zaitzus Postat Ianuarie 8, 2010 Partajează Postat Ianuarie 8, 2010 Ce parere aveti de acest motor? este pentru modelism dar are niste specificatii uimitoare. Oare cat as putea sa scot din el?sau mai bine spus daca il cuplez la un motor termic, as reusi sa-l folosesc pentru incarcarea acumulatorilor? spirele par cam subtiri, merita sa-l iau sa testez?Dupa cum se observa, are magneti permanenti, ventual as putea cupla 2 sau 3 astfel de motoare in paralel...SPECIFICATII MOTOR: Size : 37mm(dia) x 74mm( bottom to propeller adaptor) Shaft size built in propeller adaptor : (6mm dia) KV ( RPM) : 893 Continuous current: typical 40A Max Current: 50AVoltage: 7.4v to 18.5v (2s to 5s lipo)Weight: 115g Type Outrunner Recommended ESC Emax 60A Recommended propeller 10*5 / 12*6 Max. Thrust 2.25kg / 80oz (12*6props @ 14.8v, 50A max drain) Typical thrust :1.15kg / 41oz (10*5 props @ 11.1v / 20A) 1.55kg / 42.3oz (12*6 props @ 11.1v / 32A) 1.85kg / 65.3oz (10*5 props @ 14.8v / 34A) Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 8, 2010 Partajează Postat Ianuarie 8, 2010 Cred ca acest tip de motor este fara perii si are nevoie de un dispozitiv electronic pt. a functiona. Incearca sa afli mai multe pe forumul modelistilor. Nu cred ca-l poti folosi la acea aplicatie. Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 23, 2010 Partajează Postat Martie 23, 2010 Ori este vorba de o eroare de prezentare a parametrilorDar mai sigur discutam de o teapa ordinara40A/13v inseamna o putere de 520w Pentru 100grame cat cantareste este foarte multBa mai mult daca ar fi fara perii este de domeniul fantasticului Link spre comentariu
rasputin Postat Martie 24, 2010 Partajează Postat Martie 24, 2010 Nu este vorba nici de eroare şi nici de ţeapă.Aceste motoare, aşa cum a spus colegul Zaitzus, sînt specifice modelismului. Sînt capabile de astfel de performanţe, in regim de motor, alimentat fiind printr-o electronică dedicată ( specifică ) lui. Ar trebui reţinut faptul că aceste performanţe sînt posibile pe timp scurt, si avînd o răcire foarte intensă.Ca generator, nu va fi capabil de aceleaşi performanţe. Pentru experimente de dragul experimentului, merită să meşteriţi. Pentru a fi o soluţie viabilă de incărcat acumulatori, nu cred că aveţi şanse de izbîndă. Eu aş renunţa. Link spre comentariu
sergiu mihoc Postat Martie 24, 2010 Partajează Postat Martie 24, 2010 Ce parere aveti de acest motor? este pentru modelism dar are niste specificatii uimitoare. Oare cat as putea sa scot din el?sau mai bine spus daca il cuplez la un motor termic, as reusi sa-l folosesc pentru incarcarea acumulatorilor? spirele par cam subtiri, merita sa-l iau sa testez?Dupa cum se observa, are magneti permanenti, ventual as putea cupla 2 sau 3 astfel de motoare in paralel...SPECIFICATII MOTOR: Size : 37mm(dia) x 74mm( bottom to propeller adaptor) Shaft size built in propeller adaptor : (6mm dia) KV ( RPM) : 893 Continuous current: typical 40A Max Current: 50AVoltage: 7.4v to 18.5v (2s to 5s lipo)Weight: 115g Type Outrunner Recommended ESC Emax 60A Recommended propeller 10*5 / 12*6 Max. Thrust 2.25kg / 80oz (12*6props @ 14.8v, 50A max drain) Typical thrust :1.15kg / 41oz (10*5 props @ 11.1v / 20A) 1.55kg / 42.3oz (12*6 props @ 11.1v / 32A) 1.85kg / 65.3oz (10*5 props @ 14.8v / 34A)ala e un motor BRUSHLESS, si ca sa functioneze are nevoie de un controlor sau controller,,, dar daca vrei sal cuplezi la un motor termic mai sunt si alte modele de brushless, care se folosesc si in alte aplicatii, nu neaparat la modelism Link spre comentariu
vfp_marius Postat Martie 26, 2010 Partajează Postat Martie 26, 2010 40 de amperi curent de lucru la 13 vcc cred ca o sa ia foc in secunda 2 , rasputin stiu ca aeromodelistii treag de greutate si inventeaza motoare de performantze ridicate dar nici chiar asa , am auzit si vazut acest motor in lucru da un consum de 40 amperi mi se pare aberant , doar gandestete ce baterie ar trebui sa aiba , nu stiu daca electromotorul meu la pornire nu trage atata pe o baterie de 72 amperi Ce parere aveti de acest motor? este pentru modelism dar are niste specificatii uimitoare. Oare cat as putea sa scot din el?sau mai bine spus daca il cuplez la un motor termic, as reusi sa-l folosesc pentru incarcarea acumulatorilor? spirele par cam subtiri, merita sa-l iau sa testez?Dupa cum se observa, are magneti permanenti, ventual as putea cupla 2 sau 3 astfel de motoare in paralel...SPECIFICATII MOTOR: Size : 37mm(dia) x 74mm( bottom to propeller adaptor) Shaft size built in propeller adaptor : (6mm dia) KV ( RPM) : 893 Continuous current: typical 40A Max Current: 50AVoltage: 7.4v to 18.5v (2s to 5s lipo)Weight: 115g Type Outrunner Recommended ESC Emax 60A Recommended propeller 10*5 / 12*6 Max. Thrust 2.25kg / 80oz (12*6props @ 14.8v, 50A max drain) Typical thrust :1.15kg / 41oz (10*5 props @ 11.1v / 20A) 1.55kg / 42.3oz (12*6 props @ 11.1v / 32A) 1.85kg / 65.3oz (10*5 props @ 14.8v / 34A) Link spre comentariu
