yo9hnf Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 1.Cumpara o bucata de rezistenta pentru resouri.2. Confectioneaza un cablu cu un cleste / doua cabluri cu doi clesti3. Fa rost de un ampermetru4. Alimenteaza la 12-14V un capat al rezistentei, iar celalalt plimba-l pe rezistenta (cred ca 1-2 cm max fata de capat) pana obtii o incalzire destul de lenta, fara a se face nichelina rosie. 4. Cand iti convine temperatura, uita-te si la ampermetru si vezi cat iti consuma rezistenta.5. Ca sa nu topesti furtunul de apa, incearca sa bobinezi nichelina "calculata" pe o teava din cupru, de ex de conducta de frana, teava izolata in prealabil. Link spre comentariu
cosmin_cosmin_1 Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 din ce am vazut la cei care faceau incalzire pentru oglinzi, firul de nichelina era fooarte lung pentru incalzirea moderata si consum ok.mie mi-ar trebui firul destul de scurt si cred ca asta inseamna incalzire mare si consum mare. sau gresesc? nici n-am o formula ca sa pot calcula cumva lungimea firuluiadaugare: am mai deschis un topic la fel de ciudatviewtopic.php?f=14&t=52461 Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Gresesti ! Daca firul de nichelina este gros, atunci prezinta o rezistenta electrica mica, fapt care duce la un curent mare.Daca este SUBTIRE....invers.Nu prea ai ce calcula avand in vedere ca nu stii ce se gaseste la magazinele cu rezistente de resou.LE : Scuze Link spre comentariu
cosmin_cosmin_1 Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 ai scris de 2 ori gros:) cum trebui exact?nu la grosime ma refeream, ci la lungime. nu cred ca am de unde alege ce grosime vreau, ci mai mult.. ce gasesc Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Daca este mai subtire are rezistenta mai mare, cu cat este mai lunga, rezistenta este mai mare.P.S.Pana am scris eu , a raspuns autorul. Link spre comentariu
cosmin_cosmin_1 Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Bun, asta am inteles.Pe duza mea nu cred ca pot bobina mai mult de 10 cm de nichelina. Nu e prea putin? Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Incalziti lichidul inainte de duza. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Ar mai fi o chestie :-Daca ingheata apa la duza, ingheata pe tot tronsonul - deci o dejivrare a duzei nu face nimic-De ce nu vrei sa folosesti un spray ? Link spre comentariu
cosmin_cosmin_1 Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 lichidul cald pe parbriz inghetat nu poate face bine, in plus intervine problema incalzirii pe care nu o pot aborda decat electric, printr-o bujie de diesel de exemplu etc.nu sunt de-acord, duza ingheata de cele mai multe ori datorita umiditatii din aer, de exemplu o ploaie inainte de inghet, sau zapada. eu asta vreau sa evit, pentru ca lichidul in vas si pe furtune nu ingheata. Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 duza ingheata de cele mai multe ori datorita umiditatii din aerPoate un inel de nichelina plasat exterior in jurul orificiului duzei? Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Subiectul m-a pus pe ganduri.......oare nu pot man?ocarii si eu niste rezistente in capacul de la filtrul de aer de la Dacia 1310? Ma gandesc ca as putea incalzi putin aerul care intra in carburator la pornire. Link spre comentariu
srdjan Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 poti folosi o rezistenta de rezerva de la statiile de lipit cu aer cald. ar trebui sa iasa ceva frumos Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Nu stiu cum arata rezistenta de la statiile de aer cald...dar o sa caut o rezistenta de letcon de 12V. Link spre comentariu
srdjan Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Nu stiu cum arata rezistenta de la statiile de aer cald...dar o sa caut o rezistenta de letcon de 12V. imi cer scuze pt reclama Blind edit: Gata si cu reclama ;) Link spre comentariu
Den Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 In afara cazului in care speli masina la spalatorie seara si se strange apa si ingheata,altfel eu nu vad cum ar ingheta.Cel putin nu am auzit pe nimeni pana acum sau la masina mea sa se intample asa ceva.Asta in cazul unui lichid de iarna.Eu zic ca mai bine schimbi/verifici duza.Conceptia ei este de a nu strange apa in jurul ei si de a ingheta.Din constructie.De cate ori nu am gasit masina acoperita cu strat de gheata si duzele functionau din prima(dezghetam parbrizul cu stropgel)In cazul meu,sa zicem mai fericit,e plasata pe capota,rezulta ca se incalzeste direct de la motor pana una alta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum