viospatariu Postat Decembrie 16, 2009 Partajează Postat Decembrie 16, 2009 am gasit o schema cu un amplificator de microfon de care am nevoie....dar nu stiu cum sa fac cablajul unei sheme....sunt incepator in domeniul asta si chiar nu stiu cum sa fac cablajul....as vrea sa stiu cum pot face dintr-o schema electrica cablajul...cat mai simplusau daca vrea cineva sa imi faca cablajul pt schema asta :jytuiyumultumesc :bere: Link spre comentariu
viospatariu Postat Decembrie 16, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2009 si asta ar fii schema Link spre comentariu
indy666 Postat Decembrie 16, 2009 Partajează Postat Decembrie 16, 2009 Din pacate nimic din ceea ce ai atasat tu nu reprezinta o schema... Link spre comentariu
viospatariu Postat Decembrie 16, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2009 da stiu....ca si io tot asa am zis...dar doar astea le-am gasit pe internet..si am zis ca poate aici cum sunteti mai priceputi in domeniu ar merge si cu alea Link spre comentariu
indy666 Postat Decembrie 16, 2009 Partajează Postat Decembrie 16, 2009 Uite aici o schema de preamplificator microfon: http://www.zen22142.zen.co.uk/Circuits/ ... 71_mic.htm Acum ramane sa-ti deseneze cineva cablajul, eu trebuie sa plec la facultate Link spre comentariu
viospatariu Postat Decembrie 16, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2009 multumesc indy666 pt schema dar la cablaj tot nu ma descurc....nu stiu cum se face :cry: Link spre comentariu