bogdan666 Postat Ianuarie 9, 2010 Partajează Postat Ianuarie 9, 2010 sunt foarte incepator. as vrea sa-mi fac un circuit care incarca un condensator de 380v la maxim dar la o sarcina de 1.5v adica o baterie. un blit mai pe romanaeste. am incercat google nu merge nu gasesc. nu cred ca e prea complicat asa ca va rog sa ma ajutati Link spre comentariu
Dj Alex Postat Ianuarie 9, 2010 Partajează Postat Ianuarie 9, 2010 poti s folosesti schema asta , iei din schema numai partea de ridicare ,spor la construit Link spre comentariu
bogdan666 Postat Ianuarie 10, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2010 la c1 nu scrie v de cat sal pun ? si nu ai putea sami pui un link cu o poza cu q1. cum am zis sunt incepator dar daca vad poate stiu care e. Link spre comentariu
Dj Alex Postat Ianuarie 10, 2010 Partajează Postat Ianuarie 10, 2010 c1 ii condesator nepolarizat ,, poti sa pui 470pf si de 10V sau de mai multi volti Link spre comentariu
bogdan666 Postat Martie 12, 2010 Autor Partajează Postat Martie 12, 2010 nu am vrut sa deschid alt topic. daca as pune o dioda dupa un joule thief nu ar functiona ca un ridicator de tensiune ? Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 Montajul "joule thief" este un ridicator de tensiune dar nu la cat vrei tu.Cu un J-T nu poti obtine mai mult de 20V la o baterie de 1,5V.Diferenta dintre montajul prezentat aici si J-T este existenta secundarului de inalta tensiune.Pentru un blitz trebuie cel putin 320-350V c.c. pe condesator ca sa functioneze corect.Cauta aici http://www.kellerstudio.de/repairfaq/sam/strbfaq.htm (in engleza) mai exact in sectiunea "PART IV - Complete Schematics for Electronic Flash and Strobe Equipment" Link spre comentariu