Vizitator jsidev Postat Ianuarie 27, 2010 Partajează Postat Ianuarie 27, 2010 Pila Karpen este un generator termoelectric disimulat in unul electrochimic. Este un "termocuplu" din aur, platina si acid sufuric si nu contravine principiului de transformare a energiei si nici celui de echilibru termodinamic cu mediul. Regards Link spre comentariu
rasputin Postat Ianuarie 27, 2010 Partajează Postat Ianuarie 27, 2010 Pila Karpen este un generator termoelectric disimulat in unul electrochimic. Este un "termocuplu" din aur, platina si acid sufuric si nu contravine principiului de transformare a energiei si nici celui de echilibru termodinamic cu mediul. RegardsColegu "jsidev" , sa-nteleg ca , conasul Karpen a urmarit cu buna stiinta sa bage lumea in ceata , s-au exista un motiv anume, pentru care a folosit aceasta formula constructiva ?. Daca va sunt la indemina explicatiile , spuneti-le si pentru noi .Toate cele bune ,Rasputin . Link spre comentariu
Vizitator elom Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 Mai era unu azi la Realitatea care facea electroliza intre doua castroane de tabla si cica scadea cu 20% consumul de benzina.Buna tuturor!Iaca eu sunt ala "unu" de la Realitatea!Pacat ca vorbesti de mine asa de parca ai fi un GENIU si eu... asa umil si fara resentimente, in loc sa iti raspund cu o jignire, iti fac o propunere, VALABILA PENTRU TOT FORUMUL dealtfel: Electroliza de care se vorbeste, are nevoie de o sursa de aproximativ 3-5 volti si un curent reglabil, de la 10 la 30 - 40 AMPERI, care sa se alimenteze din bateria de 12 volti a automobilului!Aveti adresa siteului meu, aveti adresa mea de email, astept oferte de scheme sau chiar oferte de pret la dispozitive gata realizate de asemenea regulatoare. BINEINTELES, cei ce stiu sa citeasca atent, vor intelege importanta acestei "colaborari" in timp!Acum sa vad care e cel mai grozav!Cu drag,Gabriel=\= Link spre comentariu
Depanatoru Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 Iarta-mi scepticismul , dar pana una alta explica aici cum poate functiona , cand se stie ca energia necesara electrolizei e mai mare decat ce se obtine prin recompunerea apei ( arderea ) ? Pana nu trecem de impasul asta logic consider baliverne sau inselatorie tot ce e scris pe situl tau .Apa contine intr-adevar multa energie , asa functioneaza orice masina cu motor cu hidrogen , cu micul amanunt ca hidrogenul nu se obtine prin electroliza pe masina ca atunci n-ar mai functiona - bilantul ar fi zero ( subunitar tinand cont ca randamentul e mai mic de 1 ) . Link spre comentariu
EmyRulz Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 Inca unul. Uitati ce site il sustine: http://www.om.secretul.ro/ Sa stii ca nu esti primul care incearca asta, si nu ti-ai gasit chiar cel mai potrivit auditoriu! Aici vei fi ascultat serios doar dupa ce vii cu argumente stiintifice solide sau masuratori corecte, in laboratoare in conditii controlate efectuate de mai multe parti independent. Pana acum nimeni nici macar nu a incercat sa dea o explicatie care sa fie cat de cat logica, nu mai zic de corecta. Am mai spus asta pe aici, da macar o explicatie logica si mai vorbim. Link spre comentariu
Vizitator cornel2cornel Postat Februarie 11, 2010 Partajează Postat Februarie 11, 2010 Referitor la pila Karpen sunt 2 aspecte1. In niste surse de inventica se face referire inca din 1908 la aceasta pila si totusi real ea apare fizic prin anii 45-50. Banuiesc ca acest Karpen, care in 1904 devine doctor in fizica si a fost rector la Politehnica intre anii 1920-1940 iar in 1941 doctor honorius cauza, a testat-o vreo 40 de ani pana sa ajunga la concluzia ca poate functiona vesnic si pe care a numit-o „pilă termoelectrică cu temperatură uniformă” Dupa unii specialisti pila nu poate exista pt ca contravine principiului al doilea al termodinamicii.2. Pila Karpen nu se poate studia, nici măcar nu poate se poate vedea.Pila Karpen functionează folosind exclusiv energia termica a mediului ambiantPila Karpen a fost catalogata ca pila de concentratie fie dintr-o întelegere gresita a fenomenului, fie din necunoastere,evident, fie în mod voit, dezinformativ pentru a nu putea fi reprodusa şi utilizata pe scara larga. Pila Karpen este alcătuita din doua pile legate în serie. Acestea alimenteaza un motoraa ce acţioneaza un microantrerupator, astfel ca la jumatate de rotatie a rotorului circuitul este deschis şi la cealalta jumatate este închis. Astfel motorasul este alimentat în impulsuri cu factor de umplere ½, pe perioada a jumatate de rotatie, cealalta jumatate permitand pilei sa se regenereze, sa reîncarce energia consumata. Si treaba asta o face de 60 de ani teoretic.Daca marii fizicieni care au tangenta cu domeniul s-au abtinut sa zica ca este un perpetuum mobile sau ca nu e, cum puteti voi sa ajungeti la concluzia asta?Voi sunteti buni de popi . Crede si nu cerceta. Link spre comentariu
Vizitator cornel2cornel Postat Februarie 11, 2010 Partajează Postat Februarie 11, 2010 Iarta-mi scepticismul , dar pana una alta explica aici cum poate functiona , cand se stie ca energia necesara electrolizei e mai mare decat ce se obtine prin recompunerea apei ( arderea ) ? Pana nu trecem de impasul asta logic consider baliverne sau inselatorie tot ce e scris pe situl tau .Apa contine intr-adevar multa energie , asa functioneaza orice masina cu motor cu hidrogen , cu micul amanunt ca hidrogenul nu se obtine prin electroliza pe masina ca atunci n-ar mai functiona - bilantul ar fi zero ( subunitar tinand cont ca randamentul e mai mic de 1 ) .Si eu sunt sceptic la chestia cu hidroliza. Se stie ca un motor termic are un randament de cca 40% in raport cu combustibilul folosit, dar baietii au facut o alta treaba desteapta si anume un motor generator care incarca acumulatori folositi la motoare electrice si astfel au ridicat randamentul undeva la 70%. Cam cum e sa consumi 5% in loc de 10% pt aceeasi masina si aceeasi putere?Daca reusesti sa gasesti frecventa potrivita si mediul de lucru propice pt a sparge legatura de H si O cu un consum redus de energie cam ai putea face o economie de 20-30% cum zice nenea.Teoretic, daca puterea dezvoltata de un motor si nevalorificata s-ar transforma in altfel de energie care s-ar intoarce inapoi spre motor ai creste randamentul motorului. Deci, cu alte cuvinte o astfel de electroliza nu e un perpetuum mobile ci este de fapt reintoarcerea unei cantitati de energie disipata fara randament inapoi in motor. Si astfel creste puterea motorului de la 40% la 50% si o scadere de combustibil de 20%. Link spre comentariu
Depanatoru Postat Februarie 11, 2010 Partajează Postat Februarie 11, 2010 Pai nu exista sa spargi apa cu consum redus de energie ... energia e continuta in legaturile chimice , tot atata energie trebuie sa rupi legaturile intre atomi cat se elibereaza la refacerea lor . Astea e o lege simpla a chimiei si pana la urma e la mintea cocosului ca e asa , altfel ajungi sa se creeze energie din nimic , asta nu e posibil numai in mintea unora ...Iar sa creasca randamentul arderii benzinei in motor prin adaugarea de hidrogen cu un asemenea procent tine de domeniul SF-ului . Si aici exista legi clare care fac sa nu poti trece de un anumit randament . S-ar fi aplicat de mult ideea daca era reala , teoria conspiratiei cum ca companiile petroliere nu vor acest lucru e o prostie. Link spre comentariu
Vizitator cornel2cornel Postat Februarie 12, 2010 Partajează Postat Februarie 12, 2010 companiile petroliere isi vor vinde marfa chiar daca am avea toti masini electrice sau pe hidrogen. Sunt multe alte aplicatii care folosesc petrol.Cred ca statul e singurul direct interesat sa nu consumi putin prin faptul ca-si pierde incasarile de TVA, accize si impozitele pe profit care se ridica undeva la 50-60% din pretul final la fel ca in cazul tigarilor. Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Ianuarie 19, 2011 Partajează Postat Ianuarie 19, 2011 exista o conspiratie. sint de acord. conspiratia incompetentei si a celor care in loc sa invete ceva corect la scoli sau macar sa-i creada pe cei care au facut aceste "greseli" se apuca de gogomanii care le gidila in mod placut vanitatile de semidocti. Link spre comentariu
ionescu liviu Postat Ianuarie 19, 2011 Partajează Postat Ianuarie 19, 2011 Mai era unu azi la Realitatea care facea electroliza intre doua castroane de tabla si cica scadea cu 20% consumul de benzina. Electroliza de care se vorbeste, are nevoie de o sursa de aproximativ 3-5 volti si un curent reglabil, de la 10 la 30 - 40 AMPERI, care sa se alimenteze din bateria de 12 volti a automobilului.Pai asta e un consum serios, da macar cat ia? Deja poti spune ca economisesti bani ca sa ii bagi mai tarziu in acumulator si eventual alternator. Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 20, 2011 Partajează Postat Ianuarie 20, 2011 "Acum sa vad care e cel mai grozav!" Sa stii ca nu ma sperii asa usor si daca te crezi grozav, lasa auto si pseudo cunostintele tale despre stiinta pe papagalul propriu (site) si prezinta-ne, aici pe forum, toate argumentele tale. Ti-e frica ca-ti furam patentii? Link spre comentariu
cristian1961 Postat Mai 2, 2011 Partajează Postat Mai 2, 2011 Perpetuum mobile nu exista .Exista insa posibilitatea de a extrage energie dintr-o sursa ca re nu se observa la prima vedere si din aceasta cauza apare acest aparent perpetuum mobile.DE exemplu pompele de caldura consuma 1Kw de energie de la renel si dau 3Kw de caldura ,dar diferenta provine din mediu.Exista posibilitatea teoretica de a extrage energie din cimpul universal ,Tesla a aratat principiul.Cind vrei sa stringi apa de plaie faci o gropita si apa se stringe singura.LA fel si aici daca creezi o zona cu cimp mai mic zona aceea natural se va umple de energie .Numai ca nimeni nu a reusit sa faca asta pina acum. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum