gica70 Postat Martie 20, 2010 Partajează Postat Martie 20, 2010 ..am o baterie de 72 si porneste destul de bine si in dau cam 10 chei la zi si are aproape de 4 ani.Cred ca si regimul de incarcare si descarcare a unui acumulator are mare influenta la durata de exploatare. E greu sa compari durata a 2 acumulatori chiar fabricati de aceeasi firma. Link spre comentariu
gica70 Postat Martie 30, 2010 Partajează Postat Martie 30, 2010 ..am o baterie de 72 si porneste destul de bine si in dau cam 10 chei la zi si are aproape de 4 ani. Cred ca si regimul de incarcare si descarcare a unui acumulator are mare influenta la durata de exploatare. E greu sa compari durata a 2 acumulatori chiar fabricati de aceeasi firma. Iata dau niste fapte reale (de la serviciu). Am doua baterii legate in serie de 180 Ah si le incarc cu un incarcator care da max. 5A! (Ladac).Ca indicatii pe incarcator sunt 3 led-uri; verde=baterie incarcata; galben=baterie in curs de incarcare si ros= avarie sau lipsa baterie. Schema e mai deosebita in sensul ca fiecare baterie are incarcatorul sau; asa a vrut proiectantul. Sunt folosite pt. demaror DG Volvo (500kVA) o data pe saptamana (tensiunea monitorizata in fiecare zi este, in medie, 27,3V; pe display nu se afiseaza si curentul de incarcare). In 8 ani le-am inlocuit de 2 ori. Acelasi montaj si acelasi tip de baterii (sunt acasa acum si nu mai stiu exact firma dar sigur sunt nemtesti) deserveste iluminatul de siguranta care este testat la o luna cu fct. numai pe baterii de 1/2 h cu I=40A. Incarcatorul este tip Thyrotronic si dupa stabilizare display-ul indica Iinc.=0,1A (in medie), U=27,6V. Aceste baterii nu s-au schimbat niciodata in 8 ani. Doresc sa mai arat un lucru f. important, spun eu; la monitorizare zilnica de 8 ani! Ubat. tampon cu redresorul Thyrotronic si fara sarcina, pe display, apare 27,6V si intre 0 si 0,1A. Link spre comentariu
florinellll Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 Gica a spus:In 8 ani le-am inlocuit de 2 ori.Aceste baterii nu s-au schimbat niciodata in 8 ani. Ce vrei sa spui? Link spre comentariu
gica70 Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 Gica a spus: In 8 ani le-am inlocuit de 2 ori. Aceste baterii nu s-au schimbat niciodata in 8 ani. Ce vrei sa spui? Acelasi montaj si acelasi tip de baterii (sunt acasa acum si nu mai stiu exact firma dar sigur sunt nemtesti) deserveste iluminatul de siguranta care este testat la o luna cu fct. numai pe baterii de 1/2 h cu I=40A. Incarcatorul este tip Thyrotronic si dupa stabilizare display-ul indica Iinc.=0,1A (in medie), U=27,6V. Aceste baterii nu s-au schimbat niciodata in 8 ani.E vorba de 2 grupuri (2x12V) de baterii, aceeasi firma, legate in serie in regimuri de incarcare si descarcare diferite. Scuze daca am fost confuz. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 Notatia de pe accu e de 60 Ah(60A x h) si nu 60 Amin.Oricum, un generator cu motor termic e sensibil egal cu un invertor sinus;de ce nu apelezi la asa ceva? Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 tyc scrie :"Oricum, un generator cu motor termic e sensibil egal cu un invertor sinus"Nu am inteles afirmatia, in ce sens ? Link spre comentariu
florinellll Postat Aprilie 5, 2010 Partajează Postat Aprilie 5, 2010 Pentru tyc .Crezi ca nu stiu care sunt parametrii "scrisi" pe o baterie de acumulatori.Eu vorbesc de parametri reali.Pe o baterie de acumulatori "no name" scrie 88AhPe o baterie de acumulatori "VARTA" DE ACELEASI DIMENSIUNI FIZICE scrie 70AhCrezi ca le-au luat-o inainte din punct de vedere tehnologic "astia dupa vapor" Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 5, 2010 Partajează Postat Aprilie 5, 2010 Nu am inteles afirmatia, in ce sens ?in sensul costurilor@florinellllMa refeream ca pe bateriile de acumulatoare,capacitatea se da in amperi ora(Ah),nu in amperi minut.Si referitor la bateriile 'no name' sau branduite,nu ai de unde sa sti unde-s facute,ca alea pe care scrie 'Made in Germany',sigur suportul pe care e scris e facut in Germania Link spre comentariu
CATA2003 Postat Aprilie 10, 2010 Partajează Postat Aprilie 10, 2010 Pentru tyc .Crezi ca nu stiu care sunt parametrii "scrisi" pe o baterie de acumulatori.Eu vorbesc de parametri reali.Pe o baterie de acumulatori "no name" scrie 88AhPe o baterie de acumulatori "VARTA" DE ACELEASI DIMENSIUNI FIZICE scrie 70AhCrezi ca le-au luat-o inainte din punct de vedere tehnologic "astia dupa vapor"Poate sunt eu ghinoinist , dar am avut 2 varta de 55Ah , si m-au tinut 2,5 ani pe dacie ... asa si la un prieten , murea un element , la una din ele l-am anulat si e folosit ca acumulator tampon , tine bine in sarcina , totusi tin sa cred ca inadins le fac cate un element mai slab , pt a fi inlocuite mai devreme , altfel nu inteleg cum de inca celilalti 5 elementi tin perfect Link spre comentariu
vfp_marius Postat Aprilie 10, 2010 Partajează Postat Aprilie 10, 2010 mai degraba ghinion decat element contrafacut , crezi ca bateriile alea nu trec prin control de calitate ? , bine ai sa spui ca si acolo se fac invarteli , eu sincer cred ca totul depinde de regimul de utilizare , si modul de incarcare dar si de concentratzia de acid din element . Link spre comentariu
Vizitator mandele Postat Mai 21, 2010 Partajează Postat Mai 21, 2010 1 amper = cati watti? Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 21, 2010 Partajează Postat Mai 21, 2010 1 amper = cati watti? Sunt unitati de masura diferite, e ca si cum ai intreba: 1 mar = cate pere? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum