Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Incalzire duze spalare parbriz


cosmin_cosmin_1

Postări Recomandate

1.Cumpara o bucata de rezistenta pentru resouri.2. Confectioneaza un cablu cu un cleste / doua cabluri cu doi clesti3. Fa rost de un ampermetru4. Alimenteaza la 12-14V un capat al rezistentei, iar celalalt plimba-l pe rezistenta (cred ca 1-2 cm max fata de capat) pana obtii o incalzire destul de lenta, fara a se face nichelina rosie. 4. Cand iti convine temperatura, uita-te si la ampermetru si vezi cat iti consuma rezistenta.5. Ca sa nu topesti furtunul de apa, incearca sa bobinezi nichelina "calculata" pe o teava din cupru, de ex de conducta de frana, teava izolata in prealabil.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 43
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cosmin_cosmin_1

    10

  • yo9hnf

    9

  • miron1947

    7

  • srdjan

    4

Top autori în acest subiect

din ce am vazut la cei care faceau incalzire pentru oglinzi, firul de nichelina era fooarte lung pentru incalzirea moderata si consum ok.mie mi-ar trebui firul destul de scurt si cred ca asta inseamna incalzire mare si consum mare. sau gresesc? nici n-am o formula ca sa pot calcula cumva lungimea firuluiadaugare: am mai deschis un topic la fel de ciudatviewtopic.php?f=14&t=52461

Link spre comentariu

Gresesti ! Daca firul de nichelina este gros, atunci prezinta o rezistenta electrica mica, fapt care duce la un curent mare.Daca este SUBTIRE....invers.Nu prea ai ce calcula avand in vedere ca nu stii ce se gaseste la magazinele cu rezistente de resou.LE : Scuze

Link spre comentariu

lichidul cald pe parbriz inghetat nu poate face bine, in plus intervine problema incalzirii pe care nu o pot aborda decat electric, printr-o bujie de diesel de exemplu etc.nu sunt de-acord, duza ingheata de cele mai multe ori datorita umiditatii din aer, de exemplu o ploaie inainte de inghet, sau zapada. eu asta vreau sa evit, pentru ca lichidul in vas si pe furtune nu ingheata.

Link spre comentariu

Subiectul m-a pus pe ganduri.......oare nu pot man?ocarii si eu niste rezistente in capacul de la filtrul de aer de la Dacia 1310? Ma gandesc ca as putea incalzi putin aerul care intra in carburator la pornire. :freaza:

Link spre comentariu

In afara cazului in care speli masina la spalatorie seara si se strange apa si ingheata,altfel eu nu vad cum ar ingheta.Cel putin nu am auzit pe nimeni pana acum sau la masina mea sa se intample asa ceva.Asta in cazul unui lichid de iarna.Eu zic ca mai bine schimbi/verifici duza.Conceptia ei este de a nu strange apa in jurul ei si de a ingheta.Din constructie.De cate ori nu am gasit masina acoperita cu strat de gheata si duzele functionau din prima(dezghetam parbrizul cu stropgel)In cazul meu,sa zicem mai fericit,e plasata pe capota,rezulta ca se incalzeste direct de la motor pana una alta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări