Vizitator tyc Postat Iunie 1, 2010 Partajează Postat Iunie 1, 2010 Cablaj 100x105. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 4, 2010 Partajează Postat Iunie 4, 2010 Si realizarea practica a 3 incarcatoare pt bateriile cu gel.Din teste ,incalzirea partilor e asa:puntea de diode-max 69C;dioda de iesire-max57C;Rsens-max80C;tranzistor-53C;IC-43C.La un curent de 0.87A . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 8, 2010 Partajează Postat Iunie 8, 2010 O varianta asemanatoare cu ce face UC3906 . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 13, 2010 Partajează Postat Iunie 13, 2010 realizarea practica a variantei la UC3906 Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 17, 2010 Partajează Postat Iunie 17, 2010 Varianta variantei. Link spre comentariu
Vizitator mary2007 Postat Iulie 9, 2010 Partajează Postat Iulie 9, 2010 Sper sa fie de ajutor tuturor celor interesati! Link spre comentariu
Vizitator mary2007 Postat Iulie 9, 2010 Partajează Postat Iulie 9, 2010 acestea sunt pozele cu montajul asamblat de mine! Link spre comentariu
Vizitator mary2007 Postat Iulie 9, 2010 Partajează Postat Iulie 9, 2010 ATENTIE! asamblare EP0027 In pdf-ul dat de epsicom (poza verde) la amplasarea pieselor polaritatea lui C5 este invers desenata! Bafta tuturor! Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat Iulie 9, 2010 Partajează Postat Iulie 9, 2010 Eu am nevoie de incarcator de 36 V nu de 12V.S-a renuntat la varianta cu 3 incarcatoare de 12V; Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat August 25, 2010 Partajează Postat August 25, 2010 Am rezolvat problema incarcatorului; Am cumparat asa ceva: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7523; Incarcatorul din link e bun pentru: LiIon, LiPo, LiFe, NiCd, NiMh si Plumb; poti stabili curentul de incarcare; la incarcare se afiseaza curentul de incarcare, tensiunea, durata si capacitatea incarcata; se pot stabili limite de timp la incarcare, limite de capacitate; poti sa incarci pina la 8 celule in serie; In plus, are si un program de descarcare ca sa vezi capacitatea reala a acumulatorilor; Incarcatorul nu are sursa de alimentare: se poate cupla la o sursa in comutatie sau la o baterie de masina pentru situtiile cind esti plecat; O singura problema: pe site scria ca are port USB pentru descarcare informatii pe calculator dar la incarcator nu exista port USB; nu ma deranjeaza ca nu are port USB dar totusi ar trebui sa scoata informatia de pe site; Si totul pentru 40$ plus inca 17$ transportul din Hong Kong in Romania; De la ultimul mesaj scris aici am reusit sa cumpar de pe Ebay o baterie LiFePo4 de 36V 12AH: greutate 5.5 kg Se incarca in 6 ore si zboara mopedul cu ea; pe site-ul HobbyCity se gasesc o multime de incarcatoare; Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 25, 2010 Partajează Postat August 25, 2010 E ok,descarcarea pe calc e pt firmele care au mai multe chesti pe accu,la competiti/pregatire pt competii(in stilul asta).Pe un site am vazut o roatea cu motor de 1KW...cu ala zboara adevarat.Mersi pt adresa,am sa ma uit dupa o bat LiFePO de capacitate mare,ma bate gandul de o ebike. Link spre comentariu
Dr.L Postat August 25, 2010 Partajează Postat August 25, 2010 Cat a fost si acumulatorul? Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat August 26, 2010 Partajează Postat August 26, 2010 Cu acumulatorii treaba sta in felul urmator: in functie de curentul solicitat de motor pretul la baterii se mareste; eu am luat asa: 36 V 12AH cu descarcare continua de 1C si descarcare discontinua cu 2C in jur de 276$ plus 150 $ transportul; partea cu transportul e cea mai nasoala; bateria e formata din 24 celule paralel - serie legate la un BMS; incarcator de 2A; celulele sunt legate intii in paralel si dupa aceea in serie; fiecare grup de 3.2 V este monitorizat de BMS; ideea este ca daca una din celule scade sub 2V atunci BMS-ul taie tensiunea la toata bateria; in plus BMS-ul opreste incarcarea cind una din celule a ajuns la 3.6 V; dupa care intra in modul de balansare - echilibrare pe fiecare celula in parte; Acum am comandat o baterie mai buna de la http://www.pingbattery.com/servlet/the-10/36V-20AH-V2.5-LiFePO4/Detail pe un forum de vehicule electrice http://endless-sphere.com/forums/ e cotata ca buna; mai exista si varianta EBay; exista unii furnizori de baterii LiFePo4 care le construiesc din celule de 3.2 1.1 A (A123 marca); la o baterie de 36V 20AH intra 216 celule; sunt probleme cu legaturile dintre baterii si cu faptul ca ei nu le verifica inainte sa le trimita; le trimit descarcate si cu celulele debalansate si iti este foarte greu sa le aduci la capacitatea maxima; in plus se pare ca exista o piata a celulelor rebut; o celula A123 1.1 A costa 7$; una rebut costa 0.8 - 1.2 $; problema este ca ele trebuie sortate si imperecheate dupa capacitatea reala cu diferente de 0.05AH; mai exista un tip de baterii LifePo4 de 3.2 V 10AH marca Headway; astea sunt cotate cu descarcare continua de 10C; una costa 17$; http://www.bmsbattery.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_10_11&products_id=10; se pare ca sunt cele mai bune si se preteaza la motoare de 1000W; acolo iti trebuie curenti de cel putin 30 A; Mopedul meu are motor de 36V 350 W care consuma la plecatul de pe loc 15 A; am facut un "consum" si mi-a iesit cam 0.25AH/km parcurs; Am atasat trei poze: 1) cele doua baterii: aia mare si neagra e PB: 15 KG; 2) aparatul care se pune pe circuit ca sa masori tensiune, curent, etc; 3) cum arata motorul pe interior: la motoarele pina in 400W e sistemul cu reductor; la cele de 500W nu mai e nevoie pt. ca au putere mare; Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat August 26, 2010 Partajează Postat August 26, 2010 Si pentru ca mopedul e destul de greu si ma fluiera biciclistii pe piste pe Kiseleff mi-am cumparat si un kit pentru biciclete normale; cam asa arata fara baterie montata; baterie o sa vina montata pe cadru intre sa si ghidon; Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat August 26, 2010 Partajează Postat August 26, 2010 E ok,descarcarea pe calc e pt firmele care au mai multe chesti pe accu,la competiti/pregatire pt competii(in stilul asta).Pe un site am vazut o roatea cu motor de 1KW...cu ala zboara adevarat.Mersi pt adresa,am sa ma uit dupa o bat LiFePO de capacitate mare,ma bate gandul de o ebike.Am vazut la un magazin FirstBike ca au din astea electrice; dar biciclete nu mopede;sunt tot cu baterii de plumb; costa 1700 RON;pentru cei din Bucuresti am vazut ceva interesant la magazinul DouaRoti de pe Barbu Vacarescu Nr 80; costa 2100 RON;La un motor de 1000W 48V iti trebuie o baterie de 48V 30AH cel putin ca sa ai o oarecare autonomie; Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum