costyy86 Postat Ianuarie 10, 2010 Partajează Postat Ianuarie 10, 2010 Deesi sunt incepator vreau sa imi fac si eu o sursa SMPS care a fost facuta pe acest forum si a functionat, dar cum nu am cablaj ,sunt nevoiat sa il fac eu cu, cateva modificari, pentru ca vreau sa imi scoata +/-70v pentru doua module AV400,dar am ceva nelamuriri in legatura cu schema, 1. in cercul cel rosu sunt doua fire iesite din traf , si anume PRI-1 si PRI-2, unde vin ele legate? 2.Am intrebat aici pe forum daca pot scoate 70v si mi sa spus ca merge sa rebobinez traful de ferita cu 2-4 spire in plus la secundar si sa leg inca o dioda zenner de 18-20v in serie, dar am vazut in acelasi topic,spunand altcineva ca nu merge chiad daca legi inca un zenner in serie din cauza acelui TL431. Am, atasat si o poza cu o parte sin schema sa vedeti despre ce este vorba. Link spre comentariu
Ciprian Alexandrescu Postat Ianuarie 17, 2010 Partajează Postat Ianuarie 17, 2010 Nu vad cercul rosu..Poti face sursa aceasta si pt +-70.Poate gasesti cablajul la cineva care are in plus o bucata sau la cei ce au proiectat ca sa nu te mai chinui.. Link spre comentariu
djlove Postat Ianuarie 18, 2010 Partajează Postat Ianuarie 18, 2010 Pr 1 si pr2 era inca o tensiune, ceva, nu ai nevoie de acea infasurare, si da daca pui inca un zenner nu o sa modifici tensiunea trebuie sa modifici rezistentele de pe TL431. Link spre comentariu
costyy86 Postat Ianuarie 18, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 18, 2010 Multumesc pentru raspunsuri Link spre comentariu