rasputin Postat Martie 30, 2010 Partajează Postat Martie 30, 2010 Vedeţi dvs.colegu Marius, afirmaţi că aţi văzut şi auzit un astfel de motor, dar nu vă ies la socoteală acumulatorii folosiţi.Dacă aţi avut posibilitatea să vedeţi motorul , zic eu că merită să cereţi informaţii si despre acumulatorii folosiţi.În mod sigur, băieţii cu "zburătoarele",nu vă vor refuza.Revenind la motor, e bine de precizat faptul că, acel curent de 40 de amperi, este luat din acumulatori, valoarea curentului prin infăşurări este mai mică (în fond avem un motor trifazat). De încălzit, se incălzesc bobinele (mai corect ar fi că se încing).Folosind insă sîrme de bobinaj a căror izolaţie rezistă la 200-220 grade celsius şi folosind o răcire intensă, aceste motoare fac faţă situaţiei.Legat de baterii, modelele folosite in modelism nu sunt pe bază de plumb, motiv pentru care şi caracteristicile lor sunt mai cu moţ.Valori de 40 de amperi nu sunt chiar un capăt de ţară,se pot obţine şi valori de 60-80 amperi.Grozăvia la aceşti acumulatori este preţul, un pachet de acumulatori care să te ţină un picuţ mai mult cu zburătoarea in aer, costă cu mult mai mult decît acumulatorul dvs. de la maşină.PS. Demarorul de la maşină, trage mult mai mult din baterie. Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 30, 2010 Partajează Postat Martie 30, 2010 Desi nu suntem la sectiunea bodega eu sunt dispus sa pun la bataie 1000 ron.Daca cineva imi demonstreaza ca acest motor exista.Demonstratie practica nu vorbe.Eu va spun ca am vazut un porc zburand si nu va mint,ce parere aveti Link spre comentariu
vfp_marius Postat Martie 31, 2010 Partajează Postat Martie 31, 2010 fratzilor cred ca sa creat o confuzie ,am zis ca vazut ,dar nu in mana mea cum lucreaza , ci pe net ceva filme , la un aeromodel , deci nici eu nu bag mana in foc ca ar tzine 40 amp. poate asa mam facut mai bine intzeles , ce naiba un motor de cateva grame suge 40 amperi , am un flex mare si am masurat consumul in amperi la 220 alternativ si trege aprox 3 in gol ,lastart ia cam 8 , da flexul ala are cam 1,5 kg nu 200 gr sau ce mai scria acolo , chiar daca e racit destul de puternic nu cred sa traga un asemenea curent ,si in legatura cu bateriile sunt deacord ca sunt baterii performante cu gel , nu cu acid . Link spre comentariu
daniels Postat Martie 31, 2010 Partajează Postat Martie 31, 2010 e tare comparatia cu flexul de 1,5 Kg alimentat la 220V Link spre comentariu
vfp_marius Postat Martie 31, 2010 Partajează Postat Martie 31, 2010 moshole am dat exemplu drept flexul .ca pe flex am facut masuratori cu un aparat bine calibrat , nu motoare din PRC ,aleas chinezarii . e tare comparatia cu flexul de 1,5 Kg alimentat la 220V Link spre comentariu
Ovidanie Postat Martie 31, 2010 Partajează Postat Martie 31, 2010 vfp_marius nu paria ca pierzi banii aia. Motorul in discutie este un motor absolut banal in modelism sunt motoare mult mai puternice la aceeasi marime. Arunca un ochi pe link-ul de mai jos: http://www.sierra.ro/Motoare-electrice-c36c.html Si daca tu nu cunosti anumite aspecte asta nu inseamna ca modelistii sunt mincinosi si grandomani...tu esti cel care ai o problema. Link spre comentariu
florincccc Postat Martie 31, 2010 Partajează Postat Martie 31, 2010 O parte din mine, aia care doreste progres cu orice pret ar vrea sa va creada.Dar mai am si alta parte care ar dori sa vada un grafic unde sa fie inregistrati urmatorii parametrii:Tensiunea pe fiecare bobina.Curentul prin fiecare bobina.Temperatura macar pe carcasa motorului, stiu ca ar fi prea dificil de inregistrat temperatura bobinelor asa ca nu cer asta. De ventilat ventilati motorul cum doriti dar in niste conditii apropiate de realitate.Si graficele astea sa se intinda pe vreo 3-4 ore.Se poate? Link spre comentariu
Ovidanie Postat Aprilie 1, 2010 Partajează Postat Aprilie 1, 2010 ...Si graficele astea sa se intinda pe vreo 3-4 ore. Se poate?Florin, astea nu sunt motoare de aspirator. Sunt motoare pentru aeromodele de competitie sau agrement. Nici un zbor nu dureaza atat. Cat dspre ventilatie...ai idee cam ce flux de aer trece peste motorul ala, imagineaza-ti ca elicea se invarte cu 30.000 rpm cele in-runner si cele out-runner 10.000 r/min, deci este bine ventilat. Link spre comentariu
florincccc Postat Aprilie 1, 2010 Partajează Postat Aprilie 1, 2010 Stiu ca nu sunt de aspirator Si sunt convins ca nici alea de la aspiratoarele din ziua de azi nu rezista 3 ore continuu. Scrie ceva mai sus: "Continuous current: typical 40A " In opinia dumneavoastra continuous inseamna vreo 20 de minute? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum