Vizitator myu Postat Decembrie 18, 2009 Partajează Postat Decembrie 18, 2009 Salut!!! ajutati-ma va rog din suflet. AM SCHIMBAT 3 ELECTROMOTOARE PANA ACUM .............. ELECTROMOTORUL MEU INVARTEA GREU DUPA CARE NU MAI INVARTEA DELOK. ASA CA IAM SCHIMBAT CARBUNIII IAM CURATAT COLECTORII si degeaba toot nu mergea imi incingtea rau (-) de la baterie, SI TOT INVARTEA LA FEL DE GREU . AM LUAT DE LA UN PRETEN UN AL DOILEA ELECTROMOTOR a mers o zii si la fel facea si ala am luat azii al treilea electromotor si tot la fel de greu mergea.................................( toate trei electromotoare functioneaza f bine cand nu sint puse pe motor) AM UN SCURT CEVA DE IMI INCINGE (-) DE LA BATERIE SI DE-O INVARTII ASA GREU??????? si dak am vreun scurt de unde????????????????VA ROG AJUTATIMA:(:(:( Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 18, 2009 Partajează Postat Decembrie 18, 2009 Daca se incinge numai o borna de la baterie, inseamna contact imperfect. Gandeste-te ca o rezistenta de contact de 0,5 ohm, la cei (minim) 300A cat ia electromotorul la pornire, inseamna 150W. Un mic resou. Jumatea aia de ohm o sesizezi foarte greu la aparatul de masura. Link spre comentariu
hip_hop7575 Postat Decembrie 19, 2009 Partajează Postat Decembrie 19, 2009 ai incercat cu o alta baterie totusi ?am patit o data asa, invartea greu electromotorul, cateodata se auzea un pacanit scurt si nici macar nu mai invartea. spre deosebire de tine, la mine borna (+) se incingea, chiar se facea rosie, cateodata iesind scantei. am desfacut borna de la fir si am curatat firul si borna cu spirt parca, apoi cu apa, ca era oxidata, si facea contact imperfect. incearca sa faci si tu asta, poate nu e ceva ascuns. daca nu merge, mai posteaza, poate'ti vede postul cineva mai priceput ( ex electrician auto) Link spre comentariu
tranzistor Postat Decembrie 19, 2009 Partajează Postat Decembrie 19, 2009 la fel cum ziceau si colegii de pe forum,daca ti se incalzeste o borna mai mult ca sigur cuntact imperfect,deci desfa bornele curata-le bine cu o perie de sarma sau hartie abraziva strangele bine si apoi ungele cu putina vaselina sau sterge-le cu o carpa cu ulei,nu folosii apa ca o sa oxideze iar.daca ai schimbat atatea electromotoare e posibil sa fie si bateria de vina,asa ca ar fii bine sa o lasi o seara pe redresor sau macar sa o feresti de temperaturile astea scazute. te asteptam cu intrebari si rezultate. Link spre comentariu
Vizitator myu Postat Decembrie 19, 2009 Partajează Postat Decembrie 19, 2009 AM CURATAT BORNELE DAR TOOT NU MERGE ,,,,,, bateria nu am masurato dar faza lunga merge proiectoare aprinse stergatoare aeroterma ca am bord CN ......... ( asta nar fii din baterie ) MA GANDESC DAK ARE EXISTA UN RELEU PTR ELECTROMOTOR SI POATE AR FI DE LA ALA DAR NU STIU DAK ARE ASTEPT SAMI ZICETI VOI :(???????????????????????????????? Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 20, 2009 Partajează Postat Decembrie 20, 2009 EXISTA UN RELEU PTR ELECTROMOTORDa, solenoidul care actioneaza si furca pinionului, are si un contact de curent mare in interior, daca contactele de cupru masiv, sunt uzate sau murdare, nu realizeaza un contact bun si la 150A se simte aceasta cadere de tensiune pe contacte. Link spre comentariu
Vizitator myu Postat Decembrie 20, 2009 Partajează Postat Decembrie 20, 2009 am cutatat tooot asa cum miati zis dar toot nu merge . invarte max o secunda apoi se opreste selenoidul merge perfect ................ NUSHHH CE SA MAI FAC ( AM SCHIMBAT BORNA MINUS CU ALTA NOUA CU TOT CU FIR SI DEGEABA ,.,,,,,,,,,,,,,,:(:(:( ) CE MAI POT FACE IN SITUATIA ASTA????????:((:(( astept raspunsuri din toata inima Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 20, 2009 Partajează Postat Decembrie 20, 2009 invarte max o secunda apoi se opreste selenoidul merge perfectDe unde stiti ca face contact corect?Cum a scris Dl.yo9hrb, mai sus, la o rezistenta a contactului de 0,5 ohmi, aveti o cadere de tensiune de 75V(daca ar avea de unde sa ia 75V), la un consum de 150A.Verificati si reglajul furcii, este posibil sa ajunga la capatul cursei mecanic, dar contactul de forta sa nu sa nu aiba presiunea necesara unui contact bun.Dvs. scrieti ca ati incercat mai multe(3) electromotoare si apare acelasi fenomen, cred ca la masina Dvs. este o problema mecanica, poate coroana este uzata si se incaleca dantura, ceea ce duce la blocarea demarorului, asa s-ar putea explica si incalzirea puternica a lui. Link spre comentariu
Vizitator myu Postat Decembrie 20, 2009 Partajează Postat Decembrie 20, 2009 COROANA ESTE BUNA CA ACUM VREO SAPTAMAN AM SCHIMBAT NISTE PINIOANE IN CUTIE ORICUM LA MECANIK SI MIA ZIS CA ESTE BUNA COROANA BENDIXU ESTE BUN ELECTROMOTORUL ESTE BUN CA LAM LUAT DE PE O MASINA CARE INVARTEA DE RUPEA ( PROBAT DE MINE INAINTE SAL DEMONTEZ) NU POT SAMI DAU SEAMA CARE AR FII PROBLEMA ........ AM PUS SI EU O INTREBARE DAK ARE VREUN RELEU INAINTE DE A AJUNGE CURENTUL DIN BATERIE IN ELECTROMOTOR SAU AJUNGE DIRECT PUR SI SIMPLU ((((( ORICEAR FII ELECTROMOTORUL ESTE BUN LA FEL SI COROANA ))))))DAK MAI AVETI ALTE SFATURI SA STIITI CA EU LE ASTEPT DIN SUFLET:x:x: Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 20, 2009 Partajează Postat Decembrie 20, 2009 Da, am eu un sfat: nu mai scrie cu litere mari. In limbaj de internet inseamna ca tipi. Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 20, 2009 Partajează Postat Decembrie 20, 2009 COROANA ESTE BUNA CA ACUM VREO SAPTAMAN AM SCHIMBAT NISTE PINIOANE IN CUTIECoroana nu este in cutie, este pe volanta.ARE VREUN RELEU INAINTE DE A AJUNGE CURENTUL DIN BATERIE IN ELECTROMOTORNu, de la baterie, este conectat la contactul soleniodului. Link spre comentariu
Vizitator myu Postat Decembrie 21, 2009 Partajează Postat Decembrie 21, 2009 gata am rezolvat problema am fost la electrician aveam un scurt nush p unde si deasta nu mergea cnd puneam contactu intra in scurt VA MULTUMESC PTR AJUTOR ((( si nu tip cum spun alltiii_____)))) Link spre comentariu
Valy86_86 Postat Ianuarie 30, 2010 Partajează Postat Ianuarie 30, 2010 ca sa nu mai incep o alta rubrica postez tot aici. am dat motorul jos dupa dacie mergea normal fara probleme electromotorul, iar cand am montat la loc , la prima cheie a dat sa o ia dar cand am incercat a 2-a oara nici nu mai da sa porneasca si se aude un huruit puternic de la electromotor . la coroana acolo . de invartit invarte normal dar se aude zgomotul asta si nu mai da sa porneasca. vreo idee ceva ??? multumesc anticipat Link spre comentariu
yo9hrb Postat Ianuarie 30, 2010 Partajează Postat Ianuarie 30, 2010 Mai ai bucsa aia de centrare? Este ori pe electromotor, ori ramane pe carcasa ambreiajului. Daca o pierzi, nu se mai centreaza electromotorul si e posibil sa ingradeasca. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Februarie 9, 2010 Partajează Postat Februarie 9, 2010 Mai ai bucsa aia de centrare? Este ori pe electromotor, ori ramane pe carcasa ambreiajului. Daca o pierzi, nu se mai centreaza electromotorul si e posibil sa ingradeasca.bucsile de centrare sunt pe cele 2 prezoane intre carcasa ambreiaj si bloc motor (motor) si ai ocazia ,daca lipsesc sa spargi partea de duraluminiu al electromotorului !! sunt patit ! asta daca e dacia clasica ;cele dupa 2000 au o bucsa de centrare pe un surub de fixare al electromotorului pe carcasa de ambreiaj (parca) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum