aluneanu Postat Decembrie 24, 2009 Partajează Postat Decembrie 24, 2009 abia am luat-o ,e noua,am gasit-o cu dopuri de gheata pe furtunul de evacuare si jos la filtru -busonul era plin aproape de tot cu gheata . Am lasat-o mai mult de 24 de ore la temperatura camerei si am instalat-o in locul celei vechi- un "ZANKER" -.Am citit cartea ,am scos suruburile de blocare ,am respectat conditiile de instalare-e pusa la nivel si jos e gresie-dar de la prima spalare am constatat un fel de bataie-seamana cu bataie de cuva ce are rulmenti avariati-care iese ,uneori, in evidenta si la spalare nu numai la stoarcere. Mentionez ca nu este joc la cuva.De multe ori face asa de tare ca se opreste si ledul de la butonul de pornire/pauza semnalizeaza intermitent-probabil ca intra in functiune sistemul de protectie al cuvei .Nu mai stiu ce sa-i fac sau ce este de facut! Orice sfat este binevenit! Multumesc si "SARBATORI FERICITE"! Link spre comentariu
aly4quad Postat Decembrie 25, 2009 Partajează Postat Decembrie 25, 2009 cam ce temperatura este in aceea camera? Link spre comentariu
aluneanu Postat Decembrie 25, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 25, 2009 20-25 grade celsius Link spre comentariu
aluneanu Postat Decembrie 26, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2009 Gata! S-a rezolvat.O chestie banala.Intre cuva si peretele din fata (catre usa) era o bucata de polistiren pe care am scos-o cu mana ,dupa ce am rasturnat masina pe o parte. Acum merge bine! Sarbatori fericite la toata lumea! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum