie 15, 2010 Imi place ideea dar problema care ai puso tu trece la un nivvel foarte avansat de cunostinte si financiar. Si eu m-am cinuit sa ma documentez pe aceasta tema si am ajuns la urmatoarea concluzie. 1 iti recomand procesoare atmel seria AP700x care au inclus un pixeli coprocesor si asemenea au destul ram si putere de prelucrare, 2 sunt pe 32 de biti. Problema e ca suporta doar interfata jtag de programare.2 cu un procesor risc de 8 biti la cate memorie au cam greu sa prelucrezi o imagine mai ales daca e si video(de rezolutie mare) trebe sa o stochezi in ram care e cam putin si devine inghesuita.3 lucru cu pixeli se fac pe matrici si vectori daca vrei sa faci prelucrarea lor. Link spre comentariu