Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Afisaj de tip "morisca"

Vizitator Popescu Marius

Postări Recomandate

Vizitator Popescu Marius

Salut,numele meu este Marius,sunt student la sectia de electronica la Facultatea de Automatica,Calculatoare si Electronica Craiova si este prima data cand postez.Am de facut un proiect la facultate,ceva de genu

dau textul din tastatura,cu ajutorul unei interfete in labview,comunic pe serial cu pic16f628a,iar el imi baleiaza 8 leduri.Am doua variante teoretic:

_prima: pe serial transmit doar sirul de caractere,iar pic-ul trebuie "invatat" sa interpreteze textul ca apoi sa comande ledurile,facandu-si calculele singur(numai ca varianta asta are programul muuult prea lung ca sa "incapa",altfel cu algoritmul ma descurc)

_a 2-a:pe serial transmit direct valorile porturilor,le mem intr-un vector,apoi atribui in momentul "t" valoarea coresp.

Mentionez ca picul il programez cu microC,nu am probleme cu asta.Problema mea este labview-ul,nu

ma pricep(dar invat repede),nu am lucrat cu el,daca ma puteti ajuta cu ceva .Sau orice alta idee este binevenita.Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 47
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Liviu M

16

• puiu

5

• sofian

1

• ghimpe--

1

Top autori în acest subiect