Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Incinta pasiva

Vizitator rugaby

Postări Recomandate

Vizitator rugaby

Salut ,sunt incepator , vreau sa construiesc o incinta pasiva .O fac din osb dar nu stiu cum este mai bine sa pun un difuzor pentru joase si un tweeter sau 2 difuzoare auto pe 2 cai ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• iuser

6

• Jimmy

3

• papyreloaded

2

• Th3_uN1Qu3

2

Top autori în acest subiect

Pai cred ca trebuia postat la Boxe si difuzoare nu aici. Iti zic insa din start ca nu faci mare branza cu coaxialele alea auto, mergi pe difuri de casa, woofer + tweeter. De preferat la woofer sa ai ceva parametri, ca sa faci o incinta care sa sune ok.

Link spre comentariu

e bine. ai grija doar sa legi masa de la mufa jack la masa amplificatorului, si ai putea intercala acolo si un potentiometru, pentru ca TDA-ul ala e destul de sensibil.

EDIT: uite cum sa legi si potentiometrul:

Posted Image

Link spre comentariu

Am revenit ,am cumparat tot ce aveam nevoie pentru alimentare (traf 2x9v 1A ,punte redresoare 4A 600v, condensator electrolitic 4700uF/25) ,va rog frumos sa ma ajutai (cu un desen ) cum le leg : Posted Image ,trebuie sa folosesc fire ecranate sau merg si cele normale? MULTUMESC

Link spre comentariu

Daca nici atata lucru nu stii...Rosu e + canal dreapta, alb e + canal stanga (sau invers) si cel neizolat e masa comuna pentru ambele canale.Tu folosesti rosu ca fiind + si cel neizolat la masa de semnal(adica minus)

Link spre comentariu

....am legat azi toate componentele ca in schema ..rezultatul fiind un bazait de la traf care se auzea din ce in ce mai tare ,in difuzor nu se aude nimic ,cred ca nu am facut eu bine legaturile ,cred ca trebuie sa dau tot cuiva care se pricepe sa imi faca legaturile :jytuiyu

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.