Kosmin Postat Octombrie 28, 2009 Partajează Postat Octombrie 28, 2009 Eu cred ca le-am respectat, atata timp cat in topic a venit vorba despre seria 11. Eu cred ca nu, din moment ce scria in titlu amplif cu UCL11, acum daca unu sare in put...a pardon offtopic trebuie sa-l urmeze restul formului?Fery a postat un amplif cu ucl11, nu a inceput sa puna o poza cu ucl11 si sa scrie pe tema aia....Asa e la noi.... daca cineva sare in offtopic toti sar sa-l "ajute" in continuare. Link spre comentariu
sebi_c Postat Octombrie 28, 2009 Partajează Postat Octombrie 28, 2009 ... Nu v?d nic?ieri vreo leg?tur? cu sioni?tii... Poate e vorba de Sator... http://de.wikipedia.org/wiki/Johann_Kremenezky Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 29, 2009 Partajează Postat Octombrie 29, 2009 În istoria firmei apar alte persoane, mai ales ingineri ?i savan?i. Link spre comentariu
sebi_c Postat Octombrie 29, 2009 Partajează Postat Octombrie 29, 2009 În istoria firmei apar alte persoane, mai ales ingineri ?i savan?i.Bine, dar compania a fost a lui! Orice mare companie aduna ingineri de buna calitate. Altfel, si el era inginer electric.Observ ca Tungsram era o multinationala inainte de ultimul razboi. Kremenetzki era proprietar si la Orion si Sator. Avea deci multi bani!http://www.radio-ghe.com/fa.kremenetzky.htmhttp://www.radiomuseum.org/dsp_herstell ... any_id=842Béla Egger si Kremenezky:http://de.wikipedia.org/wiki/B%C3%A9la_Egger Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 29, 2009 Partajează Postat Octombrie 29, 2009 Oi mai fi uitat eu cei 7 ani de german?, dar firma lui era numai asociat? cu celelalte, iar la cît s-au combinat ?i desp?r?it firmele ?i fabricile lor, nici nu mai conteaz? cine le-a înfiin?at, dac? în final au ajuns pe mîinile altora. Link spre comentariu
feri.visky Postat Octombrie 30, 2009 Partajează Postat Octombrie 30, 2009 O interesanta istorie se gaseste descrisa in mai bine de 8 pagini, ca o recenzie a unei carti de istorie, in anuarul de Radiotechnika 2009 din Ungaria... Link spre comentariu
sebi_c Postat Octombrie 30, 2009 Partajează Postat Octombrie 30, 2009 Tungsram a facut parte din cartelul Phoebus, intre cele doua razboaie. Interesant este studiul anexat. Undeva la subsol, scrie:---------------34 Factories of Tungsram in the interwar period in foreign countries: Vienna (Austria,lamp factory 1917), Milan (Italy, lamp, 1910 or at the end of 1920s, ambiguous data),Warsawa (Poland, lamp 1921), London (United Kingdom, 2 valve factories 1930 and1933, lamp factory 1936), Tilburg (Netherlands, lamp, radio valve, radio apparatus,1931), Paris (France, lamp 1937), Bukarest (Romania, lamp 1936), Stockholm(Sweden, radio 1931), Pancova, Zagreb (Yougoslavia, lamp 1936, lamp 1938),Madrid (Spain, lamp 1937), Prague, Bratislava (Czechoslovakia, lamp 1938, lamp1937), Buenos Aires (Argentine, lamp, 1938). HNA, Z601_138_687 and Koroknai,Ãkos (Ed.): The history of Tungsram, Budapest 2004 p. 87 Because of contradictionsin archival data, respectively between archival data and studies on Tungsram, here allfabrics mentioned in the various sources are listed. Production was definitively notstarted in Argentina before the outbreak of the war, other data should be checked infurther archival sources. Link spre comentariu
feri.visky Postat Noiembrie 1, 2009 Partajează Postat Noiembrie 1, 2009 "Fabricile" din Romania au fost de fapt,doar reprezentante comerciale... In afara de Bucuresti au fost infiintate asemenea unitati si la Cluj si Timisoara... (din cate stiu eu...)...P.S. Atasamentul este super interesant... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum