Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ELECTRONICA MEDICALA

Vizitator andries_andreea

Postări Recomandate

• Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ghettoman

5

• vlad_2770

4

• csl1131

1

• ALEKS

1

Top autori în acest subiect

10 electrozi pe creerash amplifuri cu op-uri pentru milivoltzi si ori un sistem de parghii pe hirtie cu indigo ori nsite capete termice pe hartie termica sau o interfatzare pe port seerial/paralel/usb pe calculatorsfatul meu.....stai cuminte :wink:

Link spre comentariu

Nu ma pot abtine sa nu izbucnesc in ras! Cum... sa vanda si aparate EEG? Poate cu opamp cu tuburi electronice... ca sa coste eventual mai mult proiectul! :shock:PS: Nu erau uV (mV pare prea mult, evident nu daca inmultim cu 10^(-3))?

Link spre comentariu

p.s. vrei sa vinzi si deasta? :lol: :lol:

ia uite ce a scris in alt post

SUNT STUDENT IN ANUL V.AM NEVOIE DE SFATURI IN CCEA CE PRIVESTE DOCUMENTATIA PT REALIZAREA UNUI APARAT MEDICAL 'EEG'.CA PR DE DIPLOMA.MULTUMESC.

mai mult nu pot sa zic, pt ca nu stiu nimic despre subiectul asta....doar ca iti trebuie ceva amplificatoare de semnal de zhomot foarteee redus, si distorsiuni foarte reduse, si ceva care sa iti imprime pe hartie sau pe calculator sau pe orice unde sa poti vizualiza datele...parerea mea e ca amplificarea se poate face, dar mai greu e cu "scrierea" datelor
Link spre comentariu

itzi dau eu o schema de tomografun siemens spiral cu timp de achizitzie de 3 secundete costa 1000 de euro manualul de reparatie (3 volume)te intereseaza?

Link spre comentariu
Vizitator mister_rf
Vizitator Vladutz_by

itzi dau eu o schema de tomografun siemens spiral cu timp de achizitzie de 3 secundete costa 1000 de euro manualul de reparatie (3 volume)te intereseaza?

dupa ce am dat un search am descoperit ca e plin netu :)
Link spre comentariu
Vizitator mister_rf

Si?... Cum se poate sa fii electronist si sa nu-ti construiesti propriul tomograf?!.. :lol: