Vizitator nlutzu Postat Ianuarie 7, 2010 Partajează Postat Ianuarie 7, 2010 Salut ! Am schimbat galeria de avacuare la FORD FOCUS (tddi) si imediat dupa, a inceput sa "fluiere" turbina (cred).La un anumit nr de turatii (>), parca aud o sirena de SALVARE, care bineinteles cresta sau scade dupa acceleratie. A mai intalnuit cineva asa situatie ? MULTUMESC ! Link spre comentariu
Vizitator greceanu-eduard Postat Ianuarie 7, 2010 Partajează Postat Ianuarie 7, 2010 Ai uitat cumva, sa pui acea garnitura de etansare, dintre turbina si galeria de evacuare, sau noua galerie are cotele putin diferite. Fluieratul se aude, fiindca paletii turbinei ating in carcasa galeriei de evacuare. Incearca, eventual cu doua garnituri. Link spre comentariu
Vizitator nlutzu Postat Ianuarie 7, 2010 Partajează Postat Ianuarie 7, 2010 Am uitat sa specific, mecanicul a facut toata operatia. Dupa cate am vazut , intre turbina si galerie nu exista nici o garnitura, se cupla prin sistem "con" cu ajutorul unui colier metalic ce asigura apropierea celor doua piese si bineinteles presarea lor. Mecanicul a zis ca "fluieratul" se datoreaza racordului flexibil de dupa catalizator , care la vremea aceea era spart. L-am schimbat si nu s-a observat nici o modificare. Link spre comentariu
Vizitator nlutzu Postat Ianuarie 7, 2010 Partajează Postat Ianuarie 7, 2010 ...am mai vazut ca la galeria "noua", pe partea care are forma paletilor turbinei, avea unele proieminente mici dispuse simetric, nu mai stiu cate la numar, dar care lipseau de la cea originala. Tind sa cred ca tocmai acele mici "plusuri" , implicit paletii, fac acel zgomot care este deranjant auzului. MULTUMESC ! Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Ianuarie 12, 2010 Partajează Postat Ianuarie 12, 2010 dar motorul trage la fel de bine? Link spre comentariu
Vizitator nlutzu Postat Ianuarie 13, 2010 Partajează Postat Ianuarie 13, 2010 dar motorul trage la fel de bine?Da, merge la fel ca si inainte de a schimba ... Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Ianuarie 13, 2010 Partajează Postat Ianuarie 13, 2010 prin galerie de evacuare se intelege care parte din sistemul de evacuare?partea intre turbina si motor,sau partea intre turbina si tobele de esapament?ca daca ati schimbat tobele spre exemplu,posibil ca astea noi sa nu fie la fel ca cele de fabrica,si sa nu amortizeze zgomotele la fel de bine,si se aude turbina prin evacuare,fenomen intanlit la cei care pun evacuari sport la masini turbo Link spre comentariu
Vizitator nlutzu Postat Ianuarie 13, 2010 Partajează Postat Ianuarie 13, 2010 Partea dintre turbina si motor. Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Ianuarie 13, 2010 Partajează Postat Ianuarie 13, 2010 e ciudat si n-ar trebui sa se auda,decat daca nu cumva rasufla dupa turbina,pentru ca inainte de turbina ar trebui sa sa scoata un pufait asa..nu suierat de turbina...eu ma gandesc ca n-a strans bine ceva pe admisie(partea de compresor a turbinii) si doar cand face presiune scapa pe undeva,de aici si sunetul ca o sirena veche...dar e ciudat fiindca de obicei o pierdere de presiune se lasa cu scaderea puterii motorului... Link spre comentariu
Vizitator marius_vfp Postat Martie 9, 2010 Partajează Postat Martie 9, 2010 unele turbine sunt mai puternice baga presune si de 2,3 bari deci atentzie la racorduri si eu uitasem sa strang un colier de dupa intercooler si admisie si fluiera rau de tot pe la 3000 ture, Verifica daca turbine se invarte si la relanti ,si la o turratzie foarte mica pana la 1000 ture , scoate filtrul de aer si tubul ce duce la turbina si verifica turbina daca o potzi roti cu mana , cu motorul oprit , dac se invarte usor , e bine nu atinge nimik in camasha turbinei , la palete ma refer , atentzie mare la motoarele diesel daca intra ulei in galeria de admisie motorul se va tura excesiv si nul mai putetzi opri chiar dac scoatetzi cheia din contact ,se baga in viteza superioara 3 sau 4 si se calca frana , nu brusc sa nu rupi discul , efectul acesta o zic unii o luato pe ulei , e uleiul care unge turbina , identic cu cel din baia de ulei care unge motorul daca turbina pleaca brusc in ture mari nu progresiv asta inseamna ca se blocheaza de ceva . Link spre comentariu
Vizitator marius_vfp Postat Martie 9, 2010 Partajează Postat Martie 9, 2010 deci la un anumit numar de ture dar la relanti nu se aude ,verifica asa cum am mai spus la relanti cu filtrul scos sa vezi cum lucreaza turbina , normal trebuie sa se invarta la relanti , . opreste motorul si verifica si jocul axului , inca ceva , motoarele turbo nu se opresc din mers dupa un drum mai lung , datorita faptului ca turbina e supra incinsa si ea se raceste in relanti cand gazele arse sunt mai reci si racesc turbina ,oprind motorul dupa o forja buna se decaleaza axul si prinde joc . asa ca aviz turbodieselilor sa nu faca ecomomie la carburant 30 secunde inaite de a opri motorul cand e cald sal lase sa mearga putzin sase raceasca turbina . Salut ! Am schimbat galeria de avacuare la FORD FOCUS (tddi) si imediat dupa, a inceput sa "fluiere" turbina (cred).La un anumit nr de turatii (>), parca aud o sirena de SALVARE, care bineinteles cresta sau scade dupa acceleratie. A mai intalnuit cineva asa situatie ? MULTUMESC ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